Vind het stage school gehalte sowieso erg hoog.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef Cee het volgende:
Drew is te veel showballet. Maar wel een lekker manneke. Er gaat in ieder geval eyecandy uit.
Yup. Zitten geen echte kerels met haar op de borst bij hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef Cee het volgende:
Drew is te veel showballet. Maar wel een lekker manneke. Er gaat in ieder geval eyecandy uit.
Zou goed kunnen. Zeker ook omdat Arlene een aantal weken geleden liet doorschemeren dat ze moeite hadden met het vinden van goede meisjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
Vermoed ook haast dat de productie, bij gebrek aan goede audities van mensen die zich hadden aangemeld voor het programma, eigenhandig wat stageschools hebben afgestruind met mooie contractjes en vragende blikken in de ogen. "Ik weet dat je je niet hebt aangemeld maar please kom auditeren, we verzekeren je een plaats bij de laatste 14".
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
Jury is het met ons eens wat Drew's solo betreft.
Het is me een raadsel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:14 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet dat wij daar niet zitten ipv van Louise en Sisco.
Neem ze dan gewoon op lieverd, ze komen op de BBCquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de afleveringen niet vinden jongens
De sites die ik normaal gebruik hebben ze niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Esje-lief het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOM BOOM BOOM
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Malahide het volgende:
Ik hoor net van een vriend van me dat 'ie een (vage) kennis is van Drew! OMG, dat is bijna net zo big als toen Cee met Pasha op de foto ging.
Ja, het was een teringbende maar desondanks vind ik Yanet een lekker wijf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
Jeeeeeeeej ik zie eindelijk wat de jury ziet. Of andersom.
Hans van Zettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
Wie is dat in godsnaam in je avatar, Mal? Vraag ik me al een hele tijd af. Het lijkt op Jerry Springer met een bontmuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |