Ik had een heel stuk geschreven, alles weg

gebeurt te vaak..
Nog maar een keer, beknopt dan. Heb nog niets gelezen en heb de resultaten ook nog niet gekeken.
Yanet & Robbie (hip hop)
Oooooh wat slecht! Wat een mess! Totaal geen feel! Robbie zag eruit als een witte gorilla met die lange armen en benen! Lomp! Yanet was wel sexy maar ook totaal niet scherp. Slechtste performance van de avod denk ik. Erg jammer, want Robbie is 1 van mijn favorieten.
Chloe & Gavin (broadway)
Hot mess nr 2!! wow wat slecht! Wat een lomp pakje heeft ze aan! Wat een gewiebel en gewankel! Bah!
Hayley & Drew (contemporary)
Ooooh. Oooooooooh. OOOOH. Een van de mooiste stukken dans die ik ooit gezien heb. Zooooo ontroerend, zoooo echt, kippevel! Ik heb het keer op keer overgekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit 1 van de beste dansen is die ik ooit in SYTYCD gezien heb. Onwijs mooi. En Drew is nu definitely my favorite.
(Malahide, je zal dat
-gedoe wel inslikken nu toch? Ja he..
)
Mandy & Alistair (cha cha)
Het was ok. Alistair is wel een leuke vent om naar te kijken maar ze hebben beiden voor mij niet veel uitstraling..
Charlie & Tommie (popjazz)
Dit zal toch nooit mijn genre worden. Wat een huppelkutjesdans. Ik vond dat Tommy totaal gelijk had. Hij kreeg alleen wat knippen in zijn vingers en heen en weer wiegen te doen. Blegh.
Lizzy & Mark (Viennese Waltz)
Heel fijne wals om te zien, zeker van die 2 hiphip mensen. Erg leuk gedaan en het leek zelfs op een wals

Best performance of the night is dan wel weer overstated, maar erg goed.
Ik zou zeggen, Robbie & Yanet en Chloe & Gavin in the bottom? Of mss toch Charlie en Tommy? Ik ga meteen kijken..