Gaat er vannacht dan nog meer vallen?quote:
Om half zeven sneeuwde het best goed, ik zat net op de fiets om drop voor mijn keel te halenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Het sneeuwt heel lichtjes op het moment.
quote:Sneeuw en gladheid!
Vandaag
Voor het eerst dit seizoen bleven de temperaturen overal in Limburg en de hele dag onder nul, waarmee de eerste ijsdag van deze winter een feit is. De maxima lagen rond -1. Af en toe scheen de zon, maar er trokken ook wolkenvelden over waaruit plaatselijk wat sneeuw viel.
Vanavond blijft er kans op sneeuw en gladheid. De temperaturen liggen tussen -1 en -3 graden en er is weinig wind, zwak (1-2) uit zuid tot zuidoost.
Donderdag
Vannacht is er vrij veel bewolking en er zijn maar enkele opklaringen. Het sneeuwt nog tijdelijk met als gevolg lokale gladheid. Er kan een paar centimeter sneeuw vallen. De wind is zwak (1-2) uit Z tot ZO. Het vriest, afhankelijk van de duur van de opklaringen, licht tot matig met minima van -2 tot -5 graden.
Morgen is er vrij veel bewolking, plaatselijk sneeuwt het nog enige tijd. Later breekt de zon ook af en toe door en het wordt overwegend droog. De wind is zwak tot matig (2-3) uit het ZO. Het vriest de hele dag licht met middagtemperaturen rond -1 graad.
Verdere vooruitzichten
Vrijdag zijn er zonnige perioden afgewisseld door wolkenvelden. Hoewel het grotendeels droog is, kan er tijdelijk nog lichte sneeuw vallen. Het vriest de hele dag licht tot matig. Minima rond min 6 graden en maxima rond -2 graden.
Zaterdag, zondag en maandag is er een afwisseling van bewolkte perioden en nu en dan zon. De kans op sneeuw is vrij groot. Overdag komt de temperatuur dicht bij het vriespunt en ‘s nachts vriest het licht tot matig met minima van -4 tot -7 graden. Begin volgende week wordt het kwakkelig winterweer met af en toe sneeuw of regen en lichte vorst in de nacht, overdag komt de temperatuur iets boven nul.
L1 vind ik niet echt betrouwbaarquote:
Nee L1 is niet echt betrouwbaar, net zoals alle andere weerberichten, maar als komt wat ze zeggen, valt vannacht niet heel veel, maar morgen wel. Hmm, tbh, is het een weekje te vroeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef Seam het volgende:
[..]
L1 vind ik niet echt betrouwbaarMaar we zullen zien wat het gaat worden, ik blijf morgen waarschijnlijk toch bijna de hele dag thuis.
Verschilt dit qua leeftijd ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef Sjeen het volgende:Donderdags studenten, zaterdags inboorlingen
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef Sjeen het volgende:
Ja, studenten vooral in de range 17-25, in weekend gaat alles op stap... Dus kom je afhankelijk van waar je heengaat, jeugd, twintigers, dertigers en ouder tegen.
Doordeweeks is het daar ook vaak smullen jaquote:
Hehehe de meisjes nog goedkoper dan de drankjesquote:Op donderdag 17 december 2009 02:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Doordeweeks is het daar ook vaak smullen ja
quote:Op donderdag 17 december 2009 02:10 schreef 49euro het volgende:
[..]
Hehehe de meisjes nog goedkoper dan de drankjes
Oneens, ik rook niet maar als iedereen steeds naar buiten moet om te roken dan wordt het daar zo'n duwen.quote:
Laat me raden je stopt?quote:Op donderdag 17 december 2009 02:12 schreef Seam het volgende:
Er zullen binnenkort wel genoeg speciale feesten zijn daar, maar helaas ben ik dan niet meer in Maastricht te vinden
Nee, ik ga in de vakantie terug naar mijn oudersquote:
Gelukkig ik maakte me al druk wat is maastricht nou zonder jouquote:Op donderdag 17 december 2009 02:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee, ik ga in de vakantie terug naar mijn oudersOndertussen ga ik nog naar Berlijn en Londen dus ik ben pas vanaf half januari weer terug
quote:Op donderdag 17 december 2009 02:17 schreef 49euro het volgende:
[..]
Gelukkig ik maakte me al druk wat is maastricht nou zonder jou
quote:Op donderdag 17 december 2009 02:49 schreef 49euro het volgende:
Trouwens ook leuk als je nog een jas kwijt moet.
de feeesfebrikquote:
Oh ja, klopt. Ik hang hem altijd onderop de jassen van mijn matenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:37 schreef oh-oh het volgende:
Het valt mooi mee met die sneeuw hier he
Mij maakt het weinig uit, het ziet er in ieder geval nog wel wit uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik was zooooooooo blij vanochtend, dat dr amper wat ligt
Van mij mag het wel weer gaan sneeuwenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik was zooooooooo blij vanochtend, dat dr amper wat ligt
Claire's , Accessorize, H&Mquote:Op donderdag 17 december 2009 14:35 schreef Seam het volgende:
Wie heeft hier trouwens nog tips voor meiden accessoires in Maastricht? Bij welke winkel kan ik dan het beste terecht? Is het namelijk voor een surprise
Ja voor mij is het half half. Ik ging naar school vanmorgen en toen ik de gang achter uitfietste, slipte ik weg, tegen de muur aanquote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef norich het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer gaan sneeuwenSneeuw is tof.
quote:
Ja heel druk zal het idd niet zijn. Mss sluiten de winkels eerder.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat het druk is in de stad vandaag!
Rijden er eigenlijk wel bussen?
T valt best hard nu he
Vanmorgen (10:30) geen bus gezien rond rond Wittevrouweveld, Heugem en Randwyck. Kon zelf ook niet harder dan 40 rijden op de A2, een grote ijsbaan.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat het druk is in de stad vandaag!
Rijden er eigenlijk wel bussen?
T valt best hard nu he
Zo heel jammer vind ik het niet. Ik moet zo naar de tandarts, voor het eerst met de auto rijden in de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren in Luik en Kanne geweest, was erg leuk zo met de sneeuw
Vanmorgen naar werk ging prima, geen last gehad van gladheid. Wel jammer dat er vannacht niets meer bijgevallen is
Gaat echt wel mee vallen hoor, doorgaande wegen zijn inmiddels wel sneeuwvrijquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef jordysjeng het volgende:
[..]
Zo heel jammer vind ik het niet. Ik moet zo naar de tandarts, voor het eerst met de auto rijden in de sneeuw, dat wordt nog eens wat
Klopt. Maar die tussenweggetjes totaal nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaat echt wel mee vallen hoor, doorgaande wegen zijn inmiddels wel sneeuwvrij
Oei, pijn gedaan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Sommige binnenwegen zijn inderdaad spekglad. Dat heb ik gemerkt., op de Bergweg. de sneeuw van dichtbij bekeken.
Ow das wel zonde!quote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Pijn valt hardstikke mee. Alleen 2 gaatjes in m'n regenbroek en een handschoen kapot.
Met de trein hequote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef numero_uno het volgende:
* numero_uno meld zich ook weer in het topic van zijn studentenstad
Ik loop nu tegen het einde van mijn studie en heb besloten nog maar een paar jaar in Maastricht te blijven. Bevalt me veels te goed
@Misshobje: Hangt er vanaf of je nog moet rijden... anders zou ik zeker de Mestreechse Brandslang aflopen en overal een pelske nuttigen. Heb je een mooie toeristische tour gemaakt en de leukste cafes gezien
Je hebt het BonnefantenMuseum. Moet je maar eens googlen. Ben er zelf nog nooit geweest eig lol.quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef MissHobje het volgende:
Enne iets musea achtig? is daar nog een aanrader voor wat allemaaLaan te lopen is?
Behalve gsteren dan toch! Op het vlak van verkeer dan wel. Wilden eventjes naar ITs maar vanaf de Brusselseweg tot het einde van de Noorderbrug stonden de auto's bumper aan bumper. Teruggegaan en de fiets gepakt, dat schoot tenminste op.quote:
De stad was gisteren ook geen doorkomen aanquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Behalve gsteren dan toch! Op het vlak van verkeer dan wel. Wilden eventjes naar ITs maar vanaf de Brusselseweg tot het einde van de Noorderbrug stonden de auto's bumper aan bumper. Teruggegaan en de fiets gepakt, dat schoot tenminste op.
moest van het centrum via Limmel naar De Brusselse Poort. Ben serieus via Smeermaas gereden... wat een ellendequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Behalve gsteren dan toch! Op het vlak van verkeer dan wel. Wilden eventjes naar ITs maar vanaf de Brusselseweg tot het einde van de Noorderbrug stonden de auto's bumper aan bumper. Teruggegaan en de fiets gepakt, dat schoot tenminste op.
Ligt er maar aan waar je woont. De laatste jaren is vlaai toch wel in opkomst in de rest van Nederland. Indertijd vond ik die vlaaienwinkel in het station in Eindhoven (Houwens dacht ik?) best smakelijke vlaai hebben, al was het wel eenheidsworst. Die winkel had geloof ik ook wel meerder winkels in het land.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef MissHobje het volgende:
Oh en die vlaaien zijn echt veeeeel lekkerder bij jullie dan hier bij de vlaaienshop
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef MissHobje het volgende:
Oh en die vlaaien zijn echt veeeeel lekkerder bij jullie dan hier bij de vlaaienshop
Utrechtquote:Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je woont. De laatste jaren is vlaai toch wel in opkomst in de rest van Nederland. Indertijd vond ik die vlaaienwinkel in het station in Eindhoven (Houwens dacht ik?) best smakelijke vlaai hebben, al was het wel eenheidsworst. Die winkel had geloof ik ook wel meerder winkels in het land.
moet altijd hier aan denken bij het woord vlaai:quote:
de meeste gaan na 04.00 open voor iedereen... maar dat zijn dan de normale nachtkroegenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef The6thgate het volgende:
Zit nu sinds 3.5 jaar in Utrecht (nooit vlaai meer gehad) en had laatst op m'n stage (in maastricht) weer eens een keer vlaai. Was vergeten hoe lekker die kon zijn
Vanavond O&N in Maastricht vieren. Hoe zit het ook alweer met de kroegen? Die gaan na een bepaalde tijd toch voor iedereen open?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef numero_uno het volgende:
[..]
de meeste gaan na 04.00 open voor iedereen... maar dat zijn dan de normale nachtkroegen
Ik hoop met je mee. Maar waarschijnlijk rijden de bussen hier wel. Was vorige keer ook zo. Reden ze in Limburg alleen in Maastricht wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond wel nog fatsoenlijk de bus kan pakken
Joa Carnaval keump al weer lekker kortbij hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[ afbeelding ]
Us sjoen Mestreech, wat bin iech miech alweer aon ut verheuge dat de carnaval draon keump
14-15-16 Februariquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef vosss het volgende:
Hoe laat is carnaval eik dit jaar?
=edit=
Ik bedoel wanneer
Kumulus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand van jullie misschien goede ervaring met een muziekschool in Maastricht? Ik wil namelijk wat zanglessen nemen, maar kan op internet niet echt veel vinden (ook geen ervaringen)
ik heb een hele goeie voor je.. ze zit wel in borgharen, maar het is de moeite zeker waard! ik raad muziekschool af, die houden zich meestal aan een syllabus en dat wil je niet..quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand van jullie misschien goede ervaring met een muziekschool in Maastricht? Ik wil namelijk wat zanglessen nemen, maar kan op internet niet echt veel vinden (ook geen ervaringen)
Daar heb ik hier mijn commentaar al over gegeven: Burgemeester Leers van Maastricht stapt opquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:38 schreef jordysjeng het volgende:
Wat vinden we van het aftreden van Gerd Leers als Burgemeester? Persoonlijk vind ik het echt jammer. Hij heeft meer goede dingen dan slechte dingen gedaan.
Nou. Als het goed is, ligt die nu op de Grote Gracht ergens. En hij zou er al moeten zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:29 schreef DeeCruise het volgende:
Sjengen!
Aangezien de kerst en oud op nieuw ondertussen toch al behoorlijk achter ons liggen lijkt het me tijd om het onderwerp Carnaval aan te snijden. Ik heb dan ook direct al een vraag:
Iemand enig idee of en waar de Roej neus er al is?
[ afbeelding ]
Ben er van de week al geweest, op de Grote Gracht idd, zelfde plek als vorig jaar. Panhuys heeft trouwens nu ook een aparte zaak op de Hoenderstraat waar vroeger Maxwell lag. Daar hadden ze wel roodkapje voor kinderenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:47 schreef jordysjeng het volgende:
[..]
Nou. Als het goed is, ligt die nu op de Grote Gracht ergens. En hij zou er al moeten zijn.
Ah chill, dus ze zitten in die oude meubelzaak?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben er van de week al geweest, op de Grote Gracht idd, zelfde plek als vorig jaar. Panhuys heeft trouwens nu ook een aparte zaak op de Hoenderstraat waar vroeger Maxwell lag. Daar hadden ze wel roodkapje voor kinderen
Helath center heeft alleen jaarabbonementen jammer genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Sjeen het volgende:
Sportstudio Silver op Daalhof
Health Center in Amby
Beide positieve ervaring mee, zij het al een aantal jaren geleden...
Hahaha, jij als ervaren Rusland fietser bent wel wat anders gewendquote:Op zondag 24 januari 2010 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon buiten fietsen. Kan prima.
Werk toch al een behoorlijke tijd niet meer bij Derlon, ik neem aan dat je daar op doelde. Zit nu bij Microsoft, en heb 9 dagen vrij in die periode, dus zal niet veel meer langs te komen zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef Sjeen het volgende:
Moet je weer werken dit jaar? Misschien dat ik langs kom dan
Ik dacht dat je bij Falstaf stond met carnavalquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Werk toch al een behoorlijke tijd niet meer bij Derlon, ik neem aan dat je daar op doelde. Zit nu bij Microsoft, en heb 9 dagen vrij in die periode, dus zal niet veel meer langs te komen zijn
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij Falstaf stond met carnaval
De hubs dus noe un pekske wie de luij vaan segura?quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:23 schreef Frishe het volgende:
Leef Vasteloavend Vierend Vollek vaan Mestreech.
Gruuts bin iech d'r op, dat iech uuch venoavend (venmurrege) mede kin deile dat iech eindelijk de létste hand höb gelach oan mien Vasteloaveskostuum.
Miljaar wat heet miech dat un werrek gekos. 158 LED-lempkes höb iech oan-ein motte soldere zoedat v'r d'r mét de Vasteloavend oet zien wie noets teveure!
Es geer eine zuut loape wat sjeijnt wie eine vaan de Toppers, daan bin iech ut!
Alaaf!
Wat jammer! Ik heb gisteren even overgeslagen, ga vanavond weer eens kijkenquote:
Ik kon al kiezen vanuit mn werk waar ik wilde gaan, ik kon op t station, bij de bieb, nog ergens in Wyck of op de markt als ik de stad in wilde, en thuis kon ik ook nog tot laat gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef Sjeen het volgende:
Juist, er is altijd wel een stembureau in de buurt... Ik ben heel benieuwd hoe het hertellen zal uitvallen.
Bedoel je CDA 8 PvdA 6 als nieuwe telling?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon al kiezen vanuit mn werk waar ik wilde gaan, ik kon op t station, bij de bieb, nog ergens in Wyck of op de markt als ik de stad in wilde, en thuis kon ik ook nog tot laat gaan![]()
Ik hoop dat t idd verkeerd geteld was, de nieuwe telling is veel gunstiger
Woensdagnacht was het CDA 7 PvdA 7, donderdagmorgen ineens anders...quote:Maastricht gaat stemmen hertellen
In Maastricht is donderdagavond besloten tot hertelling van de stemmen. Omdat de uitslag, acht zetels voor het CDA en zes voor de PVDA, die donderdagmiddag werd gepresenteerd afweek van die op de verkiezingsavond werd een onderzoek ingesteld. Dat wees uit dat er bij een stembureau een fout is gemaakt bij het tellen van de stemmen. Daarop heeft het CDA om de hertelling gevraagd.
Burgemeester Jan Mans besloot tot hertelling over te gaan, mits dat juridisch mogelijk is. Dat wordt vrijdagochtend onderzocht. Volgens de wet moet de uitslag vrijdag bekend zijn.
Om tien uur vrijdagochtend heeft burgemeester Mans overleg met de kiesraad om te bekijken hoe het nu verder moet.
Mja, kan ik begrijpen, maar ik heb niets met PvdA, dus hoe minder hoe beter eigenlijk... Ik vond het deze keer echt moeilijk om een partij te vinden die overeenstemming had met mijn standpunten. En om nou Seniorenpartij te gaan stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik niet, ik heb zelf Groen Links gestemd, dus ik zie liever PvdA met meer zetels dan CDA
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja, kan ik begrijpen, maar ik heb niets met PvdA, dus hoe minder hoe beter eigenlijk... Ik vond het deze keer echt moeilijk om een partij te vinden die overeenstemming had met mijn standpunten. En om nou Seniorenpartij te gaan stemmen
die stemtest ging helemaal niet over seniorenonderwerpen, maar over coffeeshops, de tram op de markt enzo en daarin hadden ze niet eens zo'n stomme ideeënquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moet je dan nog eens wat beter over je standpunten gaan nadenken, als je daar bij uit kwam !
![]()
![]()
Ik wilde SP gaan stemmen nav de info in krantjes en op flyers en zo, maar deed toch nog ff last minute de stemtest op de site van de gemeente en toen kwam ik toch echt met 88 % bij Groen Links uit dus tja...
Maar heb je hun flyer gezien?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
die stemtest ging helemaal niet over seniorenonderwerpen, maar over coffeeshops, de tram op de markt enzo en daarin hadden ze niet eens zo'n stomme ideeën
Waarom denk je dat ik er niet op gestemd hebquote:
Moest je ook hardop lachen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet op gestemd heb
Ik vond het bijna schattigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moest je ook hardop lachen?
Ik wel, ik ging m nog bijna bewaren
quote:
Yups, wij gingen naar de bios om 20.45, ook helikopters idd!quote:Op zondag 7 maart 2010 12:52 schreef Osramp het volgende:
Gisteravond van 19.30 tot 22.00 een helikopter gehoord?? Was op bezoek in wijk Brusselsepoort en er was continu een helikopter te horen. Erg vreemd, want die vliegen eigenlijk niet 's nachts.
Wel behoorlijk storend!
bronquote:Morgen overdag is het mooi lenteweer. Zonnige perioden worden afgewisseld door een aantal dunne wolkenvelden in de hogere luchtlagen en er zijn stapelwolken. Het wordt zachter dan vandaag met middagtemperaturen van 18 à 20 graden. De wind is matig (3-4) uit Z tot ZO.
Volle terrasjes, ga ook maar eens kijken denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 02:10 schreef Ataraxy het volgende:
Benieuwd naar het lekkere weer morgen (vandaag)
[..]
bron
op het OLV heb je een goede..quote:Op maandag 12 april 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede herenkapper? Ik ben al een tijdje op zoek. Ik was niet zo tevreden over de kapper bij het ziekenhuis.
Dordan aan de Cantecleerstraat is prima, maar is een "universele" kapper. Ze knippen er zowel dames als heren. Vooraf wel een afspraak maken.quote:Op maandag 12 april 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede herenkapper? Ik ben al een tijdje op zoek. Ik was niet zo tevreden over de kapper bij het ziekenhuis.
Nice, en welkom!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef riesjdabietsj het volgende:
Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Die tijd zit erop, ik kom weer terug naar het zonnige zuiden!
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!![]()
Morgen komt UTS en gaan mijn spullen over!
Heet mij *hier* welkom!
Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of het wat is.quote:Op maandag 12 april 2010 08:40 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dordan aan de Cantecleerstraat is prima, maar is een "universele" kapper. Ze knippen er zowel dames als heren. Vooraf wel een afspraak maken.
Anders is Hannan op de Ruttensingel ook goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of het wat is.
Hoe was je aan de appartement gekomen in Utrecht? Ben zelf ook van M'tricht naar Utrecht gegaan, maar moet waarschijnlijk over een jaar m'n kamer uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef riesjdabietsj het volgende:
Thanks!![]()
Ik weet niet wat een standaard huis in W.veld zou moeten kosten maar de particiliere verhuurder wist dat hij meer huur PM had kunnen vragen.
Van binnenstad Utrecht (studio, 46m2 - 860euro incl.) naar 2 verdieping appartement met dakterras en 3 slaapkamers voor 600excl. Niet slecht dat ik zo!
Eindelijk terug, we hebben je gemist kerel!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef riesjdabietsj het volgende:
Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!![]()
Heet mij *hier* welkom!
Ik heet je hier ook welkom Riesj, eindelijk weer terug in Maastricht. Zult wel blij zijn dat je weer terug bij de sjengen bentquote:Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!
Heet mij *hier* welkom!
Daar heb ik ook gewerkt 2 jaartjesquote:Op maandag 26 april 2010 15:37 schreef cardetailing het volgende:
Nadat ik Deecruise onder de pauze net tegenkwam hier op het werk, me ook maar even aangemeld hier op fok. Lees al een paar jaar mee, maar nooit de moeite genomen om me aan te melden. Woon zelf ook in maastricht, en werk 4 dagen in de week bij tp-tec. Heb samen met mijn vrouwtje een appartement op Belfort en willen allebei ook nooit weg uit Maastricht.![]()
[..]
Ik heet je hier ook welkom Riesj, eindelijk weer terug in Maastricht. Zult wel blij zijn dat je weer terug bij de sjengen bent
is ook wel lachen maar in het rijtje van de voorafgaande artiesten zo'n combobreakerquote:
Vrijthof en bierquote:
Ach ja, alles beter dan Arnhem....quote:Op zondag 23 mei 2010 17:03 schreef leonie-89 het volgende:
Goede TT![]()
kom niet uit Maastricht, reageerde vanwege de TT
Vrijthof komen idd grotendeels touristen, op het OLV valt dat nogal mee. OLV heeft ook mijn voorkeur, veel relaxter zittenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:56 schreef The6thgate het volgende:
Dit weekend maar weer besloten dat ik het vrijthof qua terras echt kut vindOLV
Het hele sfeertje is relaxt. Alle bomen vol in blad, de zacht-gele verlichting van de kerk, kaarsen en eventueel een straatmuzikantquote:Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vrijthof komen idd grotendeels touristen, op het OLV valt dat nogal mee. OLV heeft ook mijn voorkeur, veel relaxter zitten
Graus zijn zulke eikels, maar die maken wel goede.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:42 schreef Osramp het volgende:
IK moet halverwege juni een nieuw identiteitsbewijs halen. Daar ben ik al mee bezig; dadelijk kom de kapster mijn 3 haren knippen en dan zsm pasfoto's laten maken.
Nou vraag ik me af waar ik goede foto's krijg voor ID. Een vriend van me was vol overtuiging naar Rembrandt gegaan. Fotozaak pur sang, ook uitdrukkelijk gezegd dat het voor ID was. Komt hij aan bij de gemeentebalie, zegt die ambtenaar "Nah, ik zal ze maar goedkeuren, anders moet je weer terug maar eigenlijk zijn ze niet goed".
Waar moet ik dan gaan voor foto's die geruisloos door de keuring komen? Graus?
Serieus?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef Osramp het volgende:
Nou, heb hier nou 7 pasfoto's liggen...........ben idd bij Prifo geweest en de eerste serie werd afgekeurd. Terug naar Prifo, nieuwe maken, weer terug naar Stadskantoor. Gelukkig had ik al een bonnetje gepakt toen ik wegging, dus hoefde niet lang te wachten. 5 minuten was ik aan de beurt. Halve hal keek me vreemd aan: "Die komt net binnen en is al aan de beurt"
Per ongeluk geef ik de pasfoto die eerst was afgekeurd. En die ambtenaar zei niks!! Gelukkig zag ik het zelf met het zetten van de handtekening. Nah, heisa in de hut. Of ik de kluit wilde bedonderen werd me nog gevraagd. Naja, Prifo is wel OK maar die eisen zijn gewoon te streng.
Foto was de eerste keer afgekeurd, en tweede poging was wel goed. Maar bij prifo waren ze heel aardig en kreeg gratis nieuwe.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
En moest je betalen voor de nieuwe foto's?
Bij mij waren ze in een keer goed.
Wat een gezeik he.
Mja, ik vind die knakker van de Prifo altijd aardig, dus ik ga het liefst daar
Ik werk er sinds vandaag weerquote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef cardetailing het volgende:
Bij het HP project. Tegenwoordig op deskop en notebook e-mail support.Werk hier nu bijna 6.5 jaar.
![]()
Vind je het zo erg hier???quote:
Welcome back, Microsoft in the housequote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik werk er sinds vandaag weer![]()
Ga vandaag in training voor Adobe.
Dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Welcome back, Microsoft in the house
Ik heb het Leeuwarden topic omgedooptquote:
Hulde!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het Leeuwarden topic omgedoopt
Maastricht Noord #53 Wat nou Liwwadden????![]()
Hallo Maastricht en in het bijzonder Sistyria![]()
Klinkt supervet, maar ik heb helaas een oproepdienst dit weekend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:13 schreef Osramp het volgende:
Gaat er iemand naar Artfestival E25?
Dit weekend in Artspace Rondeel.
Ik ben dan ook een goede gidsquote:Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is dit topic rustig!
Maar goed, Maastricht is een mooie stad kan ik concluderen na gedegen onderzoek afgelopen weekend.
Geen idee!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee!
De stad bruist ieg met al die toeristen
Net nog een half uur in de rij gestaan bij de bakker voor een brood.
Me2 nu weer hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef Knevelt het volgende:
[..]
![]()
Het is lekker weer, maar ik moet binnen werken achter de compjoeter.
Bij Universiteit Maastricht data-entry. Is afdeling Psychiatrie bij Vijverdal.quote:
Haha nee, Wilhelminasingel, advocatenkantoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Bij Universiteit Maastricht data-entry. Is afdeling Psychiatrie bij Vijverdal.
En jij? Of hoor ik dalijk in de kamer hiernaast iemand lachen.
Cool, toch niet bij Moszkowicz hè?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha nee, Wilhelminasingel, advocatenkantoor.
Wonen doe ik in de Heeg
Ik studeer niet, ik werk gewoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:36 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Cool, toch niet bij Moszkowicz hè?![]()
Ik woon in Utrecht, verblijf nu bij m'n vader in Amby. Studeer je hier in Maastricht? Wat?
78 dooien gevallen bij het Jeu de Boules kampioenschap!?quote:
Dan zit je bij mij om de hoekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik studeer niet, ik werk gewoon.
Als secretaresse.
En bingo
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, geen restaurant maar een kantoor?
vanwege La Place bij de V&D misschien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Bij Mise en place denk ik meteen aan restaurants.
Geen idee waarom
had m ook al gevondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
http://www.mise-en-place.be/
Nee, zie je wel
Ja daar was ik ook al achterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef numero_uno het volgende:
[..]
had m ook al gevonden
Maar nee het is dit: http://www.miseenplace.eu/
sst sluikreclamequote:
quote:
Maastricht 6# Sneeuw!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik hou altijd liever stil waar ik werk
quote:
Het enige wat ik daarvan ken is het volgende bocht:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Gezicht het volgende:
Wist niet dat deze bestond.
Ik woon zo'n 10 kilometer boven Maastricht in het mooie Elsloo.
Dan kom ik regelmatig bij je langs met gele papiertjes voor je clienten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik studeer niet, ik werk gewoon.
Als secretaresse.
En bingo
Really?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan kom ik regelmatig bij je langs met gele papiertjes voor je clienten.
met een zwarte pet op met oranje lettersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Really?
Als deurwaarder of als postbode?
Er tussen in, ik leg het van binnen in de brievenbus (als ik tenminste geen contactstukken heb).quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:Ben jij dr zo ene die twee keer belt en dan alles in de gang neer kwakt of meld je je altijd netjes ?
Of gewoon je zin beginnen met 'Oh oh' Dan denken ze dat je het knopje niet kunt vinden ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:en ik heb vrij vandaag en ik zit op zolder, maar ik ben wel degene die de bel beantwoord door de intercom, zal ik nu tegen elke postbode die komt roepen dat ik oh oh ben?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:00 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Of gewoon je zin beginnen met 'Oh oh' Dan denken ze dat je het knopje niet kunt vinden ofzo.
was het niet gewoon voor de INKOM???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:Was Flikken weer aan het filmen of zo?
Net echt urenlang een heli heel laag over de Maas heen en weer aan het vliegen
Was dat al de parade?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:39 schreef numero_uno het volgende:
[..]
was het niet gewoon voor de INKOM???
Blij dat die parade voorbij is... ik kon de relaties niet eens verstaan door de telefoon
vorig jaar zijn ze inderdaad via de wilhelminasingel gegaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was dat al de parade?
Dan zijn ze niet voor langs gekomen deze week, ik dacht dat die later in de week pas is.
De heli was er al veel vroeger dan het Inkom feest ieg, maar het kan zijn dat het daarmee te maken had, hij maakte ieg vet herrie ...
Gelukkig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
vorig jaar zijn ze inderdaad via de wilhelminasingel gegaanNu sloegen ze de hogeburgstraat in. Ze hebben jullie dus net gemist
Als het topic maar lang genoeg open blijft wordt ie vanzelf weer actueelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:49 schreef Ensaf het volgende:
Die sneeuw blijft bij jullie wel lang liggen zeg.
Ja kwam net ook hier over, herriequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh man, die heli vliegt dr nog steeds hoor
Vooral even langs gaan bij Saveurs/Mealz, voor het hoevekipjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef numero_uno het volgende:
Dalijk eens kijken wat het Preuv ons allemaal te bieden heeft
Die was lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vooral even langs gaan bij Saveurs/Mealz, voor het hoevekipje
Ben je ook Hotello?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:13 schreef Sjeen het volgende:
Toch eens doen
Nu moet ik zeggen dat het bij ons ook iets is van de laatste jaren. We kennen een aantal mensen die op het Preuvenemint staan en sinds drie(?) jaar is er een meeting voor Hotello's. Hoe ouder je wordt, hoe leuker het is omdat je steeds meer bekenden tegenkomt
Is het deze week ook Inkom trouwens? Of is dat volgende week?
Heb je me gezien? Ben bij de opening van Van Goch & Gerards geweest en daarna op de HIT Borrel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ben je ook Hotello?dan zie ik je misschien zaterdag bij de INCH
Nee sorryquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb je me gezien? Ben bij de opening van Van Goch & Gerards geweest en daarna op de HIT Borrel.
Gisteren ook nog geweest, voornamelijk bij Moods, daar is de sfeer altijd erg lekker
Als je alle dagen bij Moods geweest bent, dan is de kans toch aardig dat je me gezien hebtquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:49 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Nee sorryalle dagen Moods geweest behalve gisteren. Het eten was lekker en de drankjes (flessen) vloeide rijkelijk.
Bij de opening en HIT moest ik werken op kantoor helaas. Misschien de volgende keer !
Vandaag weer langsgereden in de bus.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Vandaag weer langsgereden in de bus.Nu moet ik aan fok! denken als ik over de wilhelminasingel ga.
...aan jou,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Ik had vandaag vrij. Morgen weer binnendienst dus ik kom weer niet bij je baas aan de deurquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, Ultra Ivo, was jij dat zojuist nog zo laat op de maandag met mijn cd's???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |