Een lekkere kont is toch ook belangrijkquote:
Billenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Kan je daar voorbeelden van geven?
Hhahahaha!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Evelien het volgende:
Mannen zijn visueel ingesteld... En ik geloof eigenlijk dat het een man niet meer kan schelen hoe groot je borsten zijn, zodra ie van je houdt. Dat hoop ik althans. Maar gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken.
Mensen die billen zeggenquote:
Een verkapt; "Ik heb grote tieten", post?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Evelien het volgende:
Mannen zijn visueel ingesteld... En ik geloof eigenlijk dat het een man niet meer kan schelen hoe groot je borsten zijn, zodra ie van je houdt. Dat hoop ik althans. Maar gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken.
Bips? Dat woord gebruik ik sinds de kleuterschool niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mensen die billen zeggen![]()
Zeg gewoon bips.
REET!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Evelien het volgende:
[..]
Bips? Dat woord gebruik ik sinds de kleuterschool niet meerZeg dan kont!
achterstequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Evelien het volgende:
[..]
Bips? Dat woord gebruik ik sinds de kleuterschool niet meerZeg dan kont!
Voorbipsquote:
je poep is belgisch dacht ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
achterste
achterwerk
bibs .
derrière
derrire
kont
reet
zitvlak
zitwerk
aars
Helaas eerder te groot dan te klein. Da's weer een onzekerheid op zich. Maar ik bedoelde met mijn post dat ik me geen zorgen hoef te maken, omdat mijn huidige vriend er gelukkig niet mee zitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Een verkapt; "Ik heb grote tieten", post?
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
maar dan noem je ook wel een voorbeeld
Als je punt 4 wil aanpakken. Dan is het van belang dat den borscht niet al te groot is. Dan heeft de zwaartekracht er minder vat op. En het opvullen is goedkoperquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ten eerste: kankertopic.
ten tweede: je hebt kleine tetten.
ten derde: je denkt dat mannen een onderlinge conspiracy voeren waarbij ze grote tieten aanbidden
ten vierde: hangtieten
Aldus mevrouw tietloos...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef ZeldaMelani het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat er zoveel mannen bepaald op grote borsten vallen. Of het is misschien stoer onder mekaar om dat te vinden? Als je ziet hoeveel aandacht zo'n achterlijk wijf als Cindy Salou hier krijgt, dat kan nooit echt zijn. Als dat wel waar is krijgen er een hoop meiden een complex van. Het is ook niet leuk als borsten zoveel aandacht krijgen. Een vrouw heeft veel meer.
Nu maar hopen dat je volgende er ook geen problemen mee heeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef Evelien het volgende:
[..]
Helaas eerder te groot dan te klein. Da's weer een onzekerheid op zich. Maar ik bedoelde met mijn post dat ik me geen zorgen hoef te maken, omdat mijn huidige vriend er gelukkig niet mee zit
aziatische chicks met grosse borsten.quote:
Ik maak me ook geen zorgen over mijn relatiequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je volgende er ook geen problemen mee heeft
friet!!!221!!!1EINDZZZZZ!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
patat
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef DeLuna het volgende:
Mannen die je niet nemen omdat je te kleine borsten hebben zijn het niet waard.
En mannen die onder een gesprek alleen maar naar je borsten kijken zijn nou ook niet geweldig
quote:
Och.. ik weet niet hoe oud je bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen over mijn relatie
Moet je je truitje maar niet zo ver open doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef DeLuna het volgende:
Mannen die je niet nemen omdat je te kleine borsten hebben zijn het niet waard.
En mannen die onder een gesprek alleen maar naar je borsten kijken zijn nou ook niet geweldig
Ja maar wat zij heeft hangt je moet niet te groot en niet te klein hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Cindy Salou heeft inderdaad echt te grote tieten, das lelijk. Doe mij maar lekkere kleine tieten zoals van deze dame
Ik heb nooit truitjes die ver open kunnen. Daarom nou juist.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Moet je je truitje maar niet zo ver open doen
Ik ben 26. Dit is mijn tweede relatie, maar ik ben zijn eerste, dus dat vind ik wel eens spannend (straks gaat ie roepen dat ie nog wat wil experimenteren...), maar nu voelt het goed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Och.. ik weet niet hoe oud je bent
Maar aan (bijna) alles komt een einde
Kan iemand uitleggen wat valse borsten zijn? ZIjn dat borsten die je bijten als je te dichtbij komt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef karottetrekker het volgende:
Ach meid! Valse borsten zijn voor mij, persoonlijk dan, een grote nee.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik ben 26. Dit is mijn tweede relatie, maar ik ben zijn eerste, dus dat vind ik wel eens spannend (straks gaat ie roepen dat ie nog wat wil experimenteren...), maar nu voelt het goed.
En desnoods heb ik de verwijsbrief van de dokter nog voor een borstverkleining(alleen was ik toen tien kilo zwaarder en had ik cup G).
Dat lijkt me wel lastigquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik ben 26. Dit is mijn tweede relatie, maar ik ben zijn eerste, dus dat vind ik wel eens spannend (straks gaat ie roepen dat ie nog wat wil experimenteren...), maar nu voelt het goed.
En desnoods heb ik de verwijsbrief van de dokter nog voor een borstverkleining(alleen was ik toen tien kilo zwaarder en had ik cup G).
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef karottetrekker het volgende:
[..]
Dat klopt, bij ons in Pelgië geen negatieve betekenis.
Geboortedatum: 1-10-1992quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nooit truitjes die ver open kunnen. Daarom nou juist.
Dat zijn borsten die zo ineens vals en brutaal rechtop menen te moeten staan als de eigenares op haar rug ligt, wat een hoogst onnatuurlijk gedrag is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen wat valse borsten zijn? ZIjn dat borsten die je bijten als je te dichtbij komt?
Want dan ben ik het met bovenstaande poster eens!
Ik zal maar wijselijk mijn cynische mond dicht houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef karottetrekker het volgende:
[..]
Dat klopt, bij ons in Pelgië geen negatieve betekenis.
Euh, die staat in een ander topic, haha. Iets met volslankquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik zal maar wijselijk mijn cynische mond dicht houden![]()
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je lengte
Duidelijk.. die zijn erg gemeen! Maar, mocht je ooit te water raken.. Dan weet je waar je je redding kan zoeken!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef karottetrekker het volgende:
[..]
Dat zijn borsten die zo ineens vals en brutaal rechtop menen te moeten staan als de eigenares op haar rug ligt, wat een hoogst onnatuurlijk gedrag is.
Dat topic ga ik maar even door neuzen danquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Evelien het volgende:
[..]
Euh, die staat in een ander topic, haha. Iets met volslank
Maar inmiddels heb ik een gezond gewicht en helaas nèt cup E. Ik probeer nog een paar kilo lichter te worden, zodat ik misschien in de leuke beha's zal passen
Whehehehe, eindelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1-10-1992
[ afbeelding ]
daarmee sluit ik graag afquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef Gaspedaal het volgende:
Topic zoveel:
- TS klaagt over grote borsten![]()
- De rest is het daar niet mee eens![]()
- Iemand post pics van absurd grote borsten![]()
![]()
- Dat vindt iedereen dan ook weer niet goed![]()
![]()
En over een week is er weer een nieuw topic met precies dezelfde strekking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |