wel of geen water maakt volgens mij niets uit.. heb je ze al in plakjes gesneden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:11 schreef NED het volgende:
Ik ben niet zo van het aardappels schillen enzo, meestal haal ik van die kant en klaar aardappeltjes wat je zo kan opbakken, maar ik heb nu dus gewone aardappels zegmaar.
Vanavond wil ik ze eerst koken en daarna opbakken (want gebakken aardappels zijn kei)
Ik heb ze zojuist geschilt en in een pannetje gedaan.
Nu is mijn vraag als volgt:
Moet er wel of geen water in die pan? Let wel, ik ga ze vanavond pas koken
Kan een keukenprinsesje me aub eventjes helpen?
Bedankt alvast
"ik heb nu dus gewone aardappels"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:11 schreef NED het volgende:
ik heb nu dus gewone aardappels zegmaar.
ik heb nu dus gewone aardappelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
"ik heb nu dus gewone aardappels"
Hoezo? Heb jij niks te eten dan of wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:28 schreef zarGon het volgende:
Eet smakelijk enzo, lucky bastard.
Neen, dat wel. Maar aardappelen in elke vorm gaat er altijd wel in. Ik lust nu zeg maar wel wat enzo,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:30 schreef NED het volgende:
[..]
Hoezo? Heb jij niks te eten dan of wat?
Ook rauw?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen, dat wel. Maar aardappelen in elke vorm gaat er altijd wel in. Ik lust nu zeg maar wel wat enzo,.
dat schil je er wel afquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je geschilde aardappels niet onder water zet, worden ze zwart. Dat kan je weer oplossen door ze goed te spoelen, maar ze worden wel zwart...
Neen, desalniettemin eet ik aardperen wel rauw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |