Als je niet hele dag 3FM luistert (wat wij wel doen), dan blijft het gewoon een geweldige requestquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Editors![]()
![]()
ik snap alleen niet dat mensen dit aanvragen, dat hoor je altijd al
Je bedoelt dat ze slechts sporadisch normaal kijktquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef cygnusx het volgende:
ja, het is wel tijd voor een goede happy hardcore of foute plaat. komt u maarrrrr.
Trouwens, wat een vreemde bek trekt die annemiek regelmatig....
Slechte? Schaam je!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat ik voorstel om goede muziek aan te vragen wil jij slechte aan gaan vragen?![]()
Editors![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk nummer jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Draai dan een keer Munich (ook super up-tempo).
Zeker met Ekdom achter de knoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef cygnusx het volgende:
[..]
daar wacht ik ook op ja, dat kan nog wel is geniaal worden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je niet hele dag 3FM luistert , dan blijft het gewoon een geweldige request
Jij wil bagger horen, ik wil muziek horen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat ik voorstel om goede muziek aan te vragen wil jij slechte aan gaan vragen?![]()
Editors![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook een geweldige request maar vraag dan een andere plaat van ze aanquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je niet hele dag 3FM luistert (wat wij wel doen), dan blijft het gewoon een geweldige request
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef borisz het volgende:
Het is wel tijd voor mijn request nu.
Okequote:Borisz Charly Lownoise & Mental Theo Wonderful days
Dan zet je favo zender 538 op, daar hoor je niets anders dan baggerquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wil bagger horen, ik wil muziek horen.
Vraag hem maar aan en hou dan op met zeurenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wil bagger horen, ik wil muziek horen.
Deze discussie is overigens behoorlijk zinloos, voer hem al zeker 3 jaar![]()
Maar Cliffs of Dover dan, hebben we dan een compromis?![]()
Ik wil vrede
1-0quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zet je favo zender 538 op, daar hoor je niets anders dan bagger
Wanneer komt ie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker met Ekdom achter de knoppen.
Ik luister geen 538. Ik luister geen radio, ik MAAK radio.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zet je favo zender 538 op, daar hoor je niets anders dan bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |