Mijn pastasaus is bijna klaar, het staat nu zo'n 5uur te pruttelen, komen geweldige geuren uit mijn keukentje en mijn maag loopt al tijden te knorren. Wat kan koken toch geweldig zijn!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:15 schreef SHE het volgende:
Ik heb 2 kilo tomaten, 4 rode pepers, en wat bloedmooi gehakt en een fles wijn die ik nog niet heb durven gebruiken.
Vandaag is love-me dag, dus dat zooitje hierboven eindigd in mijn beste bolognese ever
Nu een toffee-koffieIk HAAT onechte producten maar ik vind dit spul zooo lekker.
En omdat ik al 2 maanden superbraaf vega heb gegeten, eet ik vandaag met de bolognese mee.
Sorry voor de koe
Zie ik nou Kofta, of droom ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef AryaMehr het volgende:
Vandaag was een mooie dag om te barbecuen.![]()
Eet smakelijk mensen.
Ik heb vandaag het huis helemaal gesteriliseerd en ben daarna de keuken ingedoken. Die combinatie van de geur van brandschoon met pruttelende knof en tomaten is to die forquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:10 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Mijn pastasaus is bijna klaar, het staat nu zo'n 5uur te pruttelen, komen geweldige geuren uit mijn keukentje en mijn maag loopt al tijden te knorren. Wat kan koken toch geweldig zijn!
Luister, echt goede gebakken aardappels bak je op deze manier en alleen op deze manier:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:41 schreef NED het volgende:
De bedoeling is gebakken aardappels, maar dat gaat waarschijnlijk geen succes worden
Zie aardappel vraagje en Nóg een aardappel vraagje.....
Hehe, nee geen Kofta. Wij noemen dit Kabab koobideh.quote:
fantastisch!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, nee geen Kofta. Wij noemen dit Kabab koobideh.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Kabab_Koobideh
Leuk om te horen. Laat het resultaat maar een keer zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:22 schreef SHE het volgende:
[..]
fantastisch!
alles van de lam is lekker.
overigens staat de BBQ hier ook hartje winter aan, dus ik begrijp je drang om een fikkie te steken.
* noteert receptje for future purpose *
Wil je met me trouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef AryaMehr het volgende:
Vandaag was een mooie dag om te barbecuen.![]()
Eet smakelijk mensen.
Ik heb gister in mijn eentje bijna een hele literfles rosé opgedronken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
een rood wijntje
en dat er nog maar vele mogen volgen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:12 schreef AryaMehr het volgende:
Hehe, nee geen Kofta. Wij noemen dit Kabab koobideh.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Kabab_Koobideh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |