Ja wat dat betreft is Maastricht toch een prachtplek hoor. Heerlijke sfeer nu met de kerstdagenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sfeerproeven i.c.m. OV.
Bovendien is mijn hoofdstad behoorlijk verziekt.
Wat heb je tegen die toffe gasten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MadnessDoet me denken aan Darryl Fitton
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
@BreakingNews: Three Eurostar trains stuck in Channel Tunnel between France, England; 'it's a very bad situation' - BNO News
Lekker koud.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
@BreakingNews: Three Eurostar trains stuck in Channel Tunnel between France, England; 'it's a very bad situation' - BNO News
Fitton dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen die toffe gasten?
Madness is een onnavolgbaar, experimenteel, gedurfd.
Ouders?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En ook geen boodschappen doen voor een lekker kerst diner? gezellige kerst
Achquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MadnessDoet me denken aan Darryl Fitton
Dan zijn ze hopelijk wel uit de wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef Seam het volgende:
Daar moet ik trouwens volgende week doorheen
Ja ik luister al de hele tijd via de radio daaromquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo heb je geen last van de SR Headlines en mis je niets van de uitzending
Klopt, net zoveel punten als vorig seizoen. Kon iedere provincieclubje een voorbeeld nemen aan Heracles: geen sterallures, maximale resultaten.quote:
Hmm nee, BDO tournooien vond ik echt veel toffer, nu is er overigens sowieso weinig darts op tv. Wel een voordeel dat SBS het niet meer doet, want dat was echt ellende.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach. Mister Fitton moest eens over naar de PDC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |