Nee, dat heet verbitterd. JaniesBrownie zei eerder dat ik geen respect voor vrouwen zou hebben maar hij heeft het echt niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Over bijdehand gesproken...
Daarom post ik ook graag in zijn topics. Het Lourdes-gevoel: het kan dus nog erger.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent niet als diegene die jij in je vorige post quoten. Dus er is nog hoop voor jou![]()
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat komt rchtsreeks uit het handbook "duh, obvious duh". Wat zijn vrouwen eigenlijk makkelijk. je zegt gewoon wat iedereen wilt horen. en hoppa! vrouwen vinden je aardig
Dat zou ook zonde zijn van je haar enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja, zo'n relatie is prima! Goed voor je eigenwaarde ook![]()
Moet er ook niet aan denken, een gescalpeerd hoofd. Denk dat wij inderdaad dezelfde ideeëen hebben, in ieder geval hierover.
Ik weet natuurlijk ook niet of dat zo is maar ik krijg dat gevoel dan altijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet avontuurlijk of interessant zijn? Wie bepaalt dat?
Ik prik overal doorheenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk vrouwen zullen er echt niet doorheen prikken als jij dat niet meent.
![]()
[..]
Een man die kan zingen, dan kun je me wegdragenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, muzikaal dan weer wel. En zingen kan ik goed. , dat dan weer wel.
Natuurlijk maakte ze daar misbruik van. Ze had een kutjeugd gehad, had weinig vrienden, gebruikte af en toe drugs en als iemand vertelde dat ze haar lichaam in de verhuur gooide zou het me allemaal niet verbazen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ben je echt niet interessant of ben je niet genoeg tot 'uiting gekomen'
Als je genoeg voor haar deed, maakte zij daar gebruik van? In dat geval, bah.
Wat dat betreft blijf ik achter mijn standpunt, ik ben liever alleen dan dat iemand mij niet accepteerd.
Soms kan jij inderdaad een beetje verbitterd overkomen. Maar dat valt reuze mee vind ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat heet verbitterd. JaniesBrownie zei eerder dat ik geen respect voor vrouwen zou hebben maar hij heeft het echt niet.
Deels ik ook en voor een deel om ervaringen uit te wisselen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom post ik ook graag in zijn topics. Het Lourdes-gevoel: het kan dus nog erger.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een man die kan zingen, dan kun je me wegdragen
Ik had het over Schenkstroop, Tijnquote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kan jij inderdaad een beetje verbitterd overkomen. Maar dat valt reuze mee vind ik.
[..]
En toch kan ik t me wel enigszins voorstellen.. Als je keer op keer de deksel op je neus krijgt..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het over Schenkstroop, Tijn![]()
Ok, af en toe ben ik het ook nog wel, maar ik zie het niet hebben van een relatie niet als een groot onrecht wat mij aangedaan wordt.
Janis had het toch echt tegen jou en niet tegen Schenkstroop.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het over Schenkstroop, Tijn![]()
Ok, af en toe ben ik het ook nog wel, maar ik zie het niet hebben van een relatie niet als een groot onrecht wat mij aangedaan wordt.
Maar dat doet dus ook geen goed, hè? Dan heb je op een gegeven moment al zoiets van: laat maar, ik begin er niet eens meer aan.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En toch kan ik t me wel enigszins voorstellen.. Als je keer op keer de deksel op je neus krijgt..
Ben nou stiekem wel benieuwd naar een foto trouwens
Zij beweert dat ik geen respect heb voor vrouwen en dat is dus niet waar. En ik heb vrouwen ook geen hoeren genoemd tegenover andere FOKkers.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janis had het toch echt tegen jou en niet tegen Schenkstroop.
Dat denk ik wel ja. En ik denk ook dat bijvoorbeeld de jongen zoals in TS haar verhaal met de tranen in zn ogen stond (als ik het goed begrepen heb) omdat het alleen zijn hem alleen maar pijn doet, en dan komt er opeens een leuk lijkende meid, en die wilt je op je snufferd pakken. Terwijl jij met veel zielezeer loopt. Daar zal hij niet continue last van hebben maar misschien op dat moment net wel ff. Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor sommige een gebrek aan ervaring met relaties een groter probleem dan een gebrek aan ervaring op het gebied van seks.
Verliefdheid is een ziektequote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dat doet dus ook geen goed, hè? Dan heb je op een gegeven moment al zoiets van: laat maar, ik begin er niet eens meer aan.
Ik ben dan ook nog liever ziek dan verliefd.
Er zwerft vast wel ergens een foto van mij op FOK!
En dat zijn dus die maatschappelijke kwesties..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
Dat weet ik. Ik ben het ook niet met haar eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zij beweert dat ik geen respect heb voor vrouwen en dat is dus niet waar. En ik heb vrouwen ook geen hoeren genoemd tegenover andere FOKkers.
Mee eens. Ik hoop dat TS en haar date eruit komen en een relatie krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. En ik denk ook dat bijvoorbeeld de jongen zoals in TS haar verhaal met de tranen in zn ogen stond (als ik het goed begrepen heb) omdat het alleen zijn hem alleen maar pijn doet, en dan komt er opeens een leuk lijkende meid, en die wilt je op je snufferd pakken. Terwijl jij met veel zielezeer loopt. Daar zal hij niet continue last van hebben maar misschien op dat moment net wel ff. Ik denk mensen veel begripvoller moeten zijn naar elkaar toe. En niet alleen op het gebied van relaties zoals hier bedoelt wordt.
Tuurlijk wel gewoon aan toegeven vooral als het wederzijds is.quote:
Dat zeg ik, die is er niet.quote:
Ik zag het verkeerd vandaar de editquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die is er niet.
En nu ga ik weer door de sneeuw ploeteren met de vrachtwagen.![]()
edit: TijnGauw editten, hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |