quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Zo van: *uhuhuhh meisjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Internethelden zijn volgens mij van die enge gozers in het echt. Niet eng - gevaarlijk, maar dat ze je zo raar aanstaren dat je wil wegrennen.
Dat doe ik nooit, luiheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
Wat open je geen nieuwe topic Bilmiyorem.
Ik heb had het net te laat gewijzigd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Een eervol Turks meisjes laat geen foto van zichzelf aan vreemde mannen zien.
Ja, te mooi, wat is er mis?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef Rookert het volgende:
Ze is te mooi daarvoor![]()
[..]
Zo van: *uhuhuhh meisjes![]()
heheuaghahahuuh*
De andere helft is anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toch gezien? Ah ja, het is maar de helft van mijn gezicht dus.
Huilie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Een eervol Turks meisjes laat geen foto van zichzelf aan vreemde mannen zien.
Bang dat je een nagel breekt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, te mooi, wat is er mis?![]()
Ik heb zo'n autist in m'n klas, hij kijkt me aan met zo'n fuckng bigsmile en dan zwaai ik naar hem en reageert hij nooit.
Nagel breken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bang dat je een nagel breekt?![]()
Hij vindt je leuk![]()
MELEMEN. IEWH.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Z. abla, bana melemen yapabilirmisin?
Ja, popjequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nagel breken?
Gelukkig niet, maar volgens mij heeft ie niet eens door dat hij naar me kijkt, want hij kijkt zo eng en zo strak, zelfs als ik zn naam roep reageert ie niet, wss in dromenland.
Haha, dan heb je het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, 'Hoeder der Turksche Volksmoreel'...
Ik heb geen lange nagels.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, popje![]()
Hij ontmoet je in je dromen
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk, helemaal zelf gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dag dag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weer![]()
Maar ik ga slapen, trusten iedereen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
welterustenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik krijg nu honger, bedankt maar weer![]()
Maar ik ga slapen, trusten iedereen
Doei TM. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het al zo laat?Ik ga maar eens Il Principe induiken, alvorens te gaan slapen, zodat ik weet hoe ik later de wereld moet veroveren.
Wajoo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Iyi geceler.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het al zo laat?Ik ga maar eens Il Principe induiken, alvorens te gaan slapen, zodat ik weet hoe ik later, als ik groot ben, de wereld moet veroveren.
Lijkt op Adana kebab.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er is niemand hier die beter kebab kan maken als ik.
Wat eten en drinken we vandaag #91
See alsoquote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe klopt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kabab_Koobideh
Ik heb weer zin in mooi weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
See also
Chelow kabab
Kabab Barg
Adana Kebab
Adana kebab staat in hetzelfde rijtje als Kabab koobideh.
Heb je dat ook? Is niet vies hoor. Komt waarschijnlijk door het fitnessen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Trillende spieren
Dit is zo vies en irritant he.
Hehe, diehards.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij bbqen altijd, mooi weer of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |