quote:
Mister BLue Skyquote:
ELO - mr blue skyquote:
Alleen de requests per telefoon zelfs nog maar, dus nog niet eens via de site of de SMS-balk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik had wel verwacht dat het al meer zou zijn, al zijn dit natuurlijk voornamelijk alleen nog maar de smsjes en de requests.
alleen het call center qua requestquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik had wel verwacht dat het al meer zou zijn, al zijn dit natuurlijk voornamelijk alleen nog maar de smsjes en de requests.
Volgens mij is er al voor meer geSMSt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Sneijder5 het volgende:
Smsjes nog niet. Dit zijn alleen de aangevraagde platen per telefoon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Sneijder5 het volgende:
Ze halen het door elkaarquote:
dat meezingen altijdquote:
Kut hoofd van hem atm.quote:
Geniaal inderdaad. Is niet beter te omschrijven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hulde! en dan ook zo'n briljante plaat aanvragen.
Het eind van de plaat ook. Geniaal
Meteen sfeer hèquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef rubbereend het volgende:
de sfeer in het huis is ook meteen goed
Vooral met dit eindequote:
quote:
Sowieso is Elo echt heel tof, maar Mr. Blue Sky is wel heel geniaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad. Is niet beter te omschrijven.
Te druk bezocht zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
De Now-playing is er ook mee uitgescheten.
Zou ook kunnen dat de SMSjes met tijdsmeldingen gefilterd worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Sneijder5 het volgende:
Loopt de smsbalk ver achter?
Ik heb om 20.45u een smsje gestuurd met tijd erin, benieuwd wanneer hij erop komt. Wil iemand het ff melden als hij komt?![]()
Vanmiddag om 16.00 was hij er volgens mij binnen 10 minuten wel.
Word trouwens beetje van die Bob de Bouwer en Maya de Bij smsjes.
Digitaal nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef RianneB het volgende:
Kan Ziggo niet gewoon SR09 uitzenden? Op FoxLife worden toch maar 6 verschillende series uitgezonden, dus dat mogen ze wel schrappen :S
Whehequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Aaiphone het volgende:
Hoe kom je aan die 10 euro? Ik weet het niet!
Ik heb niet eens een bevestiging gekregen dat ze mijn SMSje hebben ontvangenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik heb om 20.45u een smsje gestuurd met tijd erin, benieuwd wanneer hij erop komt. Wil iemand het ff melden als hij komt?![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Hoe kom je aan die 10 euro?
Weet niet!
Net een smsje met 20:29quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Sneijder5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |