quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te zoeken. Naar initialen enzo
En het wordt nóg erger, want toen las ik eronder dat DML zei 'goeie hint MB!' en toen ging ik in de tekst op de foto naar M-en en B's zitten zoekenOMG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 17-12-2009 13:06:22 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oeh, tof!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
(ooooh mijn paspoort is binnen met visum voor china!(en net op tijd, over een paar dagen vlieg ik al naar Marokko
)
Nee ik niet, maar mijn omgeving welquote:Op donderdag 17 december 2009 12:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh, tof!Mooi dat het nog gelukt is op tijd, zat je al wel een beetje in de rats?
ik had greys al even een pm gestuurd maar ik denk dat het wel kanquote:
Aha! een bekentenis dus?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had greys al even een pm gestuurd maar ik denk dat het wel kan
en daarna heeel leuk een foto plaatsen van eigen ontvangen pakketje en dan niet woonplaats wegstrepen ik was te hyper
hihi dan klopt het!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je lootje goed raadt wel natuurlijk!
he gatsiequote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
Verkeersdode na slippartij
In swifterband![]()
Ai ai ai!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
Verkeersdode na slippartij
In swifterband![]()
dan gok ik dat ik een pakketje ontvangen heb van F-Rquote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R woont in Helmond![]()
Ik heb me net suf gelachen om de surprise en gedicht van JayJayGay![]()
Verder heb ik alleen doorgescrolled naar de gedichtjes + foto's, de rest lees ik thuis wel![]()
Heb net 20 minuten van m'n pauze besteed aan het vast uitgraven van de auto, anders had ik die om 17 uur niet eens meer teruggevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |