SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De officiële BBC-siteYou cheated on me with choreography.
Idioot hè? Die zullen er in de UK toch echt niet minder zijn dan bv in Nederland.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Knipoogje het volgende:
Diversiteit valt beetje tegen...2 hiphoppers maar?
Ik heb NL gemist, maar naar wat ik hoor had Els zo meegekund in de USA versie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Malahide het volgende:
Ben erg benieuwd hoe de UK gaat worden, natuurlijk t.o.v. de US-versie, maar ook t.o.v. Australië, Canada en Nederland.
Misschien qua wel gekund, maar was wsl. nooit gebeurd. Ik denk dat ze voor de US-versie niet genoeg uitstraling zou hebben (lees: knap genoeg zou zijn)quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb NL gemist, maar naar wat ik hoor had Els zo meegekund in de USA versie?
Opnemen hèquote:
Opnemen kan ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Opnemen hè?
Of afwachten of ze 'te koop' worden aangeboden op internet.
Echte studentenkerels zitten op zaterdagavond in de kroeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef -Peach het volgende:
[..]
Opnemen kan ik nieten woon in een studentenhuis met 5 kerels dus ik weet eigenlijk niet of ik ze uberhaubt wel op tv kan zien (iieeh neeee dansen. Arghh. Das stooooommmm)
Ja ja, we hebben haastquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef Malahide het volgende:
Jezus, dit gaat nog sneller dan de finale van US season 6
Laat voor mij... US keek ik meestal om zeven uur 's ochtendsquote:
Louise Redknapp, die zat vroeger in Eternal. En Arlene is danseres geweest, nu choreograaf en jurylid bij veel BBC dans-programma's.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:23 schreef Esje-lief het volgende:
missc een rare vraag..
maar wie zijn die twee chicks?
Ik neem aan dat je de jurychicks bedoelt:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:23 schreef Esje-lief het volgende:
missc een rare vraag..
maar wie zijn die twee chicks?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:31 schreef Malahide het volgende:
Waarom is Vegas Week hier niet Blackpool Week?
Ja, en ik denk dat ze zometeen aan het einde alvast de winnaar bekendmaken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef Michellee het volgende:
Shit dit gaat wel heel snel... volgende week de finale??
ja.quote:
quote:
Ik denk dat de BBC geen risico's wil nemen na het mislukken van Stricly Dance Fever een paar jaar geleden. Dat was eigenlijk hetzelfde format. Zoveel jongens, zoveel meisjes, koppels, elke week een andere dansstijl. De liveshows waren alleen wat 'showier' dan die van SYTYCD, ook meer een personalityshow rond presentator Graham Norton (die onlangs nog zuur in de pers geklaagd heeft dat Nigel Lythgoe het originele format van Strictly Dance Fever gejat heeft en er zeer lucratief mee aan de haal is gegaan).quote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb echt het idee dat SYTYCD een beetje teveel in t BBC format gedrukt is. Alles erdoorheen raggen, geen hele audities laten zien, ARLENE. Nee, i'm not impressed. Ik vrees ook het ergste voor de liveshows...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat Dance Fever zo was geflopt!Ik keek dat een paar jaar geleden, vond het geweldig, ik vond de Charleston altijd zo leuk. Zou willen dat ze dat bij SYTYCD ook deden.
Dat X-Dance of hoe het ook heet, met de zoektocht naar zangers/dansers, volgens mij was dat wel een debacle. Sloeg ook helemaal nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dance Fever was volgens mij niet echt een gigantische flop, maar de BBC zag er geloof ik geen brood meer in omdat ze een aantal van dat soort programma's tegelijkertijd hadden en ze toen miljoenen hebben moeten bezuinigen omdat de bodem van hun schatkist was bereikt. Grote kans dat ze de charleston gaan doen hoor. Ze hebben hem dit jaar voor het eerst bij Strictly Come Dancing gedaan en dat was een groot succes.
Nigel twitterde vanmiddag dat hij op is van de zenuwen voor de eerste live show.
O jee, ik realiseer me nu pas dat het in twee delen is, de uitslag is om 22:45 u.
You cheated on me with choreography.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef Malahide het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jee, ik realiseer me nu pas dat het in twee delen is, de uitslag is om 22:45 u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg me al af ja, of we nu ook vanavond de uitslag krijgen. Ja dus. Jammer, kan ik niet in de tussentijd een film kijken, daar is de tijd net te kort voor. Dan maar zappen of een serie kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef Esje-lief het volgende:
ik ben ook aan het kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan, hoe slecht in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Handig al die hoofden van het publiek voor sommige shots.
Cee en ik hebben daar een getraind oog voorquote:
Ik heb nog ijdele hoop dat Ally niet in den here is. Laat Ang3l nog maar even met Michael viezelevoozelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:12 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zo dan, hoe slecht in beeld gebracht.
Maar... niet onaardig hoor.
Wat een lekkere vent die Alastair(moeten we Ang3l niet ff bellen?)
Ikweethetheulemoalnietmeer maar bijna alle liedjes van vanavond zijn al eerder gebruikt in andere SYTYCDs.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Hey dit was toch het liedje van de dans van Jessi en ikweetnietmeerwie?
Kind! Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb nog steeds geeneen Canada-aflevering gezien, Malahide.
Ik volg te veel series. Mijn schema is bommetjevol en ik heb er nog geen ruimte voor kunnen/willen maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kind! Hoe kan dat nou?
VInden jullie Sisco ook zo leuk?
Te veel afgeleid, te weinig "OMG wat ik nu zie!quote:
Were we separated at birth?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik volg te veel series. Mijn schema is bommetjevol en ik heb er nog geen ruimte voor kunnen/willen maken.
quote:Ik ben nog 'on the fence' wat Sisco betreft. Het is een scheetje maar ik vind hem net zo 'street' als dat Calimero een roofvogel is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef Cee het volgende:Te veel afgeleid, te weinig "OMG wat ik nu zie!" momenten. Maar dat kan nog wel komen, er zitten in ieder geval wel een paar leuke, aparte koppels tussen, mijn kijkgenot wordt niet vergald door slecht camerawerk of Albert Verlinde. Dus ik kijk de uitslag straks en volgende week zit ik als ik niets anders te doen heb weer vrolijk mee te kijken.
Wij (nou ja, laat ik maar voor mezelf spreken) ook.quote:
Vind het stage school gehalte sowieso erg hoog.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef Cee het volgende:
Drew is te veel showballet. Maar wel een lekker manneke. Er gaat in ieder geval eyecandy uit.
Yup. Zitten geen echte kerels met haar op de borst bij hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef Cee het volgende:
Drew is te veel showballet. Maar wel een lekker manneke. Er gaat in ieder geval eyecandy uit.
Zou goed kunnen. Zeker ook omdat Arlene een aantal weken geleden liet doorschemeren dat ze moeite hadden met het vinden van goede meisjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
Vermoed ook haast dat de productie, bij gebrek aan goede audities van mensen die zich hadden aangemeld voor het programma, eigenhandig wat stageschools hebben afgestruind met mooie contractjes en vragende blikken in de ogen. "Ik weet dat je je niet hebt aangemeld maar please kom auditeren, we verzekeren je een plaats bij de laatste 14".
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
Jury is het met ons eens wat Drew's solo betreft.
Het is me een raadsel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:14 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet dat wij daar niet zitten ipv van Louise en Sisco.
Neem ze dan gewoon op lieverd, ze komen op de BBCquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de afleveringen niet vinden jongens
De sites die ik normaal gebruik hebben ze niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Esje-lief het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOM BOOM BOOM
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Malahide het volgende:
Ik hoor net van een vriend van me dat 'ie een (vage) kennis is van Drew! OMG, dat is bijna net zo big als toen Cee met Pasha op de foto ging.
Ja, het was een teringbende maar desondanks vind ik Yanet een lekker wijf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
Jeeeeeeeej ik zie eindelijk wat de jury ziet. Of andersom.
Hans van Zettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
Wie is dat in godsnaam in je avatar, Mal? Vraag ik me al een hele tijd af. Het lijkt op Jerry Springer met een bontmuts.
jaa... ze deden het erg leuk.. maar ik wacht inderdaad nog op een WOW choreo!quote:
Daar kon ik niet omheen, zo ugly.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef Malahide het volgende:
Zou Tommy een Lapje zijn?
Je weet wel, zo iemand uit Lapland?
Dat dus. Omdat het een Zweed is denk ik een Lapje (ik ben in Lapland geweest en daar lopen veel types rond met een beetje Eskimo-achtige trekken, vandaar...).quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]Ik zit me ook steeds af te vragen wat z'n origine is. Het is niet aziatisch, het is niet europees, het is niet indisch.
Ik zweer dat ik me tot het uiterste heb ingespannen, een stuk of vijf keer gekeken, maar ik mis geloof ik iets... het is goed, maar briljant? Ik zie het echt niet. Solly peeps.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:36 schreef Saeramir het volgende:
Hayley & Drew (contemporary)
Ooooh. Oooooooooh. OOOOH. Een van de mooiste stukken dans die ik ooit gezien heb. Zooooo ontroerend, zoooo echt, kippevel! Ik heb het keer op keer overgekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit 1 van de beste dansen is die ik ooit in SYTYCD gezien heb. Onwijs mooi. En Drew is nu definitely my favorite.
Ik doe niet aan slikken.quote:(Malahide, je zal dat![]()
![]()
-gedoe wel inslikken nu toch? Ja he..
)
![]()
![]()
![]()
Ja maar heu, wij doen nu live bloggen hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja dames, kunnen jullie alsjeblieft namen erbij zetten als jullie dingen beschrijvenIk kon soms totaal niet wijs worden uit wiens dans jullie bedoelden..
Ik ben er tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook net te denken: dat doen ze in de Steets toch een stukje beter.quote:
Echt hè? Superlomp en Lizzie compleet niet op haar gemak, maar Drew en zijn klein strakke tushyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar wat vond ik het een horlepiepversie van Disco zeg.
He would do anything...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:12 schreef Malahide het volgende:
Fucking Meatloaf op de eerste rij! Hoe random...
ZakAardappelDansen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:20 schreef Malahide het volgende:
Welke stijl is dit (die abrikozencake hè?)
quote:
Of wij zijn zure ouwe bitchesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:23 schreef Esje-lief het volgende:
fok doet kak!
wat zijn de juryleden soft???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |