is ook wel lachen maar in het rijtje van de voorafgaande artiesten zo'n combobreakerquote:
Vrijthof en bierquote:
Ach ja, alles beter dan Arnhem....quote:Op zondag 23 mei 2010 17:03 schreef leonie-89 het volgende:
Goede TT![]()
kom niet uit Maastricht, reageerde vanwege de TT
Vrijthof komen idd grotendeels touristen, op het OLV valt dat nogal mee. OLV heeft ook mijn voorkeur, veel relaxter zittenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:56 schreef The6thgate het volgende:
Dit weekend maar weer besloten dat ik het vrijthof qua terras echt kut vindOLV
Het hele sfeertje is relaxt. Alle bomen vol in blad, de zacht-gele verlichting van de kerk, kaarsen en eventueel een straatmuzikantquote:Op maandag 24 mei 2010 12:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vrijthof komen idd grotendeels touristen, op het OLV valt dat nogal mee. OLV heeft ook mijn voorkeur, veel relaxter zitten
Graus zijn zulke eikels, maar die maken wel goede.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:42 schreef Osramp het volgende:
IK moet halverwege juni een nieuw identiteitsbewijs halen. Daar ben ik al mee bezig; dadelijk kom de kapster mijn 3 haren knippen en dan zsm pasfoto's laten maken.
Nou vraag ik me af waar ik goede foto's krijg voor ID. Een vriend van me was vol overtuiging naar Rembrandt gegaan. Fotozaak pur sang, ook uitdrukkelijk gezegd dat het voor ID was. Komt hij aan bij de gemeentebalie, zegt die ambtenaar "Nah, ik zal ze maar goedkeuren, anders moet je weer terug maar eigenlijk zijn ze niet goed".
Waar moet ik dan gaan voor foto's die geruisloos door de keuring komen? Graus?
Serieus?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef Osramp het volgende:
Nou, heb hier nou 7 pasfoto's liggen...........ben idd bij Prifo geweest en de eerste serie werd afgekeurd. Terug naar Prifo, nieuwe maken, weer terug naar Stadskantoor. Gelukkig had ik al een bonnetje gepakt toen ik wegging, dus hoefde niet lang te wachten. 5 minuten was ik aan de beurt. Halve hal keek me vreemd aan: "Die komt net binnen en is al aan de beurt"
Per ongeluk geef ik de pasfoto die eerst was afgekeurd. En die ambtenaar zei niks!! Gelukkig zag ik het zelf met het zetten van de handtekening. Nah, heisa in de hut. Of ik de kluit wilde bedonderen werd me nog gevraagd. Naja, Prifo is wel OK maar die eisen zijn gewoon te streng.
Foto was de eerste keer afgekeurd, en tweede poging was wel goed. Maar bij prifo waren ze heel aardig en kreeg gratis nieuwe.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
En moest je betalen voor de nieuwe foto's?
Bij mij waren ze in een keer goed.
Wat een gezeik he.
Mja, ik vind die knakker van de Prifo altijd aardig, dus ik ga het liefst daar
Ik werk er sinds vandaag weerquote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef cardetailing het volgende:
Bij het HP project. Tegenwoordig op deskop en notebook e-mail support.Werk hier nu bijna 6.5 jaar.
![]()
Vind je het zo erg hier???quote:
Welcome back, Microsoft in the housequote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik werk er sinds vandaag weer![]()
Ga vandaag in training voor Adobe.
Dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Welcome back, Microsoft in the house
Ik heb het Leeuwarden topic omgedooptquote:
Hulde!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het Leeuwarden topic omgedoopt
Maastricht Noord #53 Wat nou Liwwadden????![]()
Hallo Maastricht en in het bijzonder Sistyria![]()
Klinkt supervet, maar ik heb helaas een oproepdienst dit weekend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:13 schreef Osramp het volgende:
Gaat er iemand naar Artfestival E25?
Dit weekend in Artspace Rondeel.
Ik ben dan ook een goede gidsquote:Op maandag 7 juni 2010 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is dit topic rustig!
Maar goed, Maastricht is een mooie stad kan ik concluderen na gedegen onderzoek afgelopen weekend.
Geen idee!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee!
De stad bruist ieg met al die toeristen
Net nog een half uur in de rij gestaan bij de bakker voor een brood.
Me2 nu weer hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef Knevelt het volgende:
[..]
![]()
Het is lekker weer, maar ik moet binnen werken achter de compjoeter.
Bij Universiteit Maastricht data-entry. Is afdeling Psychiatrie bij Vijverdal.quote:
Haha nee, Wilhelminasingel, advocatenkantoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Bij Universiteit Maastricht data-entry. Is afdeling Psychiatrie bij Vijverdal.
En jij? Of hoor ik dalijk in de kamer hiernaast iemand lachen.
Cool, toch niet bij Moszkowicz hè?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha nee, Wilhelminasingel, advocatenkantoor.
Wonen doe ik in de Heeg
Ik studeer niet, ik werk gewoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:36 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Cool, toch niet bij Moszkowicz hè?![]()
Ik woon in Utrecht, verblijf nu bij m'n vader in Amby. Studeer je hier in Maastricht? Wat?
78 dooien gevallen bij het Jeu de Boules kampioenschap!?quote:
Dan zit je bij mij om de hoekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik studeer niet, ik werk gewoon.
Als secretaresse.
En bingo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |