Oh, dat zeg ik niet. Maar ik vind het behoorlijk beperkend, die denkwijze.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk alle noorderlingen in de defence springen.
Can you blame usquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk alle noorderlingen in de defence springen.
Nee, terechtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Jammer dat ze hem pas bij 250 keer willen draaien
Over Giel? Die kun je googlenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oja
Maar in Cm's is daar iets over bekent?
Wat ook geen reet zegt aangezien Amsterdam gewoon een groot uitgevallen dorp is..quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Ooit in groningen geweest? het doet echt niet onder voor Amsterdam qua stad
Je weet het niet. Ik geloof absoluut dat er op de Dam aanzienlijk meer mensen zouden staan. Aan de andere kant door het te verdelen hou je gemeentes tevreden die waarschijnlijk ook een flinke investering doen en ook het bedrijfsleven om het huis heen (de lokale economie). Dus elk jaar op dezelfde plek is ook niet handig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar ik vind het behoorlijk beperkend, die denkwijze.
Ok,quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat ook geen reet zegt aangezien Amsterdam gewoon een groot uitgevallen dorp is..
Bevooroordeeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Groningen gezelliger dan Amsterdam
ik ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Understatement.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Absoluut !quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
En sowieso, waar een relatief kleinere stad met een rustig ommeland wel niet sterk in kan zijn. Het clubleven per 'kleiner' dorp/stad is vrij groot. Dat + een mooie centrale stad = vrij veel aanloopquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet het niet. Ik geloof absoluut dat er op de Dam aanzienlijk meer mensen zouden staan. Aan de andere kant door het te verdelen hou je gemeentes tevreden die waarschijnlijk ook een flinke investering doen en ook het bedrijfsleven om het huis heen (de lokale economie). Dus elk jaar op dezelfde plek is ook niet handig.
Nee, niet dat ik weet. Morgenavond denk ik ff die kant op. Wou vanavond gaan, maar -15 bevalt me niet zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
René, ga je nog wat speciaals doen daar? of ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |