wel of geen water maakt volgens mij niets uit.. heb je ze al in plakjes gesneden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:11 schreef NED het volgende:
Ik ben niet zo van het aardappels schillen enzo, meestal haal ik van die kant en klaar aardappeltjes wat je zo kan opbakken, maar ik heb nu dus gewone aardappels zegmaar.
Vanavond wil ik ze eerst koken en daarna opbakken (want gebakken aardappels zijn kei)
Ik heb ze zojuist geschilt en in een pannetje gedaan.
Nu is mijn vraag als volgt:
Moet er wel of geen water in die pan? Let wel, ik ga ze vanavond pas koken
Kan een keukenprinsesje me aub eventjes helpen?
Bedankt alvast
"ik heb nu dus gewone aardappels"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:11 schreef NED het volgende:
ik heb nu dus gewone aardappels zegmaar.
ik heb nu dus gewone aardappelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
"ik heb nu dus gewone aardappels"
Hoezo? Heb jij niks te eten dan of wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:28 schreef zarGon het volgende:
Eet smakelijk enzo, lucky bastard.
Neen, dat wel. Maar aardappelen in elke vorm gaat er altijd wel in. Ik lust nu zeg maar wel wat enzo,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:30 schreef NED het volgende:
[..]
Hoezo? Heb jij niks te eten dan of wat?
Ook rauw?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen, dat wel. Maar aardappelen in elke vorm gaat er altijd wel in. Ik lust nu zeg maar wel wat enzo,.
dat schil je er wel afquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je geschilde aardappels niet onder water zet, worden ze zwart. Dat kan je weer oplossen door ze goed te spoelen, maar ze worden wel zwart...
Neen, desalniettemin eet ik aardperen wel rauw.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen, desalniettemin eet ik aardperen wel rauw.
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:57 schreef rulerofdeath het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardpeer
ik eerst ook niet maar google wil zo af en toe wel eens wat vindenquote:
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Komop man, je kent toch wel Jeruzalemartisjok?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:00 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
NeeJa nu wel, maar heb het nooit gegeten
Ook lekker, maar niets is beter dan opgebakken 'gewone' aardappelen. Enne, alle wijsneuzen hier hebben zeker nooit koken hoeven leren, is bij jullie aangeboren of zo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:45 schreef MouzurX het volgende:
Koop gewoon krieltjes of van die schijfjes![]()
en laat je dan gewoon het zand eraan zitten? of wordt dat eraf gekookt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:12 schreef popolon het volgende:
Waarom schillen? Ik schil ze nooit.
Gewoon in plakjes of stukjes snijden, even koken en bakken maar.
Heb je ooit wel eens in de keuken gestaan? Gewoon wassen onder de kraan en je kan doen wat je wilt, die schil is niks mis mee!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en laat je dan gewoon het zand eraan zitten? of wordt dat eraf gekookt?
En dan voor 1 zo'n lullig zakje evenveel betalen als 2,5kg aardappels? Ben je wel heel erg dom als je dat doet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:45 schreef MouzurX het volgende:
Koop gewoon krieltjes of van die schijfjes![]()
je wast ze toch eerstquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Het antwoord is al gegeven maar nogmaals: JE MOET ZE WEL WASSEN !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Krieltjes zijn 1000x lekker dan die 2,5kg aardappels dussssquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dan voor 1 zo'n lullig zakje evenveel betalen als 2,5kg aardappels? Ben je wel heel erg dom als je dat doet.
Van een doodgewone aardappel kan je echt wel lekkerdere dingen maken dan die krieltjes hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Krieltjes zijn 1000x lekker dan die 2,5kg aardappels dussss(schijfjes kan je idd zelf ook maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |