op het OLV heb je een goede..quote:Op maandag 12 april 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede herenkapper? Ik ben al een tijdje op zoek. Ik was niet zo tevreden over de kapper bij het ziekenhuis.
Dordan aan de Cantecleerstraat is prima, maar is een "universele" kapper. Ze knippen er zowel dames als heren. Vooraf wel een afspraak maken.quote:Op maandag 12 april 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede herenkapper? Ik ben al een tijdje op zoek. Ik was niet zo tevreden over de kapper bij het ziekenhuis.
Nice, en welkom!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef riesjdabietsj het volgende:
Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Die tijd zit erop, ik kom weer terug naar het zonnige zuiden!
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!![]()
Morgen komt UTS en gaan mijn spullen over!
Heet mij *hier* welkom!
Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of het wat is.quote:Op maandag 12 april 2010 08:40 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dordan aan de Cantecleerstraat is prima, maar is een "universele" kapper. Ze knippen er zowel dames als heren. Vooraf wel een afspraak maken.
Anders is Hannan op de Ruttensingel ook goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of het wat is.
Hoe was je aan de appartement gekomen in Utrecht? Ben zelf ook van M'tricht naar Utrecht gegaan, maar moet waarschijnlijk over een jaar m'n kamer uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef riesjdabietsj het volgende:
Thanks!![]()
Ik weet niet wat een standaard huis in W.veld zou moeten kosten maar de particiliere verhuurder wist dat hij meer huur PM had kunnen vragen.
Van binnenstad Utrecht (studio, 46m2 - 860euro incl.) naar 2 verdieping appartement met dakterras en 3 slaapkamers voor 600excl. Niet slecht dat ik zo!
Eindelijk terug, we hebben je gemist kerel!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef riesjdabietsj het volgende:
Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!![]()
Heet mij *hier* welkom!
Ik heet je hier ook welkom Riesj, eindelijk weer terug in Maastricht. Zult wel blij zijn dat je weer terug bij de sjengen bentquote:Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!
Heet mij *hier* welkom!
Daar heb ik ook gewerkt 2 jaartjesquote:Op maandag 26 april 2010 15:37 schreef cardetailing het volgende:
Nadat ik Deecruise onder de pauze net tegenkwam hier op het werk, me ook maar even aangemeld hier op fok. Lees al een paar jaar mee, maar nooit de moeite genomen om me aan te melden. Woon zelf ook in maastricht, en werk 4 dagen in de week bij tp-tec. Heb samen met mijn vrouwtje een appartement op Belfort en willen allebei ook nooit weg uit Maastricht.![]()
[..]
Ik heet je hier ook welkom Riesj, eindelijk weer terug in Maastricht. Zult wel blij zijn dat je weer terug bij de sjengen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |