Ikweethetheulemoalnietmeer maar bijna alle liedjes van vanavond zijn al eerder gebruikt in andere SYTYCDs.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Hey dit was toch het liedje van de dans van Jessi en ikweetnietmeerwie?
Kind! Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb nog steeds geeneen Canada-aflevering gezien, Malahide.
Ik volg te veel series. Mijn schema is bommetjevol en ik heb er nog geen ruimte voor kunnen/willen maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kind! Hoe kan dat nou?
VInden jullie Sisco ook zo leuk?
Te veel afgeleid, te weinig "OMG wat ik nu zie!quote:
Were we separated at birth?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik volg te veel series. Mijn schema is bommetjevol en ik heb er nog geen ruimte voor kunnen/willen maken.
quote:Ik ben nog 'on the fence' wat Sisco betreft. Het is een scheetje maar ik vind hem net zo 'street' als dat Calimero een roofvogel is.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:02 schreef Cee het volgende:Te veel afgeleid, te weinig "OMG wat ik nu zie!" momenten. Maar dat kan nog wel komen, er zitten in ieder geval wel een paar leuke, aparte koppels tussen, mijn kijkgenot wordt niet vergald door slecht camerawerk of Albert Verlinde. Dus ik kijk de uitslag straks en volgende week zit ik als ik niets anders te doen heb weer vrolijk mee te kijken.
Wij (nou ja, laat ik maar voor mezelf spreken) ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |