Net een smsje met 20:29quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Sneijder5 het volgende:
Loopt de smsbalk ver achter?
Ik heb om 20.45u een smsje gestuurd met tijd erin, benieuwd wanneer hij erop komt. Wil iemand het ff melden als hij komt?![]()
Vanmiddag om 16.00 was hij er volgens mij binnen 10 minuten wel.
Word trouwens beetje van die Bob de Bouwer en Maya de Bij smsjes.
Te ver weg he....geef nou maar gewoon toequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
leuk al die verkleumde mensjes voor het huis te zienik ga dit jaar maar eens niet
Dit jaar AmyMcDonald blijkbaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar afwachten of ze dit jaar ook weer zo'n extreem beperkt CDtje met pauze-nummers hebben. Vorig jaar tig keer The Ting Tings ipv reclame gehoord...
Die heb ik dan wel weer beide keren ontvangen, maar van vanmiddag kreeg ik hem nog van de Coen en Sandershow.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bevestiging gekregen dat ze mijn SMSje hebben ontvangen
Wie werd er gecremeerd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef porsche1 het volgende:
Er kwam toch een verassing om kwart voor 9 ofzo?
Roel, niet iedereen is het met je eensquote:Martndemus @SeriousRequest word er ook vanuit het glazenhuis getwitterd? Miss montreal haar liedje moet anthem worden. #SR09
quote:
tuurlijk is het te verweg. Dat geef ik opelijk toequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Te ver weg he....geef nou maar gewoon toe
Ach... als het om de hoek zit is het tegemakkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk is het te verweg. Dat geef ik opelijk toe
Wie is die sukkel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Roel, niet iedereen is het met je eens
neehquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ach... als het om de hoek zit is het tegemakkelijk
Nee, maar Giel zal wel elke dag 6-10 's ochtends doen, en Gerard waarschijnlijk 10-14. Voor de rest kan het elke dag anders zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:00 schreef Intrepidity het volgende:
Staat er eigenlijk ook ergens een schema met wie welke shift heeft?
Annemieke 14-18 lijkt me ook wel vast te staan. Die drie shifts zullen wel telkens hetzelfde zijn. De rest wisselt, behalve dat Giel nooit de graveyardshift kan doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, maar Giel zal wel elke dag 6-10 's ochtends doen, en Gerard waarschijnlijk 10-14. Voor de rest kan het elke dag anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |