Woensdagnacht was het CDA 7 PvdA 7, donderdagmorgen ineens anders...quote:Maastricht gaat stemmen hertellen
In Maastricht is donderdagavond besloten tot hertelling van de stemmen. Omdat de uitslag, acht zetels voor het CDA en zes voor de PVDA, die donderdagmiddag werd gepresenteerd afweek van die op de verkiezingsavond werd een onderzoek ingesteld. Dat wees uit dat er bij een stembureau een fout is gemaakt bij het tellen van de stemmen. Daarop heeft het CDA om de hertelling gevraagd.
Burgemeester Jan Mans besloot tot hertelling over te gaan, mits dat juridisch mogelijk is. Dat wordt vrijdagochtend onderzocht. Volgens de wet moet de uitslag vrijdag bekend zijn.
Om tien uur vrijdagochtend heeft burgemeester Mans overleg met de kiesraad om te bekijken hoe het nu verder moet.

Mja, kan ik begrijpen, maar ik heb niets met PvdA, dus hoe minder hoe beter eigenlijk... Ik vond het deze keer echt moeilijk om een partij te vinden die overeenstemming had met mijn standpunten. En om nou Seniorenpartij te gaan stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik niet, ik heb zelf Groen Links gestemd, dus ik zie liever PvdA met meer zetels dan CDA

quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja, kan ik begrijpen, maar ik heb niets met PvdA, dus hoe minder hoe beter eigenlijk... Ik vond het deze keer echt moeilijk om een partij te vinden die overeenstemming had met mijn standpunten. En om nou Seniorenpartij te gaan stemmen
 Mss moet je dan nog eens wat beter over je standpunten gaan nadenken, als je daar bij uit kwam !
  Mss moet je dan nog eens wat beter over je standpunten gaan nadenken, als je daar bij uit kwam ! 

die stemtest ging helemaal niet over seniorenonderwerpen, maar over coffeeshops, de tram op de markt enzo en daarin hadden ze niet eens zo'n stomme ideeënquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]

Ik wilde SP gaan stemmen nav de info in krantjes en op flyers en zo, maar deed toch nog ff last minute de stemtest op de site van de gemeente en toen kwam ik toch echt met 88 % bij Groen Links uit dus tja...

Maar heb je hun flyer gezien?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
die stemtest ging helemaal niet over seniorenonderwerpen, maar over coffeeshops, de tram op de markt enzo en daarin hadden ze niet eens zo'n stomme ideeën

Waarom denk je dat ik er niet op gestemd hebquote:

Moest je ook hardop lachen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet op gestemd heb

Ik vond het bijna schattigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moest je ook hardop lachen?
Ik wel, ik ging m nog bijna bewaren

quote:

Yups, wij gingen naar de bios om 20.45, ook helikopters idd!quote:Op zondag 7 maart 2010 12:52 schreef Osramp het volgende:
Gisteravond van 19.30 tot 22.00 een helikopter gehoord?? Was op bezoek in wijk Brusselsepoort en er was continu een helikopter te horen. Erg vreemd, want die vliegen eigenlijk niet 's nachts.
Wel behoorlijk storend!

bronquote:Morgen overdag is het mooi lenteweer. Zonnige perioden worden afgewisseld door een aantal dunne wolkenvelden in de hogere luchtlagen en er zijn stapelwolken. Het wordt zachter dan vandaag met middagtemperaturen van 18 à 20 graden. De wind is matig (3-4) uit Z tot ZO.

Volle terrasjes, ga ook maar eens kijken denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 02:10 schreef Ataraxy het volgende:
Benieuwd naar het lekkere weer morgen (vandaag)
[..]
bron

op het OLV heb je een goede..quote:Op maandag 12 april 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede herenkapper? Ik ben al een tijdje op zoek. Ik was niet zo tevreden over de kapper bij het ziekenhuis.

Dordan aan de Cantecleerstraat is prima, maar is een "universele" kapper. Ze knippen er zowel dames als heren. Vooraf wel een afspraak maken.quote:Op maandag 12 april 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
Weet iemand hier misschien een goede herenkapper? Ik ben al een tijdje op zoek. Ik was niet zo tevreden over de kapper bij het ziekenhuis.

Nice, en welkom!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef riesjdabietsj het volgende:
Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Die tijd zit erop, ik kom weer terug naar het zonnige zuiden!
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!
Morgen komt UTS en gaan mijn spullen over!
Heet mij *hier* welkom!

Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of het wat is.quote:Op maandag 12 april 2010 08:40 schreef Osramp het volgende:
[..]
Dordan aan de Cantecleerstraat is prima, maar is een "universele" kapper. Ze knippen er zowel dames als heren. Vooraf wel een afspraak maken.

Anders is Hannan op de Ruttensingel ook goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of het wat is.

Hoe was je aan de appartement gekomen in Utrecht? Ben zelf ook van M'tricht naar Utrecht gegaan, maar moet waarschijnlijk over een jaar m'n kamer uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef riesjdabietsj het volgende:
Thanks!
Ik weet niet wat een standaard huis in W.veld zou moeten kosten maar de particiliere verhuurder wist dat hij meer huur PM had kunnen vragen.
Van binnenstad Utrecht (studio, 46m2 - 860euro incl.) naar 2 verdieping appartement met dakterras en 3 slaapkamers voor 600excl. Niet slecht dat ik zo!

Eindelijk terug, we hebben je gemist kerel!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef riesjdabietsj het volgende:
Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Dit keer Wijckerveld, niet de mooiste buurt, maar wel een prima ligging, lekkere grote toko gescoord voor een te lage prijs!
Heet mij *hier* welkom!

Ik heet je hier ook welkom Riesj, eindelijk weer terug in Maastricht. Zult wel blij zijn dat je weer terug bij de sjengen bentquote:Ongeveer 20 jaar in (en rond) Maastricht gewoond, de Heeg, Scharn, Veldwezelt (Lanaken, BE) en Nazareth, ben ik 2 jaar geleden verhuist naar Utrecht om in Amsterdam te gaan werken.
Heet mij *hier* welkom!

Daar heb ik ook gewerkt 2 jaartjesquote:Op maandag 26 april 2010 15:37 schreef cardetailing het volgende:
Nadat ik Deecruise onder de pauze net tegenkwam hier op het werk, me ook maar even aangemeld hier op fok. Lees al een paar jaar mee, maar nooit de moeite genomen om me aan te melden. Woon zelf ook in maastricht, en werk 4 dagen in de week bij tp-tec. Heb samen met mijn vrouwtje een appartement op Belfort en willen allebei ook nooit weg uit Maastricht.
[..]
Ik heet je hier ook welkom Riesj, eindelijk weer terug in Maastricht. Zult wel blij zijn dat je weer terug bij de sjengen bent

Maar goed, het bevalt wel nog. Doe dit werk op dit moment 4 dagen in de week, de overige twee tot drie dagen werk ik voor mezelf.
  Maar goed, het bevalt wel nog. Doe dit werk op dit moment 4 dagen in de week, de overige twee tot drie dagen werk ik voor mezelf.

Werk hier nu bijna 6.5 jaar.
 Werk hier nu bijna 6.5 jaar.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |