quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Zo van: *uhuhuhh meisjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Internethelden zijn volgens mij van die enge gozers in het echt. Niet eng - gevaarlijk, maar dat ze je zo raar aanstaren dat je wil wegrennen.
Dat doe ik nooit, luiheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat open je geen nieuwe topic Bilmiyorem.
Ik heb had het net te laat gewijzigd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Een eervol Turks meisjes laat geen foto van zichzelf aan vreemde mannen zien.
Ja, te mooi, wat is er mis?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef Rookert het volgende:
Ze is te mooi daarvoor![]()
[..]
Zo van: *uhuhuhh meisjes![]()
heheuaghahahuuh*
De andere helft is anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch gezien? Ah ja, het is maar de helft van mijn gezicht dus.
Huilie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Een eervol Turks meisjes laat geen foto van zichzelf aan vreemde mannen zien.
Bang dat je een nagel breekt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, te mooi, wat is er mis?![]()
Ik heb zo'n autist in m'n klas, hij kijkt me aan met zo'n fuckng bigsmile en dan zwaai ik naar hem en reageert hij nooit.
Nagel breken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bang dat je een nagel breekt?![]()
Hij vindt je leuk![]()
MELEMEN. IEWH.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Z. abla, bana melemen yapabilirmisin?
Ja, popjequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nagel breken?
Gelukkig niet, maar volgens mij heeft ie niet eens door dat hij naar me kijkt, want hij kijkt zo eng en zo strak, zelfs als ik zn naam roep reageert ie niet, wss in dromenland.
Haha, dan heb je het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, 'Hoeder der Turksche Volksmoreel'...
Ik heb geen lange nagels.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, popje![]()
Hij ontmoet je in je dromen
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk, helemaal zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dag dag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weer![]()
Maar ik ga slapen, trusten iedereen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
welterustenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weer![]()
Maar ik ga slapen, trusten iedereen
Doei TM. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het al zo laat?Ik ga maar eens Il Principe induiken, alvorens te gaan slapen, zodat ik weet hoe ik later de wereld moet veroveren.
Wajoo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Iyi geceler.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het al zo laat?Ik ga maar eens Il Principe induiken, alvorens te gaan slapen, zodat ik weet hoe ik later, als ik groot ben, de wereld moet veroveren.
Lijkt op Adana kebab.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is niemand hier die beter kebab kan maken als ik.
Wat eten en drinken we vandaag #91
See alsoquote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe klopt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kabab_Koobideh
Ik heb weer zin in mooi weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
See also
Chelow kabab
Kabab Barg
Adana Kebab
Adana kebab staat in hetzelfde rijtje als Kabab koobideh.
Heb je dat ook? Is niet vies hoor. Komt waarschijnlijk door het fitnessen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Trillende spieren
Dit is zo vies en irritant he.
Hehe, diehards.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij bbqen altijd, mooi weer of niet.
Weet niet zeker of het hetzelfde is, maar ik vind het wel vies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je dat ook? Is niet vies hoor.
Ja, ik heb het ook op verschillende plekken. Komt gewoon door spieren die onder je huid plots gaan trillen, raar golvend gevoel, maar niet vies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het hetzelfde is, maar ik vind het wel vies.
Heb het rond m'n knie, bovenbeen, bovenarmen, kont en onder m'n linkerborst.
Tijdje geleden was dit in combinatie met ademhalingsproblemen, maar dat is nu veel minder.
Ik ga altijd met m'n hand op die plek drukken, want ik kan er echt niet tegen.
Wat is de oorzaak? Ik fitness niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook op verschillende plekken. Komt gewoon door spieren die onder je huid plots gaan trillen, raar golvend gevoel, maar niet vies.
Istanbul zit echt vol met domme mensen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Adana.![]()
Naast Istanbul en Antalya ben ik (nog) niet verder gekomen, maar Antalya is erg mooi.
Geen oorzaak volgens mij, alleen denk ik dat het met fitness te maken heeft aangezien ik het alleen voel wanneer ik niet beweeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak? Ik fitness niet.
Toen in Istanbul was ik nog jong, dus dat herken ik niet echt meer. Weet wel dat het echt druk en warm was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Istanbul zit echt vol met domme mensen.![]()
Antalya is mooi, net zoals de rest van het middellandse zeegebied in Turkije (dus Adana ook).
Ik heb het vooral als ik met m'n knieen gebogen zie, als ik lig mindert het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen oorzaak volgens mij, alleen denk ik dat het met fitness te maken heeft aangezien ik het alleen voel wanneer ik niet beweeg.
Oh, apart. Ben je al langs de dokter geweest? Kan geen kwaad denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het vooral als ik met m'n knieen gebogen zie, als ik lig mindert het.
De laatste keer dat ik in Antalya was was 4 jaar geleden of zo. Bodrum is nog leuker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toen in Istanbul was ik nog jong, dus dat herken ik niet echt meer. Weet wel dat het echt druk en warm was.
Antalya was overigens echt vet, alleen verkeerde hotel gepakt, nah verkeerd niet echt, alleen niet waard voor het geld.![]()
Ja, dat hoor ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Antalya was was 4 jaar geleden of zo. Bodrum is nog leuker.
Ik ga nog wel een keer, vind het nog niet erg genoeg. Altijd uitstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, apart. Ben je al langs de dokter geweest? Kan geen kwaad denk ik.
Bodrum.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Antalya was was 4 jaar geleden of zo. Bodrum is nog leuker.
Jij hebt Turkse vrienden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook inderdaad.
Dit jaar met zomervakantie met een paar Turkse vrienden waarschijnlijk naar Marmaris.
Tja, massatoerisme is sowieso kut.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bodrum.Vond het eerlijk gezegd wel jammer dat er veel Nederlanders waren.
Hehe, net mij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een keer, vind het nog niet erg genoeg. Altijd uitstellen.
Nee, ben jij als Arier niet te goed en slim om met Turken om te gaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat had je niet verwacht he?
Waren wat Nederlanders die het hotel vet erg afkraakten + de omgeving.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, massatoerisme is sowieso kut.
Zijn vast Turken die het eens zijn over zn ideeen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ben jij als Arier niet te goed en slim om met Turken om te gaan?
Verraders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zijn vast Turken die het eens zijn over zn ideeen.
Ik ben wel slimmer dan ze ja. Hehe, nee serieus je kan wel lachen met ze. Ik ga bijna niet met Iraniers om. Raar volk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ben jij als Arier niet te goed en slim om met Turken om te gaan?
Turkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer dan ze ja. Hehe, nee serieus je kan wel lachen met ze. Ik ga bijna niet met Iraniers om. Raar volk.![]()
Haha, nee altijd discussies over wie het beste rijk had. Kansloos ja, want dat hadden wij natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zijn vast Turken die het eens zijn over zn ideeen.
Nee, niet Iraniers zijn een raar volk, maar jij bent raar! Ik had twee Iraniers op mijn school. Eentje was half Azeri en ging alleen met Turken om, ze deed ook altijd alsof ze een Turk was en heel goed Turks kon, terwijl dat helemaal niet zo was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben wel slimmer dan ze ja. Hehe, nee serieus je kan wel lachen met ze. Ik ga bijna niet met Iraniers om. Raar volk.![]()
Neppe Turken! Een echte Turk had je kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, nee altijd discussies over wie het beste rijk had. Kansloos ja, want dat hadden wij natuurlijk.
Ik ben niet raar! Ik ben de coolste, gaafste, beste Iranier die er is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet Iraniers zijn een raar volk, maar jij bent raar! Ik had twee Iraniers op mijn school. Eentje was half Azeri en ging alleen met Turken om, ze deed ook altijd alsof ze een Turk was en heel goed Turks kon, terwijl dat helemaal niet zo was.
Een echte Turk krijgt mij niet kapot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neppe Turken! Een echte Turk had je kapot gemaakt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een echte Turk krijgt mij niet kapot.
Ben je een moslim trouwens?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben niet raar! Ik ben de coolste, gaafste, beste Iranier die er is.
Ik zeg toch, Iraniers zijn raar (behalve ik).quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, niet Iraniers zijn een raar volk, maar jij bent raar! Ik had twee Iraniers op mijn school. Eentje was half Azeri en ging alleen met Turken om, ze deed ook altijd alsof ze een Turk was en heel goed Turks kon, terwijl dat helemaal niet zo was.
Bilerem, wtf?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat vinden jullie mooier klinken: bilerim of bilirim?
"Bilerim"? Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat vinden jullie mooier klinken: bilerim of bilirim?
Bilirim natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, bilerim of bilirim, wat vind je mooier klinken?
Als je nou zou "bilirem" of "bilirim", zou ik het enigszins nog snappen. Maar hoe kom je op "bilerim"?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, bilerim of bilirim, wat vind je mooier klinken?
Lees m'n andere post. Bilirem klinkt echt niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nou zou "bilirem" of "bilirim", zou ik het enigszins nog snappen. Maar hoe kom je op "bilerim"?.
Bilerim zeggen mensen die ook "sen nasilsiniz" en "siz kimsin" zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
zarGon en bortecinem, zat vandaag in de auto met m'n pa, ik zei bilerim, hij zei bilirim, ik zou bilirim typen (omdat ik weet dat het juist is), maar vond bilerim mooier klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |