abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75743403
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Over bijdehand gesproken...
Nee, dat heet verbitterd. JaniesBrownie zei eerder dat ik geen respect voor vrouwen zou hebben maar hij heeft het echt niet.
pi_75743458
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij bent niet als diegene die jij in je vorige post quoten. Dus er is nog hoop voor jou
[..]
Daarom post ik ook graag in zijn topics. Het Lourdes-gevoel: het kan dus nog erger.
pi_75743461
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat komt rchtsreeks uit het handbook "duh, obvious duh". Wat zijn vrouwen eigenlijk makkelijk. je zegt gewoon wat iedereen wilt horen. en hoppa! vrouwen vinden je aardig
Tuurlijk vrouwen zullen er echt niet doorheen prikken als jij dat niet meent.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ja, zo'n relatie is prima! Goed voor je eigenwaarde ook

Moet er ook niet aan denken, een gescalpeerd hoofd. Denk dat wij inderdaad dezelfde ideeëen hebben, in ieder geval hierover.
Dat zou ook zonde zijn van je haar enzo.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75743555
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Waarom zou jij niet avontuurlijk of interessant zijn? Wie bepaalt dat?
Ik weet natuurlijk ook niet of dat zo is maar ik krijg dat gevoel dan altijd. Ik heb niet heel de wereld gezien, en dat lijkt tegenwoordig ook wel een vereiste. En ik heb, in het begin, geen vlotte babbel.

Sportief ben ik ook al niet.

Ok, muzikaal dan weer wel. En zingen kan ik goed. , dat dan weer wel.
pi_75743566
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk vrouwen zullen er echt niet doorheen prikken als jij dat niet meent.
[..]
Ik prik overal doorheen Via internet ook, bepaald gevoel wat ik krijg. Erg handig
Zit er zelden/nooit naast
Verder houd ik wel van een vent met haar op zijn tanden )Oftewel een die durft uit te komen waar die voor staat)
pi_75743600
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ok, muzikaal dan weer wel. En zingen kan ik goed. , dat dan weer wel.
Een man die kan zingen, dan kun je me wegdragen
pi_75743645
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ben je echt niet interessant of ben je niet genoeg tot 'uiting gekomen'
Als je genoeg voor haar deed, maakte zij daar gebruik van? In dat geval, bah.
Wat dat betreft blijf ik achter mijn standpunt, ik ben liever alleen dan dat iemand mij niet accepteerd.
Natuurlijk maakte ze daar misbruik van. Ze had een kutjeugd gehad, had weinig vrienden, gebruikte af en toe drugs en als iemand vertelde dat ze haar lichaam in de verhuur gooide zou het me allemaal niet verbazen.

Maar goed, one way to another was ik verliefd.
pi_75743673
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, dat heet verbitterd. JaniesBrownie zei eerder dat ik geen respect voor vrouwen zou hebben maar hij heeft het echt niet.
Soms kan jij inderdaad een beetje verbitterd overkomen. Maar dat valt reuze mee vind ik.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Daarom post ik ook graag in zijn topics. Het Lourdes-gevoel: het kan dus nog erger.
Deels ik ook en voor een deel om ervaringen uit te wisselen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75743681
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Een man die kan zingen, dan kun je me wegdragen
pi_75743739
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Soms kan jij inderdaad een beetje verbitterd overkomen. Maar dat valt reuze mee vind ik.
[..]
Ik had het over Schenkstroop, Tijn

Ok, af en toe ben ik het ook nog wel, maar ik zie het niet hebben van een relatie niet als een groot onrecht wat mij aangedaan wordt.
pi_75743813
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ok, af en toe ben ik het ook nog wel, maar ik zie het niet hebben van een relatie niet als een groot onrecht wat mij aangedaan wordt.
En toch kan ik t me wel enigszins voorstellen.. Als je keer op keer de deksel op je neus krijgt..
Ben nou stiekem wel benieuwd naar een foto trouwens
pi_75743870
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Janis had het toch echt tegen jou en niet tegen Schenkstroop.
14 SHADES OF GREY
pi_75743991
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En toch kan ik t me wel enigszins voorstellen.. Als je keer op keer de deksel op je neus krijgt..
Ben nou stiekem wel benieuwd naar een foto trouwens
Maar dat doet dus ook geen goed, hè? Dan heb je op een gegeven moment al zoiets van: laat maar, ik begin er niet eens meer aan.
Ik ben dan ook nog liever ziek dan verliefd.

Er zwerft vast wel ergens een foto van mij op FOK!
pi_75744039
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Janis had het toch echt tegen jou en niet tegen Schenkstroop.
Zij beweert dat ik geen respect heb voor vrouwen en dat is dus niet waar. En ik heb vrouwen ook geen hoeren genoemd tegenover andere FOKkers.
pi_75744057
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor sommige een gebrek aan ervaring met relaties een groter probleem dan een gebrek aan ervaring op het gebied van seks.
Dat denk ik wel ja. En ik denk ook dat bijvoorbeeld de jongen zoals in TS haar verhaal met de tranen in zn ogen stond (als ik het goed begrepen heb) omdat het alleen zijn hem alleen maar pijn doet, en dan komt er opeens een leuk lijkende meid, en die wilt je op je snufferd pakken. Terwijl jij met veel zielezeer loopt. Daar zal hij niet continue last van hebben maar misschien op dat moment net wel ff. Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75744079
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar dat doet dus ook geen goed, hè? Dan heb je op een gegeven moment al zoiets van: laat maar, ik begin er niet eens meer aan.
Ik ben dan ook nog liever ziek dan verliefd.

Er zwerft vast wel ergens een foto van mij op FOK!
Verliefdheid is een ziekte

Genoeg foto's van jou te vinden hier toch
14 SHADES OF GREY
pi_75744111
Nogmaals RZ had ik gisteren ook al gezegd, ik vind jou niet respectloos overkomen tegenover vrouwen en aangezien ik zelf vrouw ben zal dat wel mee vallen

*houdt niet van zoeken op Fok! altijd zo lekker onoverzichtelijk
pi_75744132
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Verliefdheid is een ziekte
and there's no cure for it.
quote:
Genoeg foto's van jou te vinden hier toch
Vast wel.
pi_75744168
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
En dat zijn dus die maatschappelijke kwesties..
pi_75744294
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zij beweert dat ik geen respect heb voor vrouwen en dat is dus niet waar. En ik heb vrouwen ook geen hoeren genoemd tegenover andere FOKkers.
Dat weet ik. Ik ben het ook niet met haar eens.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. En ik denk ook dat bijvoorbeeld de jongen zoals in TS haar verhaal met de tranen in zn ogen stond (als ik het goed begrepen heb) omdat het alleen zijn hem alleen maar pijn doet, en dan komt er opeens een leuk lijkende meid, en die wilt je op je snufferd pakken. Terwijl jij met veel zielezeer loopt. Daar zal hij niet continue last van hebben maar misschien op dat moment net wel ff. Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
Mee eens. Ik hoop dat TS en haar date eruit komen en een relatie krijgen.
14 SHADES OF GREY
pi_75744423
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

and there's no cure for it.
Tuurlijk wel gewoon aan toegeven vooral als het wederzijds is.
14 SHADES OF GREY
pi_75744463
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat is die cure dan?
Dat zeg ik, die is er niet.

En nu ga ik weer door de sneeuw ploeteren met de vrachtwagen.

edit: Tijn Gauw editten, hè
pi_75744581
Interessant topic, ik heb me er zelfs speciaal voor geregistreerd
Ik ben een vrouw van 30+ met weinig tot geen ervaring. Niet omdat ik niks of niemand kan krijgen trouwens, ik heb zo mijn eigen redenen en nee dat is geen enorme rugzak vol ellende of andere soapachtige taferelen
De sociale druk is wel behoorlijk groot, ook de vooroordelen. En tja ondanks dat ik weet waarom ik geen ervaring heb, is wéér moeten zeggen dat je vrijgezel bent tijdens bijvoorbeeld feestdagen bij familie toch niet bepaald geweldig voor mijn ego.
Daarom wel leuk om te lezen dat er meerdere mensen zijn van ongeveer mijn leeftijd die om wat voor reden dan ook zo groen als gras zijn. En om de mannen te laten weten dat er wel degelijk vrouwen zijn zonder ervaring.
pi_75744602
Ik denk dat het belangrijk is dat emiliana (de oorspronkelijke TS) erachter komt waarom ze zo onzeker is en zo graag "normaal" wil zijn. Ik heb daar geen duidelijk antwoord op gekregen, misschien omdat ze het zelf niet weet.

Verder is de maatschappelijke relevantie heel boeiend en ik vind het referentiekader van mensen ook erg interessant.
pi_75744733
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat zeg ik, die is er niet.

En nu ga ik weer door de sneeuw ploeteren met de vrachtwagen.

edit: Tijn Gauw editten, hè
Ik zag het verkeerd vandaar de edit
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')