Een lekkere kont is toch ook belangrijkquote:
Billenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Kan je daar voorbeelden van geven?
Hhahahaha!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Evelien het volgende:
Mannen zijn visueel ingesteld... En ik geloof eigenlijk dat het een man niet meer kan schelen hoe groot je borsten zijn, zodra ie van je houdt. Dat hoop ik althans. Maar gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken.
Mensen die billen zeggenquote:
Een verkapt; "Ik heb grote tieten", post?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Evelien het volgende:
Mannen zijn visueel ingesteld... En ik geloof eigenlijk dat het een man niet meer kan schelen hoe groot je borsten zijn, zodra ie van je houdt. Dat hoop ik althans. Maar gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken.
Bips? Dat woord gebruik ik sinds de kleuterschool niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Mensen die billen zeggen![]()
Zeg gewoon bips.
REET!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Evelien het volgende:
[..]
Bips? Dat woord gebruik ik sinds de kleuterschool niet meerZeg dan kont!
achterstequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Evelien het volgende:
[..]
Bips? Dat woord gebruik ik sinds de kleuterschool niet meerZeg dan kont!
Voorbipsquote:
je poep is belgisch dacht ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
achterste
achterwerk
bibs .
derrière
derrire
kont
reet
zitvlak
zitwerk
aars
Helaas eerder te groot dan te klein. Da's weer een onzekerheid op zich. Maar ik bedoelde met mijn post dat ik me geen zorgen hoef te maken, omdat mijn huidige vriend er gelukkig niet mee zitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Een verkapt; "Ik heb grote tieten", post?
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
maar dan noem je ook wel een voorbeeld
Als je punt 4 wil aanpakken. Dan is het van belang dat den borscht niet al te groot is. Dan heeft de zwaartekracht er minder vat op. En het opvullen is goedkoperquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ten eerste: kankertopic.
ten tweede: je hebt kleine tetten.
ten derde: je denkt dat mannen een onderlinge conspiracy voeren waarbij ze grote tieten aanbidden
ten vierde: hangtieten
Aldus mevrouw tietloos...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef ZeldaMelani het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat er zoveel mannen bepaald op grote borsten vallen. Of het is misschien stoer onder mekaar om dat te vinden? Als je ziet hoeveel aandacht zo'n achterlijk wijf als Cindy Salou hier krijgt, dat kan nooit echt zijn. Als dat wel waar is krijgen er een hoop meiden een complex van. Het is ook niet leuk als borsten zoveel aandacht krijgen. Een vrouw heeft veel meer.
Nu maar hopen dat je volgende er ook geen problemen mee heeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef Evelien het volgende:
[..]
Helaas eerder te groot dan te klein. Da's weer een onzekerheid op zich. Maar ik bedoelde met mijn post dat ik me geen zorgen hoef te maken, omdat mijn huidige vriend er gelukkig niet mee zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |