Die zijn nog aan het bijkomen van de domheid van je stukje...quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef EINZ het volgende:
Ja beste fokkertjes, het heeft de afgelopen paar dagen goed gesneeuwd. En hard gesneeuwd. Heel Nederland stond er vast van. En het gaat de komende dagen nog veel meer sneeuwen.Het lijkt er zelfs op dat we weer eens een witte kerst gaan beleven. Iets dat al sinds 1981 niet meer is voorgekomen. En al die sneeuw gaat wel even blijven liggen ook.
Waar zijn al die klimaathuilies nu? Waar zijn de linkse boeroepers nu? Kom me alsjeblieft nooit meer aankakken met mensen zijn de schuld van een klimaathoax zus of autorijden veroorzaakt een global warming zo, want het gaat allemaal nergens over. Het klimaat is alleen maar goed om ons nog meer geld uit de zak te kloppen.
En o ja, dit nieuws komt eens een keer niet van geenstijl, maar van een keurige objectieve nieuwsbrenger: http://www.nu.nl/binnenla(...)ker-witte-kerst.html Maar als jullie perse het woord geenstijl in de mond willen nemen, heb ik hier nog wat voor jullie. http://www.geenstijl.nl/m(...)de_russen_komen.html
Klacht: "het klimaat is de schuld van de mens" is allemaal slap gelul. Linkse leugens en niets anders.
Precies, dat is ook mijn zorg. En de ontbossing is toch echt niet te ontkennen. Het is onzin om allemaal in Hummers te rijden, het heeft meerdere voordelen om duurzaam te leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, en het is ook stom van de milieu-adepten om hun hele hebben en houwen op die klimaatdiscussie in te zetten. De mogelijkheid bestaat dat ze allemaal afgaan als een gieter. Sterker nog, het is al aan het gebeuren.
Dat neemt niet weg dat die andere mensen ook dom zijn: "Ja jongens, de aarde warmt niet op, dus pomp de atmosfeer maar vol met giftige gassen, het maakt namelijk allemaal niks uit."
Klopt! Want er zijn geen milieuproblemen, dus kunnen die ook niet gerelateerd worden aan politiek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Die zijn nog aan het bijkomen van de domheid van je stukje...
Zucht, mensen die politiek en milieuproblemen als 1 en hetzelfde zien en die weer en klimaat ook op 1 lijn zetten.....
Dat lijkt me duidelijk. Ik heb er ook vertrouwen in dat de mens als soort er echt wel uitkomt, maar waar je doemdenkers hebt die ons over 20 jaar weg zien drijven heb je ook struisvogels die hun hoofd in het zand steken en denken dat het goed is om een maatschappij te hebben die stookt op fossiele brandstoffen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:13 schreef Salvad0R het volgende:
De oplossing voor het milieu is natuurlijk de vernietiging van de op olie gebaseerde economie. We kunnen wel in een acceptabel natuurlijk evenwicht met de aardbol leven, als we het globale systeem van winst naar behoud shiften.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:10 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle prutsers die de mensheid als een "ziekte" zien en niet kunnen wachten tot er veel lui sterven; begin bij jezelf. En wees dan niet zo'n aap dat je ons verkeer ontregelt. Kutvolk.
Mensen die de theorie van het versterkt broeikaseffect aanhangen gelijkstellen met mensen die de mensheid als een ziekte zien. Wat een faal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:10 schreef Salvad0R het volgende:
Aan alle prutsers die de mensheid als een "ziekte" zien en niet kunnen wachten tot er veel lui sterven; begin bij jezelf. En wees dan niet zo'n aap dat je ons verkeer ontregelt. Kutvolk.
Dat die mensen tegen wie jij ageert geen gelijk hebben, betekent niet dat hun tegenstanders wél gelijk hebben. Alle grondstoffen verbruiken en de atmosfeer volpompen met vieze troep is niet handig. Klimaatverandering of niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:14 schreef EINZ het volgende:
[..]
Klopt! Want er zijn geen milieuproblemen, dus kunnen die ook niet gerelateerd worden aan politiek.
Wel aan linkse leugens.
Ik vraag me meer af hoe je kan denken dat we geen invloed hebben....quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar milieubewust bezig zijn is wel iets anders dan geloven in het hele verhaal dat de mens zo'n mega invloed heeft op het klimaat. Dat het klimaat verandert verwacht ik ook wel, maar global warming is gewoon bullshit (zie eerdere bronnen). De aarde verandert nou eenmaal en dat tegenhouden lijkt me gewoon doelloos werk. We weten tegenwoordig gewoon teveel en denken alles onder controle te hebben.
Ik heb ook liever dat er maar 1 miljard mensen zijn in plaats van 6,6 miljard. Mensen, kut dierenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:10 schreef Salvad0R het volgende:
Nee hoor. Er is weer afgesproken dat Afrika weer 7 miljard krijgt. Zogenaamd vanwege het milieu, maar iedereen weet dat lokale dictators ook hun eigen vliegtuig moeten hebben en dat wapens nu eenmaal een eerste levensbehoefte zijn op dat apencontinent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef Agiath het volgende:
Global warming
1 grote poppekast om het westen rijker te houden
Ja. Maar het zit dieper dan dat. Plastic is ook een olieproduct, en nu heb je de ontwikkeling dat er overbodig veel plastic gebruikt wordt om voedsel te verpakken, in plaats van 20 plakken spek in een verpakking heb je nu dat plakken spek individueel in plastic verpakt en per 10 verkocht worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Ik heb er ook vertrouwen in dat de mens als soort er echt wel uitkomt, maar waar je doemdenkers hebt die ons over 20 jaar weg zien drijven heb je ook struisvogels die hun hoofd in het zand steken en denken dat het goed is om een maatschappij te hebben die stookt op fossiele brandstoffen.
Dit alles hoeft nog steeds geen invloed te hebben op het klimaat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe je kan denken dat we geen invloed hebben....
Enorme bergen afval, ontbossingen in de afgelopen 500 jaar waar de honden geen brood van lusten(weleens een kaart gezien van oud europa met al zijn natuur en een modern kaartje ernaast gezien?) wat in deze moderne tijd nogsteeds doorgaat met vele voetbalvelden die per dag worden gekapt.
Luchtrvervuiling, de zeeen die aangetast zijn, biotopen die op klappen staan, diersoorten die of al uitgestorven zijn of netaan op het randje hangen en ga zo nog maar even door...
Hoe kan je denken dat dat geen invloed heeft op dat geheel?
Schatje. Je bent een lekker ding en ik zou je zo doen, maar verder weetje er niet heel veel van. Zie het kaartje op vorige pagina eens. IJstijd. Nee dat betekent geen ijslollieverkoper. Maar wat denk je hoeveel van het "groen" er bedekt was door het ijs? Zomaar even een gokje: veel. Bovendien worden er heden ten dage ook heel veel bomen bijgeplant.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe je kan denken dat we geen invloed hebben....
Enorme bergen afval, ontbossingen in de afgelopen 500 jaar waar de honden geen brood van lusten(weleens een kaart gezien van oud europa met al zijn natuur en een modern kaartje ernaast gezien?) wat in deze moderne tijd nogsteeds doorgaat met vele voetbalvelden die per dag worden gekapt.
Luchtrvervuiling, de zeeen die aangetast zijn, biotopen die op klappen staan, diersoorten die of al uitgestorven zijn of netaan op het randje hangen en ga zo nog maar even door...
Hoe kan je denken dat dat geen invloed heeft op dat geheel?
Er is meer dan genoeg om ons voor eeuwig aan olie verslaafd te houden. Gaat heen met je ongeloveloze nonsens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef switchboy het volgende:
Weet je wat het vervelende is aan fossiele brandstoffen? Ze zijn over miljoenen jaren gemaakt. En wij stoken ze in razend tempo op. Niet alleen zorgen we daardoor dat koolstof die eerst in de aardbodem opgesloten zat terecht komt in de atmosfeer als CO2. Nee het grote probleem is dat het op gaat raken. Als je je economie puur op fossiele brandstoffen baseerd gaat dat gewoon in een paar decennia zorgen voor méér economische schade (dan investering in groene energie en ontmoediging van conventionele energie nu gaat kosten) en misschien zelfs oorlogen om olie. Het mooie is ook dat we het nu gefaseerd over kunnen schakelen. Dus nu kun je de economische klap over vele jaren verspreiden in plaats van dat het in één keer toeslaat. Dus mensen die niks willen veranderen zijn gewoon korte termijn denkers en daarbij totaal visieloos.
Ja, luister nou eens, het orakel spreektquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg om ons voor eeuwig aan olie verslaafd te houden. Gaat heen met je ongeloveloze nonsens.
Dit is dan ook de rede dat ik me niet zo heeel druk maakquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef switchboy het volgende:
Onzin er komt niet magisch meer olie bij.We zullen misschien nog hier en daar een veld vinden, maar het winnen zal steeds meer moeite gaan kosten en de prijs zal, zelfs bij gelijkblijvende vraag alleen maar toenemen.
Des te meer reden om die 19e eeuwse technologie achter ons te laten en ons bezig te houden met electromagnetisme en zwaartekracht opheffende moderne middelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef switchboy het volgende:
Onzin er komt niet magisch meer olie bij.We zullen misschien nog hier en daar een veld vinden, maar het winnen zal steeds meer moeite gaan kosten en de prijs zal, zelfs bij gelijkblijvende vraag alleen maar toenemen.
Er is nog genoeg voor de komende 500 jaar. Daarom maakt ook nog niemand werk van windmolens en zonnepanelen in de woestijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef switchboy het volgende:
Wow, we kunnen een natuurwet opheffen? cool!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Des te meer reden om die 19e eeuwse technologie achter ons te laten en ons bezig te houden met electromagnetisme en zwaartekracht opheffende moderne middelen.
http://www.bp.com/liveass(...)il_reserves_2006.pdfquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Er is nog genoeg voor de komende 500 jaar. Daarom maakt ook nog niemand werk van windmolens en zonnepanelen in de woestijn.
jup we moeten af van de antieke verbrandingsmotor. En meer efficiëntere methoden ontwikkelen van energiewinning.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Des te meer reden om die 19e eeuwse technologie achter ons te laten en ons bezig te houden met electromagnetisme en zwaartekracht opheffende moderne middelen.
Wat zou jij zeggen als jij BP was, hoe minder olie, hoe meer winst voor hun.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:33 schreef switchboy het volgende:
[..]
http://www.bp.com/liveass(...)il_reserves_2006.pdf
Onzin dus. We kunnen nog ongeveer 40 jaar vooruit.
Er zijn steeds minder blaadjes om die co2 op te nemen omdat de mens natuur kapt ten behoeven van steden e.d. En daarnaast neemt de uitstoot van co2 steeds verder toe. We zitten dus met elkaar versterkende processen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:28 schreef Salvad0R het volgende:
Daarbij komt dat planten beter gedijen met meer CO2 in de lucht. Ze zullen meer blaadjes aanmaken om die CO2 weer om te zetten in zuurstof. Het is een bouwsteen van het leven, het betogen van het belasten ervan is straight evil.
Zoals de nulpuntmotor die er in 1931 al was, maar toen werd verboden omdat het eigenlijk geen geld opbracht?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:35 schreef switchboy het volgende:
[..]
jup we moeten af van de antieke verbrandingsmotor. En meer efficiëntere methoden ontwikkelen van energiewinning.
Feit blijft dat het veranderd, of wij dat veroorzaken betwijvel ik ook, dat we eraan bijdragen is bijna niet te ontkennen, dat we de boel onsabiel maken waardoor veranderingen heftiger worden is ook bijna niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit alles hoeft nog steeds geen invloed te hebben op het klimaat.
En dus is het dom om hier de discussie om te laten draaien. Want hij is eindeloos en je tegenstanders zullen niet meer luisteren naar je valide punten. Die zaken die jij aandraagt. Daar zou het over moeten gaan. Dat zijn meetbare, niet discutabele punten. Dan hoef je het nog enkel te hebben over of je het erg vindt of niet.
idd, waterdichte logicaquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
Zoals de nulpuntmotor die er in 1931 al was, maar toen werd verboden omdat het eigenlijk geen geld opbracht?
Komop zeg. Als het milieu echt zo'n probleem zou zijn, waren de auto's allang uitgerust met motoren die op water liepen. Was elke huis zwaar gesubsidieerd volgestopt met zonnepanelen, regentoiletten stond heel de Noordzee vol met windmolens. Maar niets van dat alles. De enige valide en logische conclusie is dan ook dat er helemaal geen milieuprobleem is. De enige overblijvende reden is dan ook: GELD. Veel, heel veel geld.
Hoeveel van dat groen was bedekt door ijs tijdens de ijstijd? En kon daardoor dus geen CO2 opnemen? Als CO2 een probleem was waren we er nu allang niet meer geweest. Of wat denk je hoeveel vulkanen aan CO2 uitstoten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Er zijn steeds minder blaadjes om die co2 op te nemen omdat de mens natuur kapt ten behoeven van steden e.d. En daarnaast neemt de uitstoot van co2 steeds verder toe. We zitten dus met elkaar versterkende processen.
Als het onder het ijs zit is het niet zo'n probleem, dat komt wel weer terug zodra het ijs weg is noch komen dan de opgeslagen gassen in de aarde vrij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:23 schreef EINZ het volgende:
[..]
Schatje. Je bent een lekker ding en ik zou je zo doen, maar verder weetje er niet heel veel van. Zie het kaartje op vorige pagina eens. IJstijd. Nee dat betekent geen ijslollieverkoper. Maar wat denk je hoeveel van het "groen" er bedekt was door het ijs? Zomaar even een gokje: veel. Bovendien worden er heden ten dage ook heel veel bomen bijgeplant.
Ik weet dat sommige mensen oude auto's hebben, maar zo oud dat ze de ijstijd veroorzaakt hebben zijn ze ook weer niet hoor. verandering is van alle tijden, liefje![]()
Neuken?
Toen was er over het algemeen spraken van een natuurlijk evenwicht behalve dan misschien tijdelijk niet tijdens grote vulkaan uitbarstingen. Er is nu spraken van een structurele verstoring van de Co2 balans.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef EINZ het volgende:
[..]
Hoeveel van dat groen was bedekt door ijs tijdens de ijstijd? En kon daardoor dus geen CO2 opnemen? Als CO2 een probleem was waren we er nu allang niet meer geweest. Of wat denk je hoeveel vulkanen aan CO2 uitstoten?
Het is gewoon een natuurlijk fenomeen, en daar is niets menselijks aan. We worden gewoon voorgelogen.
Ik geloof niet in Perpetuum mobile, het is tot nu toe nooit aangetoond en het gaat direct in tegen de gangbare natuurkunde. Dus moet je met krachtig bewijs komen. Zo niet is het gewoon zwendel/kwakzalverij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
Zoals de nulpuntmotor die er in 1931 al was, maar toen werd verboden omdat het eigenlijk geen geld opbracht?
Komop zeg. Als het milieu echt zo'n probleem zou zijn, waren de auto's allang uitgerust met motoren die op water liepen. Was elke huis zwaar gesubsidieerd volgestopt met zonnepanelen, regentoiletten stond heel de Noordzee vol met windmolens. Maar niets van dat alles. De enige valide en logische conclusie is dan ook dat er helemaal geen milieuprobleem is. De enige overblijvende reden is dan ook: GELD. Veel, heel veel geld.
Als die wetenschappers monddood gemaakt zijn, waar komen die verhalen dan vandaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
Weet jij uberhaupt wat het verschil is tussen leugens en waarheid? Nee? Honderden monddood gemaakte wetenschappers wel.
Goeie bron!quote:
Een houthakkers bedrijf wat geen nieuwe bomen aanplant is per definitie belachelijk bezig. Massale ontbossing van jungles ten behoeve van massaconsumptie is ook verwerpelijk. Voor het kappen van de jungles in zuidoost Azië mag je MacDonalds en Burger King bedanken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Er zijn steeds minder blaadjes om die co2 op te nemen omdat de mens natuur kapt ten behoeven van steden e.d. En daarnaast neemt de uitstoot van co2 steeds verder toe. We zitten dus met elkaar versterkende processen.
Kant en klare bullshitquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef EINZ het volgende:
Ja beste fokkertjes, het heeft de afgelopen paar dagen goed gesneeuwd. En hard gesneeuwd. Heel Nederland stond er vast van. En het gaat de komende dagen nog veel meer sneeuwen.Het lijkt er zelfs op dat we weer eens een witte kerst gaan beleven. Iets dat al sinds 1981 niet meer is voorgekomen. En al die sneeuw gaat wel even blijven liggen ook.
Waar zijn al die klimaathuilies nu? Waar zijn de linkse boeroepers nu? Kom me alsjeblieft nooit meer aankakken met mensen zijn de schuld van een klimaathoax zus of autorijden veroorzaakt een global warming zo, want het gaat allemaal nergens over. Het klimaat is alleen maar goed om ons nog meer geld uit de zak te kloppen.
En o ja, dit nieuws komt eens een keer niet van geenstijl, maar van een keurige objectieve nieuwsbrenger: http://www.nu.nl/binnenla(...)ker-witte-kerst.html Maar als jullie perse het woord geenstijl in de mond willen nemen, heb ik hier nog wat voor jullie. http://www.geenstijl.nl/m(...)de_russen_komen.html
Klacht: "het klimaat is de schuld van de mens" is allemaal slap gelul. Linkse leugens en niets anders.
Een stuk minder dan mensen, maar dat is je al heel vaak uitgelegd...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef EINZ het volgende:
[..]
Hoeveel van dat groen was bedekt door ijs tijdens de ijstijd? En kon daardoor dus geen CO2 opnemen? Als CO2 een probleem was waren we er nu allang niet meer geweest. Of wat denk je hoeveel vulkanen aan CO2 uitstoten?
Het is gewoon een natuurlijk fenomeen, en daar is niets menselijks aan. We worden gewoon voorgelogen.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef splendor het volgende:
[..]
Goeie bron!
Zijn eerste argument is al van het niveau kleuterschool. Hij beweert dat hij diverse rapporten heeft bestudeerd en dat het er allemaal op neerkomt dat de opwarming van de aarde vrijwel alleen door CO2 veroorzaakt wordt en daardoor zal de aarde in een oven veranderen en gaan we allemaal dood.ja dat waren ook echt de conclusies van die rapporten.
Slechte interviewer ook, hij laat hem alleen praten en lult een beetje met hem mee, maar stelt geen enkele kritische vraag.
En daar baseer jij je hele mening op?
Nee maar goed, als je als overheid goedwillend bent en echt het probleem zoals het klimaat aan wil pakken, dan had ze dat allang gedaan. Deze oplossingen zijn er niet. Want wat is er nou simpeler dan zonnepanelen, windmolens, (tijdelijke) kerncentrales om energie op te wekken? En het kost maar een fractie van wat er nu aan het klimaat wordt uitgegeven. De enige valide en logische conclusie is dan ook dat er helemaal geen klimaatprobleem is, maar dat dat wordt misbruikt om veel, heel veel geld te verzamelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
idd, waterdichte logica
Mijn god, zit je nog in de brugklas ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |