quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:31 schreef Malahide het volgende:
Waarom is Vegas Week hier niet Blackpool Week?
Ja, en ik denk dat ze zometeen aan het einde alvast de winnaar bekendmaken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef Michellee het volgende:
Shit dit gaat wel heel snel... volgende week de finale??
ja.quote:
quote:
Ik denk dat de BBC geen risico's wil nemen na het mislukken van Stricly Dance Fever een paar jaar geleden. Dat was eigenlijk hetzelfde format. Zoveel jongens, zoveel meisjes, koppels, elke week een andere dansstijl. De liveshows waren alleen wat 'showier' dan die van SYTYCD, ook meer een personalityshow rond presentator Graham Norton (die onlangs nog zuur in de pers geklaagd heeft dat Nigel Lythgoe het originele format van Strictly Dance Fever gejat heeft en er zeer lucratief mee aan de haal is gegaan).quote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kheb echt het idee dat SYTYCD een beetje teveel in t BBC format gedrukt is. Alles erdoorheen raggen, geen hele audities laten zien, ARLENE. Nee, i'm not impressed. Ik vrees ook het ergste voor de liveshows...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat Dance Fever zo was geflopt!Ik keek dat een paar jaar geleden, vond het geweldig, ik vond de Charleston altijd zo leuk. Zou willen dat ze dat bij SYTYCD ook deden.
Dat X-Dance of hoe het ook heet, met de zoektocht naar zangers/dansers, volgens mij was dat wel een debacle. Sloeg ook helemaal nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dance Fever was volgens mij niet echt een gigantische flop, maar de BBC zag er geloof ik geen brood meer in omdat ze een aantal van dat soort programma's tegelijkertijd hadden en ze toen miljoenen hebben moeten bezuinigen omdat de bodem van hun schatkist was bereikt. Grote kans dat ze de charleston gaan doen hoor. Ze hebben hem dit jaar voor het eerst bij Strictly Come Dancing gedaan en dat was een groot succes.
Nigel twitterde vanmiddag dat hij op is van de zenuwen voor de eerste live show.
O jee, ik realiseer me nu pas dat het in twee delen is, de uitslag is om 22:45 u.
You cheated on me with choreography.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:46 schreef Malahide het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jee, ik realiseer me nu pas dat het in twee delen is, de uitslag is om 22:45 u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg me al af ja, of we nu ook vanavond de uitslag krijgen. Ja dus. Jammer, kan ik niet in de tussentijd een film kijken, daar is de tijd net te kort voor. Dan maar zappen of een serie kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef Esje-lief het volgende:
ik ben ook aan het kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dan, hoe slecht in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Handig al die hoofden van het publiek voor sommige shots.
Cee en ik hebben daar een getraind oog voorquote:
Ik heb nog ijdele hoop dat Ally niet in den here is. Laat Ang3l nog maar even met Michael viezelevoozelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:12 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zo dan, hoe slecht in beeld gebracht.
Maar... niet onaardig hoor.
Wat een lekkere vent die Alastair(moeten we Ang3l niet ff bellen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |