abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 20:17:08 #51
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75742775
Ik heb geen zin om alles te lezen maar vindt de originele TS het vervelend dat meneer geen ervaring heeft? Anders is het toch leuk! Verder vind ik TS een hoertje. "vanaf dr zestiende niet meer stilgezeten". Als 33 jarige groentje zou ik me naast geen ervaring ook zorgen maken hoevel ziektes je in je kut hebt zitten. Hoeveel anti's eroverheen zijn geweest. dat je zo makkelijk bent. ik zou je gewoon dumpen. Gatver
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75742789
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dat geloof ik dus niet, hè.

Ik denk echt dat het er voor sommige mensen gewoon niet in zit.
Hmm, dat was een beetje te enthousiast. Er zijn inderdaad ook geboren vrijgezellen.
pi_75742805
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Precies, je kunt dan samen zoeken naar wat prettig is en je bouwt er een soort extra band door op. Weet niet precies hoe ik het kan verwoorden.
In mijn geval zal dat het inderdaad ook worden, en dat lijkt mij juist leuk.

Het laatste ben ik ook volledig met je eens en zo (en dat weet ik nu al ja) zal ik ook reageren in mijn relatie. Ik ben nog van de generatie praten, vragen en communiceren. Samen een relatie, samen opbouwen.
Ik vind een relatie iets bijzonders en daar mag best moeite voor gedaan worden.
Dat inderdaad. Hier op FOK zie ik soms ook topics waarbij ik denk: praat er dan gewoon over.

Maar goed, ik ben een open boek wat dat aangaat dus dat kost mij geen moeite.
pi_75742812
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]Daarbij denk ik dat een onervaren iemand ook zuiniger is op zijn/haar relatie. Voor diegene is een relatie namelijk niet vanzelfsprekend en dan ben je dus ook minder snel geneigd om er om allerlei kleine dingen een punt achter te zetten.
Dat lijkt me absoluut niet vanzelfsprekend
pi_75742836
Ik zou zo"n relatie wel aangaan , tenmiste ...

als ze een beetje mijn type is.
pi_75742861
Wat ik bedoel (leuk kiften op een ex ) Mijn ex en ik hadden niets gemeen op het laatst. Ik toonde wel interesse, ook voor die idiote games andersom 0,0
Sex werd een verplichting. Al was t maar om niet als broer/zus te gaan leven. Ik was er trouwens ook helemaal klaar mee toen ik wegging

En het is nu zo heerlijk om thuis te komen, echt samen te eten en de dag door te spreken, om vervolgens samen een filmpje te kijken of juist even apart van elkaar bezig te zijn. Of, nog heerlijker, een weekend samen activiteiten ondernemen. Dat is iets wat ik dus totaal niet gewend was.
En al met al zit ik nu meer op 1 lijn dan ik ooit had gedaan. En dat is voor mij t belangrijkste in de hele relatie
pi_75742863
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Als je echt om iemand geeft dan is die gebrek aan ervaring niet belangrijk. Seks is iets dat je samen doet. Het moet wel van 2 kanten komen.
Zeg, kun jij soms in mijn hoofd kijken? Je zegt almaar dingen waar ik het helemaal mee eens ben.
pi_75742897
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Hmm, dat was een beetje te enthousiast. Er zijn inderdaad ook geboren vrijgezellen.
Inderdaad. Ik heb een aantal ooms en tantes die geboren vrijgezel zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75742970
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb geen zin om alles te lezen. maar vindt de originele TS het vervelend dat meneer geen ervaring heeft, Anders is het toch leuk? Verder vind ik TS een hoertje. Vanf dr zestiende niet meer stilgezeten. Als 33 jarige zou ik me naast geen ervaring ook zorgen maken hoevel ziektes je in je kut hebt zitten. hoeveel anti's eroverheen zijn gewest. ik zou je dumpen. gatver
Ik dacht al: waar blijf je.

TS is helemaal geen hoertje. In je pubertijd hoor je dat soort dingen te ontdekken en te pakken wat je pakken kunt en als ik de handigheid had gehad had ik het ook gedaan.

En je hebt ook zoiets als condooms, bovendien ben jij zo verzuurd en verbitterd dat jij niet hoeft bang te zijn dat jij een vrouw zult moeten afwijzen.

Daar zou jij eens wat aan moeten doen, maar goed, dat zeggen is zinloos en derhalve stop ik er dus maar mee.
pi_75742991
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ja, bovenaan deze pagina en ik ben ook wel eens bang dat het voor mij geldt.
pi_75743002
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Hier op FOK zie ik soms ook topics waarbij ik denk: praat er dan gewoon over.

Maar goed, ik ben een open boek wat dat aangaat dus dat kost mij geen moeite.
Dat ben ik ook; en daarbij spontaan en leer ik/heb ik geleerd voor mezelf op te komen. Dat deed ik bij mijn "ex" dus ook nooit.
Ik durf van mezelf te zeggen dat, als ik wat verder ben, ik een hele goede en leuke vriendin zal zijn.
Wat dat betreft herken ik dat wel in Cassandra87's post. Je gaan verdiepen in allerlei onzin omdat hij dat leuk vindt. Kep het ook gedaan; blegh!
pi_75743018
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Dat lijkt me absoluut niet vanzelfsprekend
Niet vanzelfsprekend, maar ik acht de kans wel groter.
pi_75743038
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat ik bedoel (leuk kiften op een ex ) Mijn ex en ik hadden niets gemeen op het laatst. Ik toonde wel interesse, ook voor die idiote games andersom 0,0
Sex werd een verplichting. Al was t maar om niet als broer/zus te gaan leven. Ik was er trouwens ook helemaal klaar mee toen ik wegging

En het is nu zo heerlijk om thuis te komen, echt samen te eten en de dag door te spreken, om vervolgens samen een filmpje te kijken of juist even apart van elkaar bezig te zijn. Of, nog heerlijker, een weekend samen activiteiten ondernemen. Dat is iets wat ik dus totaal niet gewend was.
En al met al zit ik nu meer op 1 lijn dan ik ooit had gedaan. En dat is voor mij t belangrijkste in de hele relatie
Klinkt goed zo'n relatie.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Zeg, kun jij soms in mijn hoofd kijken? Je zegt almaar dingen waar ik het helemaal mee eens ben.
Ik hoop van niet. Dat lijkt mij eng namelijk om in iemands hoofd te kijken
Misschien hebben wij gewoon dezelfde ideeën over bepaalde dingen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:22:46 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75743042
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat komt rchtsreeks uit het handbook "duh, obvious duh". Wat zijn vrouwen eigenlijk makkelijk. je zegt gewoon wat iedereen wilt horen. en hoppa! vrouwen vinden je aardig
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75743120
quote:
Ik ken hun partners, ben bij hun huwelijken geweest en heb hun kinderen gezien. Dan mag ik toch aannemen dat het klopt.
Ja okee, ik dacht dat je gewoon 'bekenden' bedoelde. Niet iedereen gaat de waarheid over zoiets spreken, zoals in dit topic al bleek, helemaal als het verder toch niet gecontroleerd kan worden.
quote:
En dat geloof ik dus niet, hè.

Ik denk echt dat het er voor sommige mensen gewoon niet in zit.
Als je zo blijft denken dan gaat het zo goed als zeker ook niet gebeuren. Als je dat wilt, prima, maar ik denk niet dat je dat wilt.

Ik heb al eens eerder gezegd, ik vind dat je er veel teveel mee bezig bent (lijkt althans), laat singles los, laat dit soort topics los. Ik snap dat je er soms over wilt praten maar de manier waarop je erover praat is ook niet heel aantrekkelijk voor vrouwen omdat je je best wel in een soort van slachtofferrol plaatst.

De gedachte dat het de volgende keer ws niet lukt omdat eerdere dates/flirts ook op niks uitlipen is begrijpelijk doch niet terecht. Tenzij je er dus min of meer vrede mee hebt, maar dat heb je niet want anders zou je dit soort topics wel links laten liggen.
pi_75743125
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb geen relatie gehad en ik weet ook wat ik wil en wat ik niet wil. Puur door het gepruts van anderen wat ik aan mocht horen.
Deels mee eens.. Maar ik weet uit ervaring ook dat je vooral een eerste keer zó verliefd kunt zijn, dat je al die voornemens zo door de vingers ziet.
En als je eenmaal uit een 'nare' relatie komt, ben je gewoon wat voorzichtiger, omdat je weet dat je je neus al eens hebt gestoten, de verliefdheid niet blijvend is en er gewoon meer moeite gedaan moet worden.

Want weten door te lezen en weten door je neus te stoten zijn twee verschillende dingen

Maar ik denk zeer zeker niet dat je een geboren vrijgezel bent hoor.. Soms komt er gewoon iemand voorbij, maar meestal is het dan (veel te) laat..
Ik ben dikwijls zo iemand. Als iedereen links gaat, ga ik bewust rechts, zo is het met mijn smaak qua mannen ook. En ik denk dan eigenlijk nooit,, er moet iets mis met diegene zijn. Maar altijd verbazing dat meiden/vrouwen zo'n vent hebben laten lopen. En vervolgens prijs ik mijzelf gelukkig dat ik wel alert was
pi_75743143
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat komt rchtsreeks uit het handbook "duh, obvious duh". Wat zijn vrouwen eigenlijk makkelijk. je zegt gewoon wat iedereen wilt horen. en hoppa! vrouwen vinden je aardig
Over bijdehand gesproken...
  donderdag 17 december 2009 @ 20:24:55 #68
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_75743154
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Begrip, acceptatie, vertrouwen, geborgenheid. Vind ik nog belangrijker dan (het wegblijven van) sex

En TS lijkt me oppervlakkig als ze dit niet snapt
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_75743203
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat ben ik ook; en daarbij spontaan en leer ik/heb ik geleerd voor mezelf op te komen. Dat deed ik bij mijn "ex" dus ook nooit.
Ik durf van mezelf te zeggen dat, als ik wat verder ben, ik een hele goede en leuke vriendin zal zijn.
Wat dat betreft herken ik dat wel in Cassandra87's post. Je gaan verdiepen in allerlei onzin omdat hij dat leuk vindt. Kep het ook gedaan; blegh!
Ik denk dat ik ook een goede vriend zou zijn. (heerlijk, die zelfbevlekking) , maar ik ben niet de meest avontuurlijke of interessante persoon op aarde.

En toen ik met dat het-leek-haast-een-relatie-meisje zat liet ik ook zwaar over me heen lopen. Want ik dacht: "Als ik maar genoeg voor haar doe, wordt ze vanzelf gek op mij."

Dat werkt niet dus. Maar ik heb er wel heel veel van geleerd.
pi_75743237
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klinkt goed zo'n relatie.
[..]

Ik hoop van niet. Dat lijkt mij eng namelijk om in iemands hoofd te kijken
Misschien hebben wij gewoon dezelfde ideeën over bepaalde dingen
Ja, zo'n relatie is prima! Goed voor je eigenwaarde ook

Moet er ook niet aan denken, een gescalpeerd hoofd. Denk dat wij inderdaad dezelfde ideeëen hebben, in ieder geval hierover.
pi_75743243
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, bovenaan deze pagina en ik ben ook wel eens bang dat het voor mij geldt.
Jij bent niet als diegene die jij in je vorige post quoten. Dus er is nog hoop voor jou
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Guilty dat ik ook geprobeerd bij mijn ex. Toen ik het uitmaakte. Gaf zij toe dat zij dat andersom niet gedaan had.
14 SHADES OF GREY
pi_75743307
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

Als je zo blijft denken dan gaat het zo goed als zeker ook niet gebeuren. Als je dat wilt, prima, maar ik denk niet dat je dat wilt.

Ik heb al eens eerder gezegd, ik vind dat je er veel teveel mee bezig bent (lijkt althans), laat singles los, laat dit soort topics los. Ik snap dat je er soms over wilt praten maar de manier waarop je erover praat is ook niet heel aantrekkelijk voor vrouwen omdat je je best wel in een soort van slachtofferrol plaatst.

De gedachte dat het de volgende keer ws niet lukt omdat eerdere dates/flirts ook op niks uitlipen is begrijpelijk doch niet terecht. Tenzij je er dus min of meer vrede mee hebt, maar dat heb je niet want anders zou je dit soort topics wel links laten liggen.
Natuurlijk ben ik er veel mee bezig. Bewust en onbewust zit het ook veel in mijn hoofd. Zeker in deze tijd van het jaar. Maar goed, ik hoop in het nieuwe jaar ander werk te hebben en meer vrije tijd zodat ik ook meer kan bewegen en ik denk dat het dan wel beter gaat.
pi_75743334
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook een goede vriend zou zijn. (heerlijk, die zelfbevlekking) , maar ik ben niet de meest avontuurlijke of interessante persoon op aarde.

En toen ik met dat het-leek-haast-een-relatie-meisje zat liet ik ook zwaar over me heen lopen. Want ik dacht: "Als ik maar genoeg voor haar doe, wordt ze vanzelf gek op mij."

Waarom zou jij niet avontuurlijk of interessant zijn? Wie bepaalt dat?

En wat het over-je-heen-laten-lopen-meisje betreft: too recognizable. Werkt voor geen meter, daar moeten meerdere mensen op Fok! nog hoognodig achterkomen.
pi_75743367
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Deels mee eens.. Maar ik weet uit ervaring ook dat je vooral een eerste keer zó verliefd kunt zijn, dat je al die voornemens zo door de vingers ziet.
En als je eenmaal uit een 'nare' relatie komt, ben je gewoon wat voorzichtiger, omdat je weet dat je je neus al eens hebt gestoten, de verliefdheid niet blijvend is en er gewoon meer moeite gedaan moet worden.

Want weten door te lezen en weten door je neus te stoten zijn twee verschillende dingen

Maar ik denk zeer zeker niet dat je een geboren vrijgezel bent hoor.. Soms komt er gewoon iemand voorbij, maar meestal is het dan (veel te) laat..
Ik ben dikwijls zo iemand. Als iedereen links gaat, ga ik bewust rechts, zo is het met mijn smaak qua mannen ook. En ik denk dan eigenlijk nooit,, er moet iets mis met diegene zijn. Maar altijd verbazing dat meiden/vrouwen zo'n vent hebben laten lopen. En vervolgens prijs ik mijzelf gelukkig dat ik wel alert was
Dat tot ver over mijn oren verliefd ken ik wel , ja. Al durf ik dat niet meer toe te staan omdat het redelijk pijnlijk is als het fout gaat.
pi_75743401
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ben je echt niet interessant of ben je niet genoeg tot 'uiting gekomen'
Als je genoeg voor haar deed, maakte zij daar gebruik van? In dat geval, bah.
Wat dat betreft blijf ik achter mijn standpunt, ik ben liever alleen dan dat iemand mij niet accepteerd.

In mijn vorige relatie wilde mijn ex mij ook telkens veranderen. Van wat ik deed, zei of wilde doen. En ik zie het helaas vaker voorkomen. Maar ik sna dat niet. Je gaat toch niet daten met iemand om te denken, 20% bevalt mij, en die overige 80% vorm ik nog wel.
Ik hoef alleen maar een vent waar ik voor 90+% een klik mee heb (die overige tien procent vorm ik nog wel )
Nee de rest is een stukje water bij de wijn doen
pi_75743403
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Over bijdehand gesproken...
Nee, dat heet verbitterd. JaniesBrownie zei eerder dat ik geen respect voor vrouwen zou hebben maar hij heeft het echt niet.
pi_75743458
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij bent niet als diegene die jij in je vorige post quoten. Dus er is nog hoop voor jou
[..]
Daarom post ik ook graag in zijn topics. Het Lourdes-gevoel: het kan dus nog erger.
pi_75743461
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tuurlijk vrouwen zullen er echt niet doorheen prikken als jij dat niet meent.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ja, zo'n relatie is prima! Goed voor je eigenwaarde ook

Moet er ook niet aan denken, een gescalpeerd hoofd. Denk dat wij inderdaad dezelfde ideeëen hebben, in ieder geval hierover.
Dat zou ook zonde zijn van je haar enzo.
14 SHADES OF GREY
pi_75743555
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Waarom zou jij niet avontuurlijk of interessant zijn? Wie bepaalt dat?
Ik weet natuurlijk ook niet of dat zo is maar ik krijg dat gevoel dan altijd. Ik heb niet heel de wereld gezien, en dat lijkt tegenwoordig ook wel een vereiste. En ik heb, in het begin, geen vlotte babbel.

Sportief ben ik ook al niet.

Ok, muzikaal dan weer wel. En zingen kan ik goed. , dat dan weer wel.
pi_75743566
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk vrouwen zullen er echt niet doorheen prikken als jij dat niet meent.
[..]
Ik prik overal doorheen Via internet ook, bepaald gevoel wat ik krijg. Erg handig
Zit er zelden/nooit naast
Verder houd ik wel van een vent met haar op zijn tanden )Oftewel een die durft uit te komen waar die voor staat)
pi_75743600
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ok, muzikaal dan weer wel. En zingen kan ik goed. , dat dan weer wel.
Een man die kan zingen, dan kun je me wegdragen
pi_75743645
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ben je echt niet interessant of ben je niet genoeg tot 'uiting gekomen'
Als je genoeg voor haar deed, maakte zij daar gebruik van? In dat geval, bah.
Wat dat betreft blijf ik achter mijn standpunt, ik ben liever alleen dan dat iemand mij niet accepteerd.
Natuurlijk maakte ze daar misbruik van. Ze had een kutjeugd gehad, had weinig vrienden, gebruikte af en toe drugs en als iemand vertelde dat ze haar lichaam in de verhuur gooide zou het me allemaal niet verbazen.

Maar goed, one way to another was ik verliefd.
pi_75743673
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, dat heet verbitterd. JaniesBrownie zei eerder dat ik geen respect voor vrouwen zou hebben maar hij heeft het echt niet.
Soms kan jij inderdaad een beetje verbitterd overkomen. Maar dat valt reuze mee vind ik.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daarom post ik ook graag in zijn topics. Het Lourdes-gevoel: het kan dus nog erger.
Deels ik ook en voor een deel om ervaringen uit te wisselen.
14 SHADES OF GREY
pi_75743681
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Een man die kan zingen, dan kun je me wegdragen
pi_75743739
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Soms kan jij inderdaad een beetje verbitterd overkomen. Maar dat valt reuze mee vind ik.
[..]
Ik had het over Schenkstroop, Tijn

Ok, af en toe ben ik het ook nog wel, maar ik zie het niet hebben van een relatie niet als een groot onrecht wat mij aangedaan wordt.
pi_75743813
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ok, af en toe ben ik het ook nog wel, maar ik zie het niet hebben van een relatie niet als een groot onrecht wat mij aangedaan wordt.
En toch kan ik t me wel enigszins voorstellen.. Als je keer op keer de deksel op je neus krijgt..
Ben nou stiekem wel benieuwd naar een foto trouwens
pi_75743870
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Janis had het toch echt tegen jou en niet tegen Schenkstroop.
14 SHADES OF GREY
pi_75743991
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En toch kan ik t me wel enigszins voorstellen.. Als je keer op keer de deksel op je neus krijgt..
Ben nou stiekem wel benieuwd naar een foto trouwens
Maar dat doet dus ook geen goed, hè? Dan heb je op een gegeven moment al zoiets van: laat maar, ik begin er niet eens meer aan.
Ik ben dan ook nog liever ziek dan verliefd.

Er zwerft vast wel ergens een foto van mij op FOK!
pi_75744039
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Janis had het toch echt tegen jou en niet tegen Schenkstroop.
Zij beweert dat ik geen respect heb voor vrouwen en dat is dus niet waar. En ik heb vrouwen ook geen hoeren genoemd tegenover andere FOKkers.
pi_75744057
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor sommige een gebrek aan ervaring met relaties een groter probleem dan een gebrek aan ervaring op het gebied van seks.
Dat denk ik wel ja. En ik denk ook dat bijvoorbeeld de jongen zoals in TS haar verhaal met de tranen in zn ogen stond (als ik het goed begrepen heb) omdat het alleen zijn hem alleen maar pijn doet, en dan komt er opeens een leuk lijkende meid, en die wilt je op je snufferd pakken. Terwijl jij met veel zielezeer loopt. Daar zal hij niet continue last van hebben maar misschien op dat moment net wel ff. Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75744079
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar dat doet dus ook geen goed, hè? Dan heb je op een gegeven moment al zoiets van: laat maar, ik begin er niet eens meer aan.
Ik ben dan ook nog liever ziek dan verliefd.

Er zwerft vast wel ergens een foto van mij op FOK!
Verliefdheid is een ziekte

Genoeg foto's van jou te vinden hier toch
14 SHADES OF GREY
pi_75744111
Nogmaals RZ had ik gisteren ook al gezegd, ik vind jou niet respectloos overkomen tegenover vrouwen en aangezien ik zelf vrouw ben zal dat wel mee vallen

*houdt niet van zoeken op Fok! altijd zo lekker onoverzichtelijk
pi_75744132
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Verliefdheid is een ziekte
and there's no cure for it.
quote:
Genoeg foto's van jou te vinden hier toch
Vast wel.
pi_75744168
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
En dat zijn dus die maatschappelijke kwesties..
pi_75744294
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zij beweert dat ik geen respect heb voor vrouwen en dat is dus niet waar. En ik heb vrouwen ook geen hoeren genoemd tegenover andere FOKkers.
Dat weet ik. Ik ben het ook niet met haar eens.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. En ik denk ook dat bijvoorbeeld de jongen zoals in TS haar verhaal met de tranen in zn ogen stond (als ik het goed begrepen heb) omdat het alleen zijn hem alleen maar pijn doet, en dan komt er opeens een leuk lijkende meid, en die wilt je op je snufferd pakken. Terwijl jij met veel zielezeer loopt. Daar zal hij niet continue last van hebben maar misschien op dat moment net wel ff. Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
Mee eens. Ik hoop dat TS en haar date eruit komen en een relatie krijgen.
14 SHADES OF GREY
pi_75744423
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

and there's no cure for it.
Tuurlijk wel gewoon aan toegeven vooral als het wederzijds is.
14 SHADES OF GREY
pi_75744463
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat is die cure dan?
Dat zeg ik, die is er niet.

En nu ga ik weer door de sneeuw ploeteren met de vrachtwagen.

edit: Tijn Gauw editten, hè
pi_75744581
Interessant topic, ik heb me er zelfs speciaal voor geregistreerd
Ik ben een vrouw van 30+ met weinig tot geen ervaring. Niet omdat ik niks of niemand kan krijgen trouwens, ik heb zo mijn eigen redenen en nee dat is geen enorme rugzak vol ellende of andere soapachtige taferelen
De sociale druk is wel behoorlijk groot, ook de vooroordelen. En tja ondanks dat ik weet waarom ik geen ervaring heb, is wéér moeten zeggen dat je vrijgezel bent tijdens bijvoorbeeld feestdagen bij familie toch niet bepaald geweldig voor mijn ego.
Daarom wel leuk om te lezen dat er meerdere mensen zijn van ongeveer mijn leeftijd die om wat voor reden dan ook zo groen als gras zijn. En om de mannen te laten weten dat er wel degelijk vrouwen zijn zonder ervaring.
pi_75744602
Ik denk dat het belangrijk is dat emiliana (de oorspronkelijke TS) erachter komt waarom ze zo onzeker is en zo graag "normaal" wil zijn. Ik heb daar geen duidelijk antwoord op gekregen, misschien omdat ze het zelf niet weet.

Verder is de maatschappelijke relevantie heel boeiend en ik vind het referentiekader van mensen ook erg interessant.
pi_75744733
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat zeg ik, die is er niet.

En nu ga ik weer door de sneeuw ploeteren met de vrachtwagen.

edit: Tijn Gauw editten, hè
Ik zag het verkeerd vandaar de edit
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')