hij zal zn eigen plaat wel aanvragenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Intrepidity het volgende:
Geweldige muziek tot nu toe trouwensAls ze dit 6 dagen volhouden en geen troep als Jordy van Loon gaan draaien komt het wel goed
Of je geeft iemand even een minuutje om te openen zegquote:
oh... ik vond het lang durenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij schoot op. Het was 1 minuut..
Bleghquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Te veel werk voor zo een SC topic
Lik m'n reet:quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! Let op dat je in de TT een spatie zet tussen de apenstaart en 3fm, anders wordt hij niet meegenomen in de stats.
[ afbeelding ]
Zit wat inquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Te veel werk voor zo een SC topic
Jij bent dan ook een even dramatische user als Porsche1quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
oh... ik vond het lang duren![]()
nevermind
http://3fmfan.nl/quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Maar er is dus ook ergens een "PLAY NOW" site?
Kijk eens goed onderaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik bedoelde, welke nummers worden afgespeeld
Geloof minder druk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef Haunter het volgende:
Is het nu drukker voor het huis dan vorig jaar eigenlijk? Ik kan het me niet zo meer herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |