quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Zo van: *uhuhuhh meisjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Internethelden zijn volgens mij van die enge gozers in het echt. Niet eng - gevaarlijk, maar dat ze je zo raar aanstaren dat je wil wegrennen.
Dat doe ik nooit, luiheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat open je geen nieuwe topic Bilmiyorem.
Ik heb had het net te laat gewijzigd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Een eervol Turks meisjes laat geen foto van zichzelf aan vreemde mannen zien.
Ja, te mooi, wat is er mis?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef Rookert het volgende:
Ze is te mooi daarvoor![]()
[..]
Zo van: *uhuhuhh meisjes![]()
heheuaghahahuuh*
De andere helft is anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch gezien? Ah ja, het is maar de helft van mijn gezicht dus.
Huilie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Een eervol Turks meisjes laat geen foto van zichzelf aan vreemde mannen zien.
Bang dat je een nagel breekt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, te mooi, wat is er mis?![]()
Ik heb zo'n autist in m'n klas, hij kijkt me aan met zo'n fuckng bigsmile en dan zwaai ik naar hem en reageert hij nooit.
Nagel breken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bang dat je een nagel breekt?![]()
Hij vindt je leuk![]()
MELEMEN. IEWH.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Z. abla, bana melemen yapabilirmisin?
Ja, popjequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nagel breken?
Gelukkig niet, maar volgens mij heeft ie niet eens door dat hij naar me kijkt, want hij kijkt zo eng en zo strak, zelfs als ik zn naam roep reageert ie niet, wss in dromenland.
Haha, dan heb je het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, 'Hoeder der Turksche Volksmoreel'...
Ik heb geen lange nagels.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, popje![]()
Hij ontmoet je in je dromen
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk, helemaal zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dag dag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weer![]()
Maar ik ga slapen, trusten iedereen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
welterustenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weer![]()
Maar ik ga slapen, trusten iedereen
Doei TM. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het al zo laat?Ik ga maar eens Il Principe induiken, alvorens te gaan slapen, zodat ik weet hoe ik later de wereld moet veroveren.
Wajoo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Iyi geceler.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het al zo laat?Ik ga maar eens Il Principe induiken, alvorens te gaan slapen, zodat ik weet hoe ik later, als ik groot ben, de wereld moet veroveren.
Lijkt op Adana kebab.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is niemand hier die beter kebab kan maken als ik.
Wat eten en drinken we vandaag #91
See alsoquote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe klopt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kabab_Koobideh
Ik heb weer zin in mooi weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
See also
Chelow kabab
Kabab Barg
Adana Kebab
Adana kebab staat in hetzelfde rijtje als Kabab koobideh.
Heb je dat ook? Is niet vies hoor. Komt waarschijnlijk door het fitnessen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Trillende spieren
Dit is zo vies en irritant he.
Hehe, diehards.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij bbqen altijd, mooi weer of niet.
Weet niet zeker of het hetzelfde is, maar ik vind het wel vies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je dat ook? Is niet vies hoor.
Ja, ik heb het ook op verschillende plekken. Komt gewoon door spieren die onder je huid plots gaan trillen, raar golvend gevoel, maar niet vies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het hetzelfde is, maar ik vind het wel vies.
Heb het rond m'n knie, bovenbeen, bovenarmen, kont en onder m'n linkerborst.
Tijdje geleden was dit in combinatie met ademhalingsproblemen, maar dat is nu veel minder.
Ik ga altijd met m'n hand op die plek drukken, want ik kan er echt niet tegen.
Wat is de oorzaak? Ik fitness niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook op verschillende plekken. Komt gewoon door spieren die onder je huid plots gaan trillen, raar golvend gevoel, maar niet vies.
Istanbul zit echt vol met domme mensen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Adana.![]()
Naast Istanbul en Antalya ben ik (nog) niet verder gekomen, maar Antalya is erg mooi.
Geen oorzaak volgens mij, alleen denk ik dat het met fitness te maken heeft aangezien ik het alleen voel wanneer ik niet beweeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak? Ik fitness niet.
Toen in Istanbul was ik nog jong, dus dat herken ik niet echt meer. Weet wel dat het echt druk en warm was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Istanbul zit echt vol met domme mensen.![]()
Antalya is mooi, net zoals de rest van het middellandse zeegebied in Turkije (dus Adana ook).
Ik heb het vooral als ik met m'n knieen gebogen zie, als ik lig mindert het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen oorzaak volgens mij, alleen denk ik dat het met fitness te maken heeft aangezien ik het alleen voel wanneer ik niet beweeg.
Oh, apart. Ben je al langs de dokter geweest? Kan geen kwaad denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het vooral als ik met m'n knieen gebogen zie, als ik lig mindert het.
De laatste keer dat ik in Antalya was was 4 jaar geleden of zo. Bodrum is nog leuker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toen in Istanbul was ik nog jong, dus dat herken ik niet echt meer. Weet wel dat het echt druk en warm was.
Antalya was overigens echt vet, alleen verkeerde hotel gepakt, nah verkeerd niet echt, alleen niet waard voor het geld.![]()
Ja, dat hoor ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Antalya was was 4 jaar geleden of zo. Bodrum is nog leuker.
Ik ga nog wel een keer, vind het nog niet erg genoeg. Altijd uitstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, apart. Ben je al langs de dokter geweest? Kan geen kwaad denk ik.
Bodrum.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Antalya was was 4 jaar geleden of zo. Bodrum is nog leuker.
Jij hebt Turkse vrienden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook inderdaad.
Dit jaar met zomervakantie met een paar Turkse vrienden waarschijnlijk naar Marmaris.
Tja, massatoerisme is sowieso kut.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bodrum.Vond het eerlijk gezegd wel jammer dat er veel Nederlanders waren.
Hehe, net mij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een keer, vind het nog niet erg genoeg. Altijd uitstellen.
Nee, ben jij als Arier niet te goed en slim om met Turken om te gaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat had je niet verwacht he?
Waren wat Nederlanders die het hotel vet erg afkraakten + de omgeving.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, massatoerisme is sowieso kut.
Zijn vast Turken die het eens zijn over zn ideeen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ben jij als Arier niet te goed en slim om met Turken om te gaan?
Verraders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zijn vast Turken die het eens zijn over zn ideeen.
Ik ben wel slimmer dan ze ja. Hehe, nee serieus je kan wel lachen met ze. Ik ga bijna niet met Iraniers om. Raar volk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ben jij als Arier niet te goed en slim om met Turken om te gaan?
Turkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer dan ze ja. Hehe, nee serieus je kan wel lachen met ze. Ik ga bijna niet met Iraniers om. Raar volk.![]()
Haha, nee altijd discussies over wie het beste rijk had. Kansloos ja, want dat hadden wij natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zijn vast Turken die het eens zijn over zn ideeen.
Nee, niet Iraniers zijn een raar volk, maar jij bent raar! Ik had twee Iraniers op mijn school. Eentje was half Azeri en ging alleen met Turken om, ze deed ook altijd alsof ze een Turk was en heel goed Turks kon, terwijl dat helemaal niet zo was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer dan ze ja. Hehe, nee serieus je kan wel lachen met ze. Ik ga bijna niet met Iraniers om. Raar volk.![]()
Neppe Turken! Een echte Turk had je kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, nee altijd discussies over wie het beste rijk had. Kansloos ja, want dat hadden wij natuurlijk.
Ik ben niet raar! Ik ben de coolste, gaafste, beste Iranier die er is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet Iraniers zijn een raar volk, maar jij bent raar! Ik had twee Iraniers op mijn school. Eentje was half Azeri en ging alleen met Turken om, ze deed ook altijd alsof ze een Turk was en heel goed Turks kon, terwijl dat helemaal niet zo was.
Een echte Turk krijgt mij niet kapot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neppe Turken! Een echte Turk had je kapot gemaakt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een echte Turk krijgt mij niet kapot.
Ben je een moslim trouwens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben niet raar! Ik ben de coolste, gaafste, beste Iranier die er is.
Ik zeg toch, Iraniers zijn raar (behalve ik).quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet Iraniers zijn een raar volk, maar jij bent raar! Ik had twee Iraniers op mijn school. Eentje was half Azeri en ging alleen met Turken om, ze deed ook altijd alsof ze een Turk was en heel goed Turks kon, terwijl dat helemaal niet zo was.
Bilerem, wtf?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat vinden jullie mooier klinken: bilerim of bilirim?
"Bilerim"? Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat vinden jullie mooier klinken: bilerim of bilirim?
Bilirim natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, bilerim of bilirim, wat vind je mooier klinken?
Als je nou zou "bilirem" of "bilirim", zou ik het enigszins nog snappen. Maar hoe kom je op "bilerim"?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, bilerim of bilirim, wat vind je mooier klinken?
Lees m'n andere post. Bilirem klinkt echt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nou zou "bilirem" of "bilirim", zou ik het enigszins nog snappen. Maar hoe kom je op "bilerim"?.
Bilerim zeggen mensen die ook "sen nasilsiniz" en "siz kimsin" zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
zarGon en bortecinem, zat vandaag in de auto met m'n pa, ik zei bilerim, hij zei bilirim, ik zou bilirim typen (omdat ik weet dat het juist is), maar vond bilerim mooier klinken
BergTurk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
zarGon en bortecinem, zat vandaag in de auto met m'n pa, ik zei bilerim, hij zei bilirim, ik zou bilirim typen (omdat ik weet dat het juist is), maar vond bilerim mooier klinken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bilerim zeggen mensen die ook "sen nasilsiniz" en "siz kimsin" zeggen.
dat zeg ik nooitquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bilerim zeggen mensen die ook "sen nasilsiniz" en "siz kimsin" zeggen.
Mooi.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
En istanbul (hotel merit antique):
[ afbeelding ]
Daar reden wij nog langs. We zaten er toen nog aan te denken om die de volgende keer te nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef Bortecinem het volgende:
Dit hotel in Antalya ziet er vet uit:
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar reden wij nog langs. We zaten er toen nog aan te denken om die de volgende keer te nemen.
Ik ook. Morgen vroeg opstaan voor de postbezorger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga slapen, morgen laat beginnen, kerstwijding, laatste dag school![]()
welterusten
Dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja.
Gelooft iemand me trouwens als ik zeg dat ik een Turkse vriendin heb gehad?![]()
Nee, ze heeft mijn hart niet gebroken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop.![]()
Heeft ze je hart heel hard gebroken?
Oh, najah, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ze heeft mijn hart niet gebroken.
wheheheh 2e daar woon ik vlaknaast... Konyaalti Antalya bij Porto Bello hotel..quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb de hotels in Antalya gevonden waar ik zat:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Eerste is afknapper en tweede aanrader.
Porto Bello inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:42 schreef mezzy het volgende:
[..]
wheheheh 2e daar woon ik vlaknaast... Konyaalti Antalya bij Porto Bello hotel..
ik kreeg vandaag een telefoontje dat de hele boel daar is overstroomd deze week.. krachtige wind en golven.. hele weg die daar loopt de Antalya/Kemer weg is overstroomd..quote:
Dat meen je niet? Klopt, voor het hotel zit een lange weg en daarnaast de zee. Maar zo erg dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:47 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag een telefoontje dat de hele boel daar is overstroomd deze week.. krachtige wind en golven.. hele weg die daar loopt de Antalya/Kemer weg is overstroomd..
http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=29976&p=17&rid=2quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Klopt, voor het hotel zit een lange weg en daarnaast de zee. Maar zo erg dus.
Damn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:51 schreef mezzy het volgende:
[..]
http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=29976&p=17&rid=2
Is dit de Turkse versie van de Nederlandse stedenrivaliteitquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Istanbul zit echt vol met domme mensen.![]()
Antalya is mooi, net zoals de rest van het middellandse zeegebied in Turkije (dus Adana ook).
Günaydin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Günaydın bedoel ik .hihi, ik moest het wel ff opzoeken.
De stedenrivaliteit in Nederland is niks vergeleken met de stedenrivaliteit in Turkije.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit de Turkse versie van de Nederlandse stedenrivaliteit?
Oe, maar toch vind ik dat soort dingen best sneuquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De stedenrivaliteit in Nederland is niks vergeleken met de stedenrivaliteit in Turkije.
Najah, wij kankeren niet op andere steden/provincies zoals ze dat hiet met Limburg doen. Het is meer van 'onze stad/provincie is mooier en beter'.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oe, maar toch vind ik dat soort dingen best sneu. Tenzij het voor de lol is.
Maar dat zou ook wel vreemd zijn, want Limburg is een van de mooiste Nederlandse provinciesquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Najah, wij kankeren niet op andere steden/provincies zoals ze dat hiet met Limburg doen. Het is meer van 'onze stad/provincie is mooier en beter'.
Omg houd gewoon je bek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar dat zou ook wel vreemd zijn, want Limburg is een van de mooiste Nederlandse provincies.
Bogazliyan, en nu woont hij in Dordrecht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
[..]
Waar komt jouw vader vandaan?
Yozgat? Wij hebben kenissen uit Bogazliyan/Yozgat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bogazliyan, en nu woont hij in Dordrecht.
Yozgat ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yozgat? Wij hebben kenissen uit Bogazliyan/Yozgat.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Yozgat ja.Aah wat toevallig!
Laat ik het zo zeggen: mijn vader is pro-turk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Allemaal van die extreme nationalisten.Volgens hun is iedereen uit Bogazliyan zo, is jouw vader ook een extreme nationalist?
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: mijn vader is pro-turk.
Succes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:40 schreef IHVK het volgende:
Nou ik ga maar dan eens mijn tentamen maken.
Hoe groot zijn je wallen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:29 schreef Bortecinem het volgende:
Nee.![]()
Ik sliep pas om 5 uur of zo, en zit sinds 8 uur te wachten op de postbode.
Het is maar goed dat je je twee dagen niet op fok hebt vertoond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:40 schreef IHVK het volgende:
Nou ik ga maar dan eens mijn tentamen maken.
Ik ook nietquote:
Melemen is echt vies!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik moest van Bilmiyorem melemen gaan maken, ga ik straks wel soort van doen. Het is gewoon een mega-omelet met niet te lang gebakken eieren
Ik stond om 8 uur op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Om 5 uur slapen en tot 12 uur uitslapen.
Stomme postbode.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik stond om 8 uur op.![]()
Maar die pakketbezorger komt vast niet meer.
Ja, lekker tochquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Melemen is echt vies!
[ afbeelding ]
Het is een een omelet met heel veel groenten (vooral uit, groene peper en tomaat)
Ja, maar als je op een normale tijd naar bed was gegaan had je daar natuurlijk geen last van gehadquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik stond om 8 uur op.![]()
Maar die pakketbezorger komt vast niet meer.
Exact. je moet gewoon eerder slapen Bortecinemquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar als je op een normale tijd naar bed was gegaan had je daar natuurlijk geen last van gehad.
Het was te gezellig op fok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar als je op een normale tijd naar bed was gegaan had je daar natuurlijk geen last van gehad.
Ik las Ayiboganquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yozgat? Wij hebben kenissen uit Bogazliyan/Yozgat.
Het is lekker, duh.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar of het lekker is weet ik niet.
Ik wil die tv uit Sjakie en de chocoladefabriek waar je met je hand in de tv eten uit de reclame kan pakkenquote:
Witte bonen in tomatensausquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Er is niks lekkers te eten in huis, wat nu?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus![]()
![]()
![]()
Dat schijnt iedereen te hebben als er niks meer in huis is
Welke chips?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoel iets vettigs, zoutigs
chips
cheese onion graagquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welke chips?![]()
Hey, je hebt vakantie
Die is fucking lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
cheese onion graag
Ja en dan zit ik op fok, levenloos he, maar ben moe. Ben over ongeveer 2 minuten weg, vakantie op fok doorbrengen.![]()
Ja man jwz jezus is kk harde baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
er was gister zo'n jongen op school die uitnodigen voor de kerk uitdeelde, hij zei je moet ook gelovig worden, is keihard
Bestond er maar echt zoiets.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil die tv uit Sjakie en de chocoladefabriek waar je met je hand in de tv eten uit de reclame kan pakken
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bestond er maar echt zoiets.![]()
Btw, de postbezorger is helemaal niet meer gekomen.![]()
![]()
Volgens mij wel. Dit is echt irritant, als ze mij gewoon een track&trace nummer hadden gegeven dan had ik mijn bestelling kunnen volgen. Nu zit ik al 3 dagen te wachten op een pakketje dat misschien bezorgd gaat worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja![]()
Holidayseason... but still, it sucksBezorgen ze op zaterdag?
Ja, klopt, maar heb je ook niet altijd wat aan hoor. Bij mij was de status binnen een uur eens 3x veranderdquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dit is echt irritant, als ze mij gewoon een track&trace nummer hadden gegeven dan had ik mijn bestelling kunnen volgen. Nu zit ik al 3 dagen te wachten op een pakketje dat misschien bezorgd gaat worden.
Je hoeft er toch niet per se op te blijven wachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dit is echt irritant, als ze mij gewoon een track&trace nummer hadden gegeven dan had ik mijn bestelling kunnen volgen. Nu zit ik al 3 dagen te wachten op een pakketje dat misschien bezorgd gaat worden.
Oh, geweldig dit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar heb je ook niet altijd wat aan hoor. Bij mij was de status binnen een uur eens 3x veranderd![]()
Vannacht -15 graden vriezen en morgen gevoelstemperatuur van -10 overdag![]()
Heerlijk die winter
Ja, geniet je er ook van?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heerlijk toch, dat winterweer.
Want in Turkije kennen ze geen winter?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef mezzy het volgende:
kutkou...![]()
wij Turken zijn warmbloedig, kunnen niet tegen kou.
Volgens mij zouden ze je in het oosten van Turkije uitlachenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef mezzy het volgende:
kutkou...![]()
alleen als je uit Antalya komt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef mezzy het volgende:
kutkou...![]()
zeker niet aan figuren die erom vragenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Een eervol Turks meisje laat geen foto van zichzelf aan vreemde mannen zien.
Volgens mij is het erger als ze er zelf mee komt dan wanneer ze ze laat zien als men erom vraagtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
zeker niet aan figuren die erom vragen
ik ben dan ook geen bergTurkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze je in het oosten van Turkije uitlachen![]()
Maar zet je bontkraag op
quote:
mwah dat weet ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij is het erger als ze er zelf mee komt dan wanneer ze ze laat zien als men erom vraagt![]()
"Hooi, ik heb hier foto's van me, wie wil me zien?Hihihihi
"
is de WC rol al ingeburgerd in Egypte trouwens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind B toch écht niet meer kunnen, hoor.
Het is zó 2009quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind B toch écht niet meer kunnen, hoor.
Gelukkig wel. Ze hebben hier wel een vreemde voorkeur voor vierkante/rechthoekige WC'squote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
is de WC rol al ingeburgerd in Egypte trouwens?
is de wc bril ook vierkant?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ze hebben hier wel een vreemde voorkeur voor vierkante/rechthoekige WC's.
Jaquote:
Familie bezoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:21 schreef Slayage het volgende:
wat doe jij in egypte trouwens, studie?
je lacht als een wijf..quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij is het erger als ze er zelf mee komt dan wanneer ze ze laat zien als men erom vraagt![]()
"Hooi, ik heb hier foto's van me, wie wil me zien?Hihihihi
"
chillquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja.
[quote]
![]()
[quote][
Familie bezoeken.
Vind het juist niet raar als je niets op facebook of hyves plaatst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah dat weet ik niet
het ligt er maar aan waar je je fotos plaatst, dat je op hyves, facebook fotos plaats is niet meer dan normaal, zou raar zijn als je niets zou plaatsen
maar dit is een forum je kan em plaatsen maar het hoeft niet aangezien je hier komt om wat te kleppen en daar heb je de kop van iemand niet nodig
het is dan ook weer typerend dat een gast aan een dame een foto vraagt, zeg maar en helemaal als die zelfde gast een topic eerder roept iets in de geest van "waarom trek ik altijd turkse dames aan", vind ik best triest dan eigenlijk
B trouwens zargon, ik haat A, draait vaak ook omvraag me niet waarom
Hij zal nu nog meer aandacht krijgen van Gulluquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hoe zou het aflopen met Muzaffer
Hmm... ze wilde eerst toch niet dinges doen en nu ineens vet overdreven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Garso het volgende:
[..]
Hij zal nu nog meer aandacht krijgen van Gullu
Als ik het goed heb zitten we allen op een community website toch? Dan is het normaal dat je ook de gezichten van de mensen waar je vaak mee in discussie bent wilt zien. En de reden dat ik vroeg of de dames een foto van zichzelf willen plaatsen, komt door het feit dat ik de foto's van de meeste Turkse mannen hier al heb gezien. Jij bent diegene die hier triest is, met je achterlijke conservatieve gedachten. Alsof een foto van jezelf plaatsen iets onzedelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah dat weet ik niet
het ligt er maar aan waar je je fotos plaatst, dat je op hyves, facebook fotos plaats is niet meer dan normaal, zou raar zijn als je niets zou plaatsen
maar dit is een forum je kan em plaatsen maar het hoeft niet aangezien je hier komt om wat te kleppen en daar heb je de kop van iemand niet nodig
het is dan ook weer typerend dat een gast aan een dame een foto vraagt, zeg maar en helemaal als die zelfde gast een topic eerder roept iets in de geest van "waarom trek ik altijd turkse dames aan", vind ik best triest dan eigenlijk
B trouwens zargon, ik haat A, draait vaak ook omvraag me niet waarom
Je bent zelf triest, hoe durf je Slayage abi triest te noemen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zitten we allen op een community website toch? Dan is het normaal dat je ook de gezichten van de mensen waar je vaak mee in discussie bent wilt zien. En de reden dat ik vroeg of de dames een foto van zichzelf willen plaatsen, komt door het feit dat ik de foto's van de meeste Turkse mannen hier al heb gezien. Jij bent diegene die hier triest is, met je achterlijke conservatieve gedachten.
Dat zie je toch? En waar bemoei jij mee? Als je niets zinnigs hebt te melden zip dan gewoon je lip.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent zelf triest, hoe durf je Slayage abi triest te noemen.
Ben je weer ONS topic aan het verpestenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zie je toch? En waar bemoei jij mee? Als je niets zinnigs hebt te melden zip dan gewoon je lip.
Ik bemoei me ermee omdat ik het met Slayage eens ben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zie je toch? En waar bemoei jij mee? Als je niets zinnigs hebt te melden zip dan gewoon je lip.
Ik probeer hier wat progressiviteit aan de man te brengen, aangezien de meeste Turken hier hun conservatieve gedachten uit Turkije hebben meegenomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Ben je weer ONS topic aan het verpesten
Kan dat niet passen in de Nederlandse samenleving? Ieder z'n eigen gedachtes toch, die geef je niet op omdat je in een ander land gaat wonen. Jij bent de trieste hier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik probeer hier wat progressiviteit aan de man te brengen, aangezien de meeste Turken hier hun conservatieve gedachten uit Turkije hebben meegenomen.
Nee, wanneer een dame een foto van haarzelf plaatst en er vervolgens iemand komt die het onzedelijk noemt, getuigd van achterlijke, conservatieve en niet-intellectuele gedachten waar sommige Turken nog steeds last van hebben. Waarschijnlijk een overlevering van de gedachten in Turkse plaatsen waar de meeste gastarbeiders vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan dat niet passen in de Nederlandse samenleving? Ieder z'n eigen gedachtes toch, die geef je niet op omdat je in een ander land gaat wonen. Jij bent de trieste hier.
Het is maar wat je achterlijk noemt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, wanneer een dame een foto van haarzelf plaatst en er vervolgens iemand komt die het onzedelijk noemt, getuigd van achterlijke, conservatieve en niet-intellectuele gedachten waar sommige Turken nog steeds last van hebben. Waarschijnlijk een overlevering van de gedachten van plaatsen waar de meeste gastarbeiders vandaan komen.
Sterker nog: kleingeestigheid van de ergst orde.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is maar wat je achterlijk noemt.
Waarom doe je altijd dan zo verongelijkt, en gaat direct volop in de aanval om je gelijk te krijgen, dat is dan ook een stuk cultuur, die je zeker uit je progressieve vaderland hebt gebracht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, wanneer een dame een foto van haarzelf plaatst en er vervolgens iemand komt die het onzedelijk noemt, getuigd van achterlijke, conservatieve en niet-intellectuele gedachten waar sommige Turken nog steeds last van hebben. Waarschijnlijk een overlevering van de gedachten van plaatsen waar de meeste gastarbeiders vandaan komen.
Mee eens, het probleem is niet eens herkenning, maar niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie. Nu wordt er misschien gevraagd of ik me schaam voor m'n uiterlijk: nee. Ik plaats liever gewoon geen foto's van mezelf op het internet en ik vind het ook niet echt verstandig/kloppen. Een paar mensen hebben me wel gezien, maar dat is niet openbaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Garso het volgende:
@AryaMehr
Dat is nou het leuke van internet, je kan indien gewenst anoniem blijven.
Ik zelf zou ook niet willen dat iemand op straat ineens GARSOOOOO loopt te blere. Een enkeling die ik zelf uitkies mag mijn foto wel zien via msn en de rest hoeft van mij niets te weten...
Ik veroordeel niemand die geen zin heeft om een foto van hemzelf/haarzelf te plaatsen, aangezien ik dat kan begrijpen. Maar wanneer iemand dat wel doet en er vervolgens iemand komt die het onzedelijk noemt beschouw ik dat als een teken van achterlijkheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Garso het volgende:
@AryaMehr
Dat is nou het leuke van internet, je kan indien gewenst anoniem blijven.
Ik zelf zou ook niet willen dat iemand op straat ineens GARSOOOOO loopt te blere. Een enkeling die ik zelf uitkies mag mijn foto wel zien via msn en de rest hoeft van mij niets te weten...
Het onzedelijk noemen gaat idd ver, ik had ook een tijd lang foto's van mezelf op het net en zie er ook niks onzedelijks in. Iemand meteen achterlijk noemen? Ook dat gaat te ver voor mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand die geen zin heeft om een foto van hemzelf/haarzelf te plaatsen, aangezien ik dat kan begrijpen. Maar wanneer iemand dat wel doet en vervolgens iemand komt die het onzedelijk noem beschouw ik als achterlijkheid.
Je wou mij vertellen dat het getuigt van rationaliteit? Dergelijke gedachten verschillen echt niet van de gedachten die de Taliban heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef Garso het volgende:
[..]
Het onzedelijk noemen gaat idd ver, ik had ook een tijd lang foto's van mezelf op het net en zie er ook niks onzedelijks in. Iemand meteen achterlijk te noemen? Ook dat gaat te ver voor mijLaat elkaar gewoon lekker in waarde
Nee geen kasarli, ik wil sade.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Garso het volgende:
[..]
Ik zou nu een moord doen voor een kasarli simit van Simit Saray
lol trut :pquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand op msn dacht dat die slang met een plant aan het vechten was? Een plant?![]()
![]()
Ik ga morgen Duitse simit maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef Garso het volgende:
Waarom kunnen de Turken in Nederland geen fatsoenlijke simits maken
Pretzels.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Garso het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Duitse simit?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef Garso het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Duitse simit?
Beetje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef Garso het volgende:
Wil ik ook!!
Tenminste als je lekker kan koken
Omdat het "Alman simiti" wordt genoemd. En dan verwacht je iets heel apart, blijkt het over pretzels te gaan.quote:
Ik ben een faler.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
achter me rug om beetje zo praten heveraden door je eigen FOK! link die je gaf
De meeste mensen weten niet wat ik bedoel als ik Pretzel zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het "Alman simiti" wordt genoemd. En dan verwacht je iets heel apart, blijkt het over pretzels te gaan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
voor straf die 17,- dokken voor me
Als het een beetje op je geposte foto lijkt sta ik morgen voor je deurquote:
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Cry me a river.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:50 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
middelvinger hea
welke kanker mongool stuurde jouw 40 euro op voor die concert waar je zogenaamd niet naar toe ging
Maak je er wel foto's van?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet wat ik bedoel als ik Pretzel zeg.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
lol. ga toch zogenaamd tv kijken fake gezwelx
De donertenten in Amsterdam hebben geen Kapsalonquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef MrChill007 het volgende:
lekker hoor gister kapsalon![]()
[ afbeelding ]
Zelfs die hier in Limboland hebben kapsalon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef Garso het volgende:
[..]
De donertenten in Amsterdam hebben geen Kapsalon
Wat is Tantuni?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zin in Tantuni, Çiğ Börek en een dikke mok 'köpüklü' Ayran erbij.Kwijl...
Manuel, shadap.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef MrChill007 het volgende:
Zell.ik eis dat je onmiddelijk ophoud met het plaatsen van bloos smiles naar vreemden. anders dan sla ik je dood met me honkbak knuppel
Jung, leer Nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef MrChill007 het volgende:
Zell.ik eis dat je onmiddelijk ophoud met het plaatsen van bloos smiles naar vreemden. anders dan sla ik je dood met me honkbak knuppel
wat kom je slijmen kut Koerd :Squote:
OMG kijk waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
wat kom je slijmen kut Koerd :S
hahaha hvj trut
ook al ben je een PKK aanhanger en durf je er niet voor uit te komen:S
(L)
Durum dus?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:55 schreef Garso het volgende:
[..]
Dat is een soort shoarma maar dan in een opgerolde wrap
Hij is een Turk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
suck dick en blaf niet plakje jong belegen kaas.
Tantuni Suriye kökenli bir yemek olup ismini saca vurulan kaşığın çıkarmış olduğu tan , tun sesinden almışırquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uit het zuiden van het land komen en niet weten wat Tantuni is.![]()
Anyway...
[ afbeelding ]
Delicatesse van Mersinquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uit het zuiden van het land komen en niet weten wat Tantuni is.![]()
Anyway...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |