150 euroquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag hopen dat het héél veel geld oplevert.
Dan doe ik `t welquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik zou Annemieke nog niet eens met een stok willen aanraken.
Gelukkig kan Ekdom goed meebrullenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Straks... man, dan gaat het gebeuren hoor. Nog veel meer van dit soort gasten![]()
.
Als ze geklapt werden had ik het geld er wel voor overquote:
Hoe heet dat ook al weer? Allitteratie? Net als nat waterquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom dronken erbij zetten, studenten zijn toch altijd dronken?
Tautologie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook al weer? Allitteratie? Net als nat water
Pleonasme :pquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zwarte negerquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou idd zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig kan Ekdom goed meebrullen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom dronken erbij zetten, studenten zijn toch altijd dronken?
Pleonasme, bij een tautologie kun je beide woorden weghalen (witte sneeuw is bijvoorbeeld een pleonasmequote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Pleonasme, bij een tautologie kun je beide woorden weghalen (witte sneeuw is bijvoorbeeld een pleonasme)
Tenzij het gele sneeuw is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Pleonasme, bij een tautologie kun je beide woorden weghalen (witte sneeuw is bijvoorbeeld een pleonasme)
Ok, jullie hebben gelijk. Mijn fout.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Die Hagenees toen 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig kan Ekdom goed meebrullen
Ik wel, zou legendarisch wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
@Seam: Ik weet niet hoe ik Serious Request zou moeten managen als het in Maastricht gehouden zou worden.
Was volgens mij wel de leukste plek, plein den Haag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die Hagenees toen 2 jaar geleden.
GEEEEEAHR!! HEY, GEEEEEAHR!!
quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zich nu aangesproken voelt...
Daar doe jij natuurlijk niet aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |