Doe maar weer stoer met je blauwigheid..quote:
morgen ben ik rozequote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe maar weer stoer met je blauwigheid..
Maar kut fok.. Ik ging slapen maar kom iedere keer leuke topics tegen
Het was echt goed!! Veel oude nummers en grote hits; eigenlijk maar een stuk of 4 van het nieuwe album (wat ik zeker niet hun beste vind). Een goede mix dus. Ze doen inderdaad nog maar 5 optredens en niet in de buurt, dus dit was mijn laatste. Het was een mooie afsluiter en ik mag sowieso niet klagen, want ik heb ze nu 8 keer gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Haha wow!!![]()
Ik ben ook blij weer terug te zijn hoor, laten we hier een lief en gezellig knuf-kroel topic van maken.
En Morgane, het concert was goed? Is 1 van de laatste concerten van hun, of niet?
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 806,98 binnen!
Was voor deze ook de setlist door een stemming bepaald? Voor de laatste (dinsdag) iig wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Het was echt goed!! Veel oude nummers en grote hits; eigenlijk maar een stuk of 4 van het nieuwe album (wat ik zeker niet hun beste vind). Een goede mix dus. Ze doen inderdaad nog maar 5 optredens en niet in de buurt, dus dit was mijn laatste. Het was een mooie afsluiter en ik mag sowieso niet klagen, want ik heb ze nu 8 keer gezien
Leuke foto's in je fobo trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |