Idd, komt ook wel goed deze weekquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef 3FMaster het volgende:
Annemieke begint een beetje te ontdooien
Ongelooflijk dat sommige mensen naar dat station luisteren jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Radio 538, heeft die radiozender ooit een goed doel gehad?
(Geen BN'ers.)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Radio 538, heeft die radiozender ooit een goed doel gehad?
(Geen BN'ers.)
Waarom zo graag dan tochquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had het er graag wel voor over op de een of andere manier.
Je koopt geen kerst cadeautjes voor je familie? toffe gastquote:
Ze doet het zeer goed en leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef 3FMaster het volgende:
Annemieke begint een beetje te ontdooien
Dude, wie zegt dat wij kerst doen met cadeautjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je koopt geen kerst cadeautjes voor je familie? toffe gast
Ah, de nachtwacht is er ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef DaMook het volgende:
Avond, die silverlight app maar geinstaleerd op mijn iMac, 2e scherm aangesloten, ik ben weer helemaal gereed voor een week serious request
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef DaMook het volgende:
Avond, die silverlight app maar geinstaleerd op mijn iMac, 2e scherm aangesloten, ik ben weer helemaal gereed voor een week serious request
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mensen die naar Sky Radio luisteren mogen eerder nagekeken worden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat sommige mensen naar dat station luisteren ja
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Precies, sinterklaasquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dude, wie zegt dat wij kerst doen met cadeautjes?
En ook geen boodschappen doen voor een lekker kerst diner? gezellige kerstquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dude, wie zegt dat wij kerst doen met cadeautjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |