Met een nieuwe TTquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:07 schreef snopprinses het volgende:
en boo, de terrassen gaan deze week wegdaar gaat m'n werk

dus topictitel klopt straks niet meer

ik moest vanmiddag weer werken bij Cest La Vie... En heb ook (samen met collega) het hele terras opgezet, tussen de buien door... Alleen voor de gevel hebben wat mensen gezeten, op het grote terras niets
 ik moest vanmiddag weer werken bij Cest La Vie... En heb ook (samen met collega) het hele terras opgezet, tussen de buien door... Alleen voor de gevel hebben wat mensen gezeten, op het grote terras niets 

Al zes minuten dusquote:

Dat ligt eraan wat je onder fatsoenlijk verstaat...quote:Op donderdag 15 november 2007 17:20 schreef Schimpie het volgende:
Waar kan ik ergens een fatsoenlijke cd-winkel vinden in Maastricht?

Iets met een redelijk gevarieerd en groot aanbod, dus geen mediamarkt ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je onder fatsoenlijk verstaat...

Ik zal vanavond eens kijken.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:37 schreef snopprinses het volgende:
music plus op het amorsplein misschien?

Dat was volgens mij wel besloten, weet ik eigelijk niet meer
 Dat was volgens mij wel besloten, weet ik eigelijk niet meer niet besloten voor zover ik me kan herinneren
 niet besloten voor zover ik me kan herinneren  

Chillquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik werk tegenwoordig weer in Mestreech.

quote:Op maandag 24 december 2007 18:51 schreef Black-Death het volgende:
Voor de mensen die vanavond in Maastricht willen gaan stappen; als een van de weinige kroegen is Cafe Cest La Vie op het Amorsplein wel geopend.
 die was ook echt als enige open zo ongeveer. ik wou eigenlijk naar de falstaff, maar die was ook dicht. gelukkig was take one wel open
 die was ook echt als enige open zo ongeveer. ik wou eigenlijk naar de falstaff, maar die was ook dicht. gelukkig was take one wel open  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |