Ik blijf tot een uur of 3...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om 02:00 Ekdom en dronken Grunnegers! Dat wil je niet missenmaar ik wel
Lijkt mij ook aan de hoge kantquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
300 man is nogal overdreven toch
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zullen we gezellig de Party Animals aanvragen, of Bodylotion![]()
Da's trouwens niet mijn muziek, maar wel het andere uiterste
Dus omdat ik voorstel om goede muziek aan te vragen wil jij slechte aan gaan vragen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zullen we gezellig de Party Animals aanvragen, of Bodylotion![]()
Da's trouwens niet mijn muziek, maar wel het andere uiterste
gewoon doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit te twijfelen... Door blijven kijken naar SR, of toch opnames van TV-programma's van eerder vanavond gaan kijken... of toch maar naar bed?
Ik weet niet of ik dat ga redden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:
"Brabant" maar dan over Groningenquote:
It kicks like a sleep twitchquote:
Bazenstem inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat ga redden.
Trouwens: Tom Smith
daar wacht ik ook op ja, dat kan nog wel is geniaal wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar zit je nu trouwens? Groningen? Antwerpen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat ga redden.
Trouwens: Tom Smith
Onbegrijpelijk. Draai dan een keer Munich (ook super up-tempo).quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Editors![]()
![]()
ik snap alleen niet dat mensen dit aanvragen, dat hoor je altijd al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |