abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75739996
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
hey allemaal :-),

ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;

Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.

Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)

Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.

Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik . Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...

Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
Hier verder discusseren over weinig ervaring hebben op latere leeftijd
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75740305
Ja, ik ben het helemaal met je laatste post van het vorige topic eens. Dan móet er wel iets mis met je zijn Over aannames gesproken...
pi_75740780
Volgens mij is iedereen zijn 1e keer gewoon vergeten, de zenuwen, het geklungel. Maar ok het gaat over rond de 30+, logisch dat dat vergeten is, tegenwoordig zal dat wat, 20 jaar terug zijn?
Tevens tvp
  donderdag 17 december 2009 @ 19:36:31 #4
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75740928
Alles is toch wel besproken toch? Het wachten is nu op haar vervolgdate
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
pi_75740948
Nr. 3
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75740988
Sowieso nieuwsgierig naar de vervolgdate
Maar het gaat niet zo zeer meer om de oorspronkelijke ts als wel om groen zijn op latere leeftijd en maatschappelijke kwesties
pi_75740991
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ja, ik ben het helemaal met je laatste post van het vorige topic eens. Dan móet er wel iets mis met je zijn Over aannames gesproken...
Gelukkig ben ik nog 30 dus er is nog hoop voor mij.
Trouwens voor iedereen boven de 30 ook hoor
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75741057
Nog geen 30 toch?
Overigens kan ik mij wel vinden in een post een stuk terug. Hier ook al lang niet groen meer maar wel een rotzak getroffen en verder geen echte liefde dus wat dat nou voor ervaring telt?
pi_75741127
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat, en als je boven een bepaalde leeftijd bent en nog geen ervaring hebt moet er wel iets mis met je zijn.
Je kunt de zaken ook omdraaien.

Zo zet ik grote vraagtekens bij mensen die van de 1 in de andere relatie vallen, vaak ook nog met de bijkomende superlatieven en toekomstdroompjes.

Veel mensen zien, door hun angst om alleen te zijn of buiten een bepaalde status te vallen, wel verdacht veel passende dekseltjes!

Maar het is natuurlijk makkelijker om naar iemand te wijzen die nog niet gefaald heeft in een relatie
pi_75741150
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Nog geen 30 toch?
Overigens kan ik mij wel vinden in een post een stuk terug. Hier ook al lang niet groen meer maar wel een rotzak getroffen en verder geen echte liefde dus wat dat nou voor ervaring telt?
Nou, je hebt de ervaring van "de daad" op zich - die heb ik dan. En nog wat gerommel waar ik liever niet meer aan terugdenk. Verder qua echte liefde, relaties en zoenen wel echt groen; maar dat kan me niet schelen.
pi_75741217
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Sowieso nieuwsgierig naar de vervolgdate
Maar het gaat niet zo zeer meer om de oorspronkelijke ts als wel om groen zijn op latere leeftijd en maatschappelijke kwesties
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Tevens is het een interresant discussie. Wat is ervaring? Hoeveel ervaring? Etc. Wat is erger geen ervaring met seks of met relaties?
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Nog geen 30 toch?
Nog 3 jaar ik ben 27.

Gelukkig geen rotervaring gehad op het gebied van relaties. Alhoewel een afwijzing altijd rot is.
14 SHADES OF GREY
pi_75741300
Omdraaien kan altijd. dat is juist de truc, iets in meerder en breder perspectief te zien!
En dat is vrij moeilijk. Helaas..

Ik bedoelde mijn post meer dat t discutabel is wat nou als ervaring telt. En daarbij moet ik bekennen dat ik liever een groentje zou hebben of helemaal niets dan zo'n rotzak En daar nog 5 jaar bij blijven plakken.. Tsja.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:45:55 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75741335
Maar tijn.. jij bent dan ook niet meer echt groen he

tevens tvp om het te volgen
pi_75741342
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tevens is het een interresant discussie. Wat is ervaring? Hoeveel ervaring? Etc. Wat is erger geen ervaring met seks of met relaties?
Jaaa jij snapt m. Dan heb ik nog een 'vreemde' definitie van relatie ook wellicht.
pi_75741427
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Je kunt de zaken ook omdraaien.

Zo zet ik grote vraagtekens bij mensen die van de 1 in de andere relatie vallen, vaak ook nog met de bijkomende superlatieven en toekomstdroompjes.

Veel mensen zien, door hun angst om alleen te zijn of buiten een bepaalde status te vallen, wel verdacht veel passende dekseltjes!

Maar het is natuurlijk makkelijker om naar iemand te wijzen die nog niet gefaald heeft in een relatie
Volgens mij is het voor sommige een gebrek aan ervaring met relaties een groter probleem dan een gebrek aan ervaring op het gebied van seks.
14 SHADES OF GREY
pi_75741464
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik bedoelde mijn post meer dat t discutabel is wat nou als ervaring telt. En daarbij moet ik bekennen dat ik liever een groentje zou hebben of helemaal niets dan zo'n rotzak En daar nog 5 jaar bij blijven plakken.. Tsja.
Daar heb je helemaal gelijk in. Bleef jij om dezelfde redenen (onzekerheid; bevestiging; opvulling) bij hem plakken? Als je dat wilt zeggen hoor, no obligation.
pi_75741507
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Cue_ het volgende:
Maar tijn.. jij bent dan ook niet meer echt groen he

tevens tvp om het te volgen
Nee groen misschien niet meer. Maar om nu te zeggen dat ik ervaring heb is weer iets anders.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jaaa jij snapt m. Dan heb ik nog een 'vreemde' definitie van relatie ook wellicht.
Wat is die definitie dan?
14 SHADES OF GREY
pi_75741563
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Dat valt mij ook op inderdaad. De relatie is nog niet uit of ze hebben alweer een nieuwe vlam.

En ik heb weliswaar nog geen ervaring maar ik heb gezien hoe het vaak ging, daarbij kwam het merendeel altijd bij mijn uithuilen dus ik weet echt wel wat.
pi_75741566
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor sommige een gebrek aan ervaring met relaties een groter probleem dan een gebrek aan ervaring op het gebied van seks.
Nou, dan zit ik zwaar in de "afgeschreven" zone!
pi_75741605
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee groen misschien niet meer. Maar om nu te zeggen dat ik ervaring heb is weer iets anders.

Bij mij is het eigenlijk net zo. Groen ben ik niet meer, maar ervaring heb ik ook niet bepaald.
pi_75741671
Ik vind het toch mooi om te lezen dat ik niet de enige ben, want dat is een gevoel wat je wel vaak krijgt.
pi_75741688
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat valt mij ook op inderdaad. De relatie is nog niet uit of ze hebben alweer een nieuwe vlam.
Eens; ook met aimdeus. Terwijl ik dan denk: zoek eerst eens naar het probleem in jezelf. Want dat eeuwige doorrazen van jongen naar jongen is toch niet blijvend leuk?
  donderdag 17 december 2009 @ 19:54:46 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75741719
Idee: de vrouwen zonder ervaring gaan daten met de mannen zonder ervaring?
pi_75741769
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind het toch mooi om te lezen dat ik niet de enige ben, want dat is een gevoel wat je wel vaak krijgt.
Plus dat het gevoel je hier op Fok! bijna letterlijk wordt aangepraat.
pi_75741818
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Nou, dan zit ik zwaar in de "afgeschreven" zone!
Iedereen heeft wel iets. Te veel ervaring, te weinig etc.

Uiteindelijk doen al die dingen er niet meer toe als je echt iemand leuk vindt.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Bij mij is het eigenlijk net zo. Groen ben ik niet meer, maar ervaring heb ik ook niet bepaald.
Waarom moet je perse ervaring hebben? Wat is zo belangrijk aan die ervaring?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')