Met een nieuwe TTquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:07 schreef snopprinses het volgende:
en boo, de terrassen gaan deze week wegdaar gaat m'n werk
![]()
dus topictitel klopt straks niet meer
Al zes minuten dusquote:
Dat ligt eraan wat je onder fatsoenlijk verstaat...quote:Op donderdag 15 november 2007 17:20 schreef Schimpie het volgende:
Waar kan ik ergens een fatsoenlijke cd-winkel vinden in Maastricht?
Iets met een redelijk gevarieerd en groot aanbod, dus geen mediamarkt ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je onder fatsoenlijk verstaat...
Ik zal vanavond eens kijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:37 schreef snopprinses het volgende:
music plus op het amorsplein misschien?
Chillquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik werk tegenwoordig weer in Mestreech.
quote:Op maandag 24 december 2007 18:51 schreef Black-Death het volgende:
Voor de mensen die vanavond in Maastricht willen gaan stappen; als een van de weinige kroegen is Cafe Cest La Vie op het Amorsplein wel geopend.
Jups ik was der ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:47 schreef rbaltis het volgende:
De Clinique was hartstikke super met oud en nieuw! Voor 45 euro all-in drinken! Goeie DJ, leuke mensen, lekker gedronken.....prima avond gehad!
Deze zomer hoogstwaarschijnlijk ook het groot terras verwarmd! Dus nog langer en al eerder lekker savonds op het terras zitten!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef The6thgate het volgende:
ik kan niet wachten om weer op het OLV te zitten op een zwoele zomeravond
Vrijdag voor carnaval is studenten carnaval hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben vanmiddag in de stad geweest, en overal al verklede mensen, keiharde muziek en dronken mensen op straat. 't Is pas vrijdag?
Niet alleen dat he... ook heel veel dat vanuit werk de stad in gaat. Scholierencarnaval is toch voornamelijk in Sittard?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vrijdag voor carnaval is studenten carnaval he
Alles wat nog met school te maken heeft vind je in de stad vanavond, lekker inkomen in de sfeer
Klopt, die fietsen allemaal bij mijn huis langs.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet alleen dat he... ook heel veel dat vanuit werk de stad in gaat. Scholierencarnaval is toch voornamelijk in Sittard?
Wanneer was er sneeuw?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:58 schreef BloodyLotte het volgende:
En die sneeuw was nat en vies en koud.
Hoelaat precies?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Vannacht echt heel hard en veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |