Damnquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Roel, niet iedereen is het met je eens
Heel tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerste plaat aangevaagd:![]()
![]()
Bruce Springsteen - Trapped (live)
![]()
![]()
Oei. Die plaat zou ik wel heel graag willen horen! Een regelrechte klassieker!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, had ik echt niet verwacht van hemquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef venomsnake het volgende:
Giel trekt maar weer eens een blikje cola open.
Tja, tussen 2 van die SR-fossielen vind ik dat niet zo heel gekquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Kinga het volgende:
Voor mijn gevoel zitten er maar 2 DJs in, Annemieke is echt onzichtbaar voor me. Ook bij het afsluiten van het huis....
Mensen vragen natuurlijk ook dezelfde platen aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Als er in 10 minuten, 10 mensen een plaat aanvragen, kunnen ze toch nooit allemaal afgespeeld worden.
dus dan worden er minstens 7 mensen teleurgesteld.
Annemiek is beeldvulling. En wat voor beeldvulling!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Kinga het volgende:
Voor mijn gevoel zitten er maar 2 DJs in, Annemieke is echt onzichtbaar voor me. Ook bij het afsluiten van het huis....
Misschien nog even Veenstra per vliegtuig in Groningen droppen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Kinga het volgende:
Van 2-6 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef feelslikelove het volgende:
Wat wordt er bedoeld met de graveyardshift door jullie?
Jup, zie hier: http://fok.3fmfan.nl/requests/?act=playedquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef iBenny het volgende:
Is Laura Jansen - Use Somebody al gedraaid?
Niet als een aantal van die mensen dezelfde plaat aanvragen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Als er in 10 minuten, 10 mensen een plaat aanvragen, kunnen ze toch nooit allemaal afgespeeld worden.
dus dan worden er minstens 7 mensen teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |