Nja... luister eigenlijk al de hele tijd, maar heb m nie gehoord hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jup, zie hier: http://fok.3fmfan.nl/requests/?act=played
Ben nieuw hier en weet nog niet helemaal hoe het werkt. Sorryquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef porsche1 het volgende:
je moet wel de OP doen he. Dus pak de mijne maar.
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef feelslikelove het volgende:
Hoorde meerdere mensen eerst vijf seconden Duffy en daarna deze pas?
Nee, je MOET minimaal 5 minuten wachten voordat je een nieuw topic mag maken... Vind je sowieso zielig dat je per se de LaPo en FiPo wilt hebben..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:07 schreef porsche1 het volgende:
je moet wel de OP doen he. Dus pak de mijne maar.
Huh, is er al een topic? Wist ik niet... regels zijn ineens anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Mja, zullen we maar in die andere door gaan? Daar staan nu al meer posts in.
[SR @ 3FM #1728] God non de ju wa ga da snel!
Nee, vervelende newbie die persé de lapo en fipo wil hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh, is er al een topic? Wist ik niet... regels zijn ineens anders?
Het duurde me te lang. Daarom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, Porsche wil een beetje te graag topics openenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Naja, gooi deze dan maar dichtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vervelende newbie die persé de lapo en fipo wil hebben.
Nee, Porsche wil de OP hebben.. Jij hebt 5 minuten om te openen en die gebruik je, hij spamt zodat hij de LaPo krijgt en nu hij hem niet had maakt hij (niet volgens de regels) een topic aan..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Boehoe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Porsche wil een beetje te graag topics openen
En dat moet ie niet teveel doen, want dat is behoorlijk vervelend.
+1quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Porsche wil een beetje te graag topics openen
En dat moet ie niet teveel doen, want dat is behoorlijk vervelend.
Lul niet man. 21:05 was ie dicht en 21:06 is dit topic gemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het duurde me te lang. Daarom.
Eigenlijk behoort ie toe aan jou.
Doe die andere maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
WELKE GAAN JULLIE VERDER?
2 minuutjes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, Porsche wil de OP hebben.. Jij hebt 5 minuten om te openen en die gebruik je, hij spamt zodat hij de LaPo krijgt en nu hij hem niet had maakt hij (niet volgens de regels) een topic aan..
Das de duivel verzoeken he!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Intrepidity het volgende:
Geweldige muziek tot nu toe trouwensAls ze dit 6 dagen volhouden en geen troep als Jordy van Loon gaan draaien komt het wel goed
Ja eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Intrepidity het volgende:
Geweldige muziek tot nu toe trouwensAls ze dit 6 dagen volhouden en geen troep als Jordy van Loon gaan draaien komt het wel goed
Te veel werk voor zo een SC topicquote:
hij zal zn eigen plaat wel aanvragenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Intrepidity het volgende:
Of je geeft iemand even een minuutje om te openen zegquote:
oh... ik vond het lang durenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij schoot op. Het was 1 minuut..
Bleghquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Te veel werk voor zo een SC topic
Lik m'n reet:quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! Let op dat je in de TT een spatie zet tussen de apenstaart en 3fm, anders wordt hij niet meegenomen in de stats.
[ afbeelding ]
Zit wat inquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Te veel werk voor zo een SC topic
Jij bent dan ook een even dramatische user als Porsche1quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
oh... ik vond het lang duren![]()
nevermind
http://3fmfan.nl/quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Maar er is dus ook ergens een "PLAY NOW" site?
Kijk eens goed onderaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik bedoelde, welke nummers worden afgespeeld
Geloof minder druk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef Haunter het volgende:
Is het nu drukker voor het huis dan vorig jaar eigenlijk? Ik kan het me niet zo meer herinneren.
Verschilt. het is in ieder geval wel kouderquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef Haunter het volgende:
Is het nu drukker voor het huis dan vorig jaar eigenlijk? Ik kan het me niet zo meer herinneren.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xmlquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
met sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Verschilt. het is in ieder geval wel kouder
Mhua valt wel mee. Bij de opening was het in ieder geval flink drukker en nu vind ik het ook wel meevallen als je de kou meerekent.quote:
Komt me bekend voor, ik kan veel nummers meezingen maar als je me vraagt van wie het nummer is en hoe het heet dan weet ik het vaak niet eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ken veel nummers, maar weet nooit hoe ze heten
http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Elk jaar een willekeurige stad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Waarom staan ze met die bouwkeet eigenlijk in Groningen, je wilt toch zo veel mogelijk geld ophalen? Ga dan midden op De Dam staan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ow, de kindjes zijn nu aan het spammen ipv posten. Ik kom over een paar uur nog wel even kijken, als het grut naar bed is
Ik ben er dan nog.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ow, de kindjes zijn nu aan het spammen ipv posten. Ik kom over een paar uur nog wel even kijken, als het grut naar bed is
Jaaaaaa!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat Little Lion Man nog even wordt gedraaid.
The fixer mag ook wel ff..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat Little Lion Man nog even wordt gedraaid.
Wie nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Vind die annemieke maar een beetje raar
Wat is er mis met Grunn? ... waarom zou daar geen geld opgehaald kunnen worden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Waarom staan ze met die bouwkeet eigenlijk in Groningen, je wilt toch zo veel mogelijk geld ophalen? Ga dan midden op De Dam staan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad, het meeste geld komt toch via telefoon etc.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wat is er mis met Grunn? ... waarom zou daar geen geld opgehaald kunnen worden?
Omdat er (ja echt) daadwerkelijk waar mensen wonen bóven Zwollequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Met zo een billboard om je nekquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Adelante, anders ga jij op de dam geld inzamelen
Financieel niet de meest effectieve keuze.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat er (ja echt) daadwerkelijk waar mensen wonen bóven Zwolle![]()
![]()
Echt Adelante, het is géén grapje, dat stuk van Nederland is ook bewoond
Dat kun je nu al zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Financieel niet de meest effectieve keuze.
Voor Malariaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Adelante, anders ga jij op de dam geld inzamelen
Was dat nie ook een sponsorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Inderdaad, het meeste geld komt toch via telefoon etc.
en ook goed voor de NS
Echtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof er geen zak van: vanaf Zwolle naar boven rijd je gewoon van de wereld af: nooit files, enorme landschappenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Ja, kijkend naar die trein waar ze in zatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Was dat nie ook een sponsor![]()
.. na al die reclame van vandaag mogen die ook wel even een flinke spreekwoordelijke duit in het zakje doen
Dat geld komt heus wel binnen, welke stad dan ook. En voor dat huis moet ook een stad zijn die 1: het wil organiseren en 2: een plein beschikbaar moet hebben waar het gehouden kan worden. En dat is voor veel steden een probleem.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alsof mij dat geld iets interesseertquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dat baseer je op?....quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Al die studentenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor Malaria![]()
Ik stuur wel een Deet stick naar Uganda ofzo
En dan ergens verstopt, in het hoekje van het land. een grote onbekende beschaving, een soort Avatar ideequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van: vanaf Zwolle naar boven rijd je gewoon van de wereld af: nooit files, enorme landschappen
Wor je al bangquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van: vanaf Zwolle naar boven rijd je gewoon van de wereld af: nooit files, enorme landschappen
De koeien staan op stal en verder hebben ze niet veel te doen daar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef Krambo het volgende:
Ik vind het best druk ondanks de kou en de sneeuw. Compliment aan de groningers die toch vrij massaal op de markt staan
Het aantal consumenten, bedrijven, toeristen in de Randstad afgezet tegen Groningen.quote:
Ik denk juist dat de meeste steden dat wel hebben. Van Alkmaar tot Haarlem. Van Amsterdan via Utrecht naar Maastricht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat geld komt heus wel binnen, welke stad dan ook. En voor dat huis moet ook een stad zijn die 1: het wil organiseren en 2: een plein beschikbaar moet hebben waar het gehouden kan worden. En dat is voor veel steden een probleem.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De koeien staan op stal en verder hebben ze niet veel te doen daar natuurlijk.
Hoe zat dat nou komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Cold![]()
oja: 60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Er is tot nu toe elk jaar meer dan de voorgaande jaren opgehaald. In Breda dus meer dan Utrecht...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kom dan maar eens langs dit jaar, en neem een zak geld mee voor SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alsof bedrijven allemaal massaal langskomen. Nee, hooguit een afgevaardigde. Al het geld wordt toch via internet verstuurd. Voor een reclame uiting voor bijvoorbeeld de AH is er alitjd wel een regiomanager of zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het aantal consumenten, bedrijven, toeristen in de Randstad afgezet tegen Groningen.
Niet door mijquote:
Ja, maar Breda is in Brabantquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Er is tot nu toe elk jaar meer dan de voorgaande jaren opgehaald. In Breda dus meer dan Utrecht...
Dat zullen we dan aan het eind van SR zien hequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het aantal consumenten, bedrijven, toeristen in de Randstad afgezet tegen Groningen.
Maastricht wil niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de meeste steden dat wel hebben. Van Alkmaar tot Haarlem. Van Amsterdan via Utrecht naar Maastricht.
Ojaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gerard en Giel zijn ook al niet de langste,.
Kijk alle noorderlingen in de defence springen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof bedrijven allemaal massaal langskomen. Nee, hooguit een afgevaardigde. Al het geld wordt toch via internet verstuurd. Voor een reclame uiting voor bijvoorbeeld de AH is er alitjd wel een regiomanager of zo.
Oh, dat zeg ik niet. Maar ik vind het behoorlijk beperkend, die denkwijze.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk alle noorderlingen in de defence springen.
Can you blame usquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk alle noorderlingen in de defence springen.
Nee, terechtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Jammer dat ze hem pas bij 250 keer willen draaien
Over Giel? Die kun je googlenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oja
Maar in Cm's is daar iets over bekent?
Wat ook geen reet zegt aangezien Amsterdam gewoon een groot uitgevallen dorp is..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Ooit in groningen geweest? het doet echt niet onder voor Amsterdam qua stad
Je weet het niet. Ik geloof absoluut dat er op de Dam aanzienlijk meer mensen zouden staan. Aan de andere kant door het te verdelen hou je gemeentes tevreden die waarschijnlijk ook een flinke investering doen en ook het bedrijfsleven om het huis heen (de lokale economie). Dus elk jaar op dezelfde plek is ook niet handig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar ik vind het behoorlijk beperkend, die denkwijze.
Ok,quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat ook geen reet zegt aangezien Amsterdam gewoon een groot uitgevallen dorp is..
Bevooroordeeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Groningen gezelliger dan Amsterdam
ik ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Understatement.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Absoluut !quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
En sowieso, waar een relatief kleinere stad met een rustig ommeland wel niet sterk in kan zijn. Het clubleven per 'kleiner' dorp/stad is vrij groot. Dat + een mooie centrale stad = vrij veel aanloopquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet het niet. Ik geloof absoluut dat er op de Dam aanzienlijk meer mensen zouden staan. Aan de andere kant door het te verdelen hou je gemeentes tevreden die waarschijnlijk ook een flinke investering doen en ook het bedrijfsleven om het huis heen (de lokale economie). Dus elk jaar op dezelfde plek is ook niet handig.
Nee, niet dat ik weet. Morgenavond denk ik ff die kant op. Wou vanavond gaan, maar -15 bevalt me niet zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
René, ga je nog wat speciaals doen daar? of ..
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Morgenavond denk ik ff die kant op. Wou vanavond gaan, maar -15 bevalt me niet zo.
Absoluutquote:
Om Amsterdam heen wonen veel meer mensen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
En sowieso, waar een relatief kleinere stad met een rustig ommeland wel niet sterk in kan zijn. Het clubleven per 'kleiner' dorp/stad is vrij groot. Dat + een mooie centrale stad = vrij veel aanloop
Geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:33 schreef Bronson het volgende:
Haha, die ezel.
En daarom zo mooiquote:
Bedankt dat je het even zei.quote:
We kunnen zelf ook de nowplaying lezen in beeld, op de site of waar dan ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
NP: Moloko Time Is Now
quote:
JA WAT NOUquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We kunnen zelf ook de nowplaying lezen in beeld, op de site of waar dan ook.
Hij leest mee, daarom..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Tot nu toe alleen maar zitten te genieten... ondanks met Giel achter de knoppen! Hij is es een keer NIET bot
Mirjam wilt heenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
[ [url=http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=24993]link | afbeelding ][ afbeelding ][/url][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
misschien i think i like it, broodje bakpao. Wie weet!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef franklop het volgende:
Hebben ze al een hit van het jaar? Zoals Jordyvan
Loon
vorig jaar?
Nu je er over begint, moet ik weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/elger
Even nagedacht: ik doneer 1 euro voor elke tweet die ik dit weekend doe. Beginnende om middernacht. #sr09
Rigby - One song.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef franklop het volgende:
Loon
vorig jaar?
Neuhquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu je er over begint, moet ik weergaan tellen?
![]()
Dat duurt meestal een dag of 2, 3quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef franklop het volgende:
Loon
vorig jaar?
14quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Giel wil haar vast wel bij hem krijgen.
Die houden we vast!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/elger
Even nagedacht: ik doneer 1 euro voor elke tweet die ik dit weekend doe. Beginnende om middernacht. #sr09
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die Miss Montreal dit jaar misschien niet zo'n goed idee idd
Bij DWDD was het Rigby - One Songquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat duurt meestal een dag of 2, 3
Nog niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Maar veel is er niet qua acties op FOK! hea?
Das de thema-songquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Bij DWDD was het Rigby - One Song
Oh, ik dacht dat hij dat bedoelde...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Neeeee dat is anthem, heeft niks met de hit van SR09 te maken ;-)
Ik zat al te zoeken inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Maar veel is er niet qua acties op FOK! hea?
Mja anthem, thema. Whateve r:P Rigby is iig niet de Jordy van Loon van 2009quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij dat bedoelde...
Jordy was ook de anthem...
zie serieus request wiki..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |