Wat is er mis met Grunn? ... waarom zou daar geen geld opgehaald kunnen worden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Waarom staan ze met die bouwkeet eigenlijk in Groningen, je wilt toch zo veel mogelijk geld ophalen? Ga dan midden op De Dam staan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Waarom staan ze met die bouwkeet eigenlijk in Groningen, je wilt toch zo veel mogelijk geld ophalen? Ga dan midden op De Dam staan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ow, de kindjes zijn nu aan het spammen ipv posten. Ik kom over een paar uur nog wel even kijken, als het grut naar bed is
Inderdaad, het meeste geld komt toch via telefoon etc.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wat is er mis met Grunn? ... waarom zou daar geen geld opgehaald kunnen worden?
Omdat er (ja echt) daadwerkelijk waar mensen wonen bóven Zwollequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
Met zo een billboard om je nekquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Adelante, anders ga jij op de dam geld inzamelen
Financieel niet de meest effectieve keuze.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat er (ja echt) daadwerkelijk waar mensen wonen bóven Zwolle![]()
![]()
Echt Adelante, het is géén grapje, dat stuk van Nederland is ook bewoond
Dat kun je nu al zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Financieel niet de meest effectieve keuze.
Voor Malariaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Adelante, anders ga jij op de dam geld inzamelen
Was dat nie ook een sponsorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Inderdaad, het meeste geld komt toch via telefoon etc.
en ook goed voor de NS
Echtquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof er geen zak van: vanaf Zwolle naar boven rijd je gewoon van de wereld af: nooit files, enorme landschappenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Ja, kijkend naar die trein waar ze in zatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Was dat nie ook een sponsor![]()
.. na al die reclame van vandaag mogen die ook wel even een flinke spreekwoordelijke duit in het zakje doen
Dat geld komt heus wel binnen, welke stad dan ook. En voor dat huis moet ook een stad zijn die 1: het wil organiseren en 2: een plein beschikbaar moet hebben waar het gehouden kan worden. En dat is voor veel steden een probleem.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alsof mij dat geld iets interesseertquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dat baseer je op?....quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Al die studentenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor Malaria![]()
Ik stuur wel een Deet stick naar Uganda ofzo
En dan ergens verstopt, in het hoekje van het land. een grote onbekende beschaving, een soort Avatar ideequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van: vanaf Zwolle naar boven rijd je gewoon van de wereld af: nooit files, enorme landschappen
Wor je al bangquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van: vanaf Zwolle naar boven rijd je gewoon van de wereld af: nooit files, enorme landschappen
De koeien staan op stal en verder hebben ze niet veel te doen daar natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef Krambo het volgende:
Ik vind het best druk ondanks de kou en de sneeuw. Compliment aan de groningers die toch vrij massaal op de markt staan
Het aantal consumenten, bedrijven, toeristen in de Randstad afgezet tegen Groningen.quote:
Ik denk juist dat de meeste steden dat wel hebben. Van Alkmaar tot Haarlem. Van Amsterdan via Utrecht naar Maastricht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat geld komt heus wel binnen, welke stad dan ook. En voor dat huis moet ook een stad zijn die 1: het wil organiseren en 2: een plein beschikbaar moet hebben waar het gehouden kan worden. En dat is voor veel steden een probleem.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De koeien staan op stal en verder hebben ze niet veel te doen daar natuurlijk.
Hoe zat dat nou komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Cold![]()
oja: 60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Er is tot nu toe elk jaar meer dan de voorgaande jaren opgehaald. In Breda dus meer dan Utrecht...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kom dan maar eens langs dit jaar, en neem een zak geld mee voor SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alsof bedrijven allemaal massaal langskomen. Nee, hooguit een afgevaardigde. Al het geld wordt toch via internet verstuurd. Voor een reclame uiting voor bijvoorbeeld de AH is er alitjd wel een regiomanager of zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het aantal consumenten, bedrijven, toeristen in de Randstad afgezet tegen Groningen.
Niet door mijquote:
Ja, maar Breda is in Brabantquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Er is tot nu toe elk jaar meer dan de voorgaande jaren opgehaald. In Breda dus meer dan Utrecht...
Dat zullen we dan aan het eind van SR zien hequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het aantal consumenten, bedrijven, toeristen in de Randstad afgezet tegen Groningen.
Maastricht wil niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de meeste steden dat wel hebben. Van Alkmaar tot Haarlem. Van Amsterdan via Utrecht naar Maastricht.
Ojaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gerard en Giel zijn ook al niet de langste,.
Kijk alle noorderlingen in de defence springen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof bedrijven allemaal massaal langskomen. Nee, hooguit een afgevaardigde. Al het geld wordt toch via internet verstuurd. Voor een reclame uiting voor bijvoorbeeld de AH is er alitjd wel een regiomanager of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |