i really hope so. En ach, wat hoor je nog van al die winnaars van Popstarsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Boxie_G het volgende:
Ach ja, Mandy er uit... Volgende keer Charlotte
Ik denk dat dat ook is wat mij aan haar tegenstaat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Boxie_G het volgende:
Wederom goed gezongen... Maar ik blijf erg kritisch over het Engels... Woorden als "the", "this" etc... Het wordt niets voor niets met "th" geschreven... Dus niet "de", "dis" etc...
Dan dumpen we Bartquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef ranja het volgende:
Maar ik hoop op volgende keer minimaal 1 jongen er uit, de meisjes zijn (weer eens) een stuk beter.
Nee, die juist niet. Ik vond 'm niet zo slecht gister, en gemiddeld is hij verreweg de beste van de jongens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dan dumpen we Bart, die was gister niet om aan te horen
Iets met een skilift en een aantal mensen toch? Ja dat is hem. Bart is wel 'beetje' een aandachtshoer (niet dat het iets heel slechts is ofzo. Gewoon lekker zichzelf flink exploiterenquote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik zag net die LG reclame en volgens mij is het wel Bart!
En terecht dat Mandy eruit is.
Het is Bart. Maar hij staat gewoon ingeschreven bij castingbureau(s). Gewoon toevalstreffer ditquote:Op zondag 20 december 2009 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik zag net die LG reclame en volgens mij is het wel Bart!
En terecht dat Mandy eruit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |