Ja heel druk zal het idd niet zijn. Mss sluiten de winkels eerder.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat het druk is in de stad vandaag!
Rijden er eigenlijk wel bussen?
T valt best hard nu he
Vanmorgen (10:30) geen bus gezien rond rond Wittevrouweveld, Heugem en Randwyck. Kon zelf ook niet harder dan 40 rijden op de A2, een grote ijsbaan.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat het druk is in de stad vandaag!
Rijden er eigenlijk wel bussen?
T valt best hard nu he
Zo heel jammer vind ik het niet. Ik moet zo naar de tandarts, voor het eerst met de auto rijden in de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren in Luik en Kanne geweest, was erg leuk zo met de sneeuw
Vanmorgen naar werk ging prima, geen last gehad van gladheid. Wel jammer dat er vannacht niets meer bijgevallen is
Gaat echt wel mee vallen hoor, doorgaande wegen zijn inmiddels wel sneeuwvrijquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef jordysjeng het volgende:
[..]
Zo heel jammer vind ik het niet. Ik moet zo naar de tandarts, voor het eerst met de auto rijden in de sneeuw, dat wordt nog eens wat
Klopt. Maar die tussenweggetjes totaal nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaat echt wel mee vallen hoor, doorgaande wegen zijn inmiddels wel sneeuwvrij
Oei, pijn gedaan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Sommige binnenwegen zijn inderdaad spekglad. Dat heb ik gemerkt., op de Bergweg. de sneeuw van dichtbij bekeken.
Ow das wel zonde!quote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Pijn valt hardstikke mee. Alleen 2 gaatjes in m'n regenbroek en een handschoen kapot.
Met de trein hequote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef numero_uno het volgende:
* numero_uno meld zich ook weer in het topic van zijn studentenstad
Ik loop nu tegen het einde van mijn studie en heb besloten nog maar een paar jaar in Maastricht te blijven. Bevalt me veels te goed
@Misshobje: Hangt er vanaf of je nog moet rijden... anders zou ik zeker de Mestreechse Brandslang aflopen en overal een pelske nuttigen. Heb je een mooie toeristische tour gemaakt en de leukste cafes gezien
Je hebt het BonnefantenMuseum. Moet je maar eens googlen. Ben er zelf nog nooit geweest eig lol.quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef MissHobje het volgende:
Enne iets musea achtig? is daar nog een aanrader voor wat allemaaLaan te lopen is?
Behalve gsteren dan toch! Op het vlak van verkeer dan wel. Wilden eventjes naar ITs maar vanaf de Brusselseweg tot het einde van de Noorderbrug stonden de auto's bumper aan bumper. Teruggegaan en de fiets gepakt, dat schoot tenminste op.quote:
De stad was gisteren ook geen doorkomen aanquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Behalve gsteren dan toch! Op het vlak van verkeer dan wel. Wilden eventjes naar ITs maar vanaf de Brusselseweg tot het einde van de Noorderbrug stonden de auto's bumper aan bumper. Teruggegaan en de fiets gepakt, dat schoot tenminste op.
moest van het centrum via Limmel naar De Brusselse Poort. Ben serieus via Smeermaas gereden... wat een ellendequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Behalve gsteren dan toch! Op het vlak van verkeer dan wel. Wilden eventjes naar ITs maar vanaf de Brusselseweg tot het einde van de Noorderbrug stonden de auto's bumper aan bumper. Teruggegaan en de fiets gepakt, dat schoot tenminste op.
Ligt er maar aan waar je woont. De laatste jaren is vlaai toch wel in opkomst in de rest van Nederland. Indertijd vond ik die vlaaienwinkel in het station in Eindhoven (Houwens dacht ik?) best smakelijke vlaai hebben, al was het wel eenheidsworst. Die winkel had geloof ik ook wel meerder winkels in het land.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef MissHobje het volgende:
Oh en die vlaaien zijn echt veeeeel lekkerder bij jullie dan hier bij de vlaaienshop
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef MissHobje het volgende:
Oh en die vlaaien zijn echt veeeeel lekkerder bij jullie dan hier bij de vlaaienshop
Utrechtquote:Op woensdag 30 december 2009 11:58 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je woont. De laatste jaren is vlaai toch wel in opkomst in de rest van Nederland. Indertijd vond ik die vlaaienwinkel in het station in Eindhoven (Houwens dacht ik?) best smakelijke vlaai hebben, al was het wel eenheidsworst. Die winkel had geloof ik ook wel meerder winkels in het land.
moet altijd hier aan denken bij het woord vlaai:quote:
de meeste gaan na 04.00 open voor iedereen... maar dat zijn dan de normale nachtkroegenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef The6thgate het volgende:
Zit nu sinds 3.5 jaar in Utrecht (nooit vlaai meer gehad) en had laatst op m'n stage (in maastricht) weer eens een keer vlaai. Was vergeten hoe lekker die kon zijn
Vanavond O&N in Maastricht vieren. Hoe zit het ook alweer met de kroegen? Die gaan na een bepaalde tijd toch voor iedereen open?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef numero_uno het volgende:
[..]
de meeste gaan na 04.00 open voor iedereen... maar dat zijn dan de normale nachtkroegen
Ik hoop met je mee. Maar waarschijnlijk rijden de bussen hier wel. Was vorige keer ook zo. Reden ze in Limburg alleen in Maastricht wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond wel nog fatsoenlijk de bus kan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |