quote:Morning Sun Video: First LookDelen
The music video to Robbie's new single, Morning Sun, the official Sport Relief single, is getting its first airing tonight on the One Show on BBC 1.
Directed by Vaughan Arnell, director of classic Robbie videos including Angels, Feel and, most recently, Bodies, the Morning Sun music video sees Robbie rocketing out of space on an intergalactic voyage through the stars.
You can catch a first glimpse tonight when a teaser of the video is premiered on the One Show on BBC 1, from 19:00 GMT. Following that, RobbieWilliams.com will be featuring the video in full, after the programme, from 19:30 GMT tonight!
Take a look at the photos below, taken from the video shoot at Universal Studios in Los Angeles, and remember to head over to RobbieWilliams.com later tonight to see the fantastic, intergalactic video in full.
Ik kon geen recenter topic vinden dan deze, behalve KLB topics, dus heb ik deze meer gekickt.quote:01. Be A Boy
02. Gospel
03. Candy
04. Different
05. Shit On The Radio
06. All That I Want
07. Hunting For You
08. Into the Silence
09. Hey Wow Yeah Yeah
10. Not Like The Others
11. Losers (Featuring Lissie)
- Bonus Tracks
12. Reverse
13. Eight Letters (Demo Version)
vrijdag toch?quote:Op maandag 26 november 2012 18:12 schreef CoExist het volgende:
Robbie Williams geeft op 13/07/2013 een concert in de Amsterdam ArenA.
De voorverkoop van "Take The Crown Stadium Tour 2013" start donderdag 29 november om 10.00 uur.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat best mee gaat vallen. Volgens mij was z'n laatste concert in de Arena ook niet uitverkocht. Maar toen zat er ook niet echt een hit achter (was in z'n Rudebox periode volgens mij) dus zat hij bij veel mensen nog niet meer zo op 't netvlies.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:50 schreef franklop het volgende:
Hopelijk niet binnen vijf seconden uitverkocht
Dat postte je 2 weken geleden ook alquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik hoorde vandaag weer eens die slappe cover van 'She's the one' van hem, in een winkel. Het origineel is zoveel beter wat mij betreft:
vak 119, rij 14quote:Op donderdag 29 november 2012 11:02 schreef MaLo het volgende:
Welke plaatsen hebben jullie trouwens gekozen, mensen die al een kaartje gekocht hebben?
ik vond het gister een drama.. het duurde zo lang..quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef Kn0x het volgende:
hmm kaarten via Brussel ging verdacht snel. Hopen dat het ook daadwerkelijk gelukt is.
Hoe verliep de kaartverkoop voor A'dam? Weer stroef?
Ok ik zal ze vertellen vast een verrekijker aan te schaffenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:04 schreef Vicky het volgende:
als het goed is daar waar podium staat...
links dus...
[ afbeelding ]
dit is het uitzicht
er hangen vast we; weer 2 hele grote schermenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ok ik zal ze vertellen vast een verrekijker aan te schaffen
Moet zeggen ik heb wel meer problemen gehad met bestellen dan jullie, ik ging om 9:58 naar die site en kreeg een pagina met een balkje die zei dat ik niet moest verversen, en 15 à 20 minuten later kon ik pas bestellen. En op dat moment kon ik alleen tickets naast elkaar in vak 430 krijgen :xquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
er hangen vast we; weer 2 hele grote schermen
via de link van de fanclub...quote:
Hoe bedoel je 'goedkope kaartjes'?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:33 schreef Suusje79 het volgende:
Vorige week stond hij in het O2 stadion in Londen en toen stond hij op een rond podium in het midden van het veld dus ik hoop heel erg dat dit volgend jaar ook zo is! Heb namelijk ook die goedkope kaartjes...
http://www.ticketmaster.n(...)?brand=nl_livenationquote:
Dat ik de kaartjes heb van 55 euro en dus 3 hoog achter zit als Robbie een gewoon podium aan de zijkant heeft...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'goedkope kaartjes'?
Ik hoop het ook, hoef ik niet zo ver te rennenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:33 schreef Suusje79 het volgende:
Vorige week stond hij in het O2 stadion in Londen en toen stond hij op een rond podium in het midden van het veld dus ik hoop heel erg dat dit volgend jaar ook zo is! Heb namelijk ook die goedkope kaartjes...
kan je m ergens uploaden?quote:Op zondag 2 december 2012 09:06 schreef chansadres het volgende:
Binnen getrokken in HD. Die gaat op het grote scherm
Zoals ik van de week al opmerktequote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef DJWeisz het volgende:
Voor het concert in de ArenA zijn inmiddels al geen kaarten meer te krijgen via LiveNation.
Brussel zijn nog genoeg kaarten.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:35 schreef Braddie het volgende:
Balen zeg.. had graag m`n ma hier mee naartoe willen nemen.
Mee eens, toch maakt hij op elk album wel 2 of 3 goede nummers. Maar een album zoals Sing when you're winning heb ik niet meer meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Robbie Williams is toch echt veel minder sinds hij Guy Chambers niet meer als songwriter gebruikt.
Simpele, commerciele popmuziek heeft veel te danken aan de sterkte van 'het liedje'.
En... guy chambers was een muzikant in de band van Karl Wallinger, genaamd 'world party': een band die uiteindelijk veel beter was dan wat Robbie Williams ooit heeft opgenomen.
True, vind zijn latere albums ook niet meer je van het. Sing when you're winning blijft toch de meest geniale.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Robbie Williams is toch echt veel minder sinds hij Guy Chambers niet meer als songwriter gebruikt.
Simpele, commerciele popmuziek heeft veel te danken aan de sterkte van 'het liedje'.
En... guy chambers was een muzikant in de band van Karl Wallinger, genaamd 'world party': een band die uiteindelijk veel beter was dan wat Robbie Williams ooit heeft opgenomen.
logisch.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Uurtje of twee. Het wordt best warm en ik heb geen zin om al tegen vijf uur tegen de vlakte te gaan.
Ik heb kaarten gekregen, dus ik dacht... Laat ik maar eens gaan. Was het eigenlijk vergeten, had ze al heel lang geleden gekregen.quote:
ik zal m zoekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:57 schreef Cee het volgende:
Oh ja verrek, morgen.Ik sta met m'n vlaggetje in de arena.
wijook zoietsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:21 schreef DS4 het volgende:
Eerst maar eens rustig wat eten in het centrum op een terrasje... Om 20.30u ben ik er op zijn vroegst.
Maar veel plezier in de rij!
RW staat voor 21.00u gepland.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:02 schreef kRiZzZiZ het volgende:
Ik hoef het hele voorprogramma niet echt te zien vanavond, hoe laat kan ik er dan het beste zijn? Op het kaartje staat 19.00 maar dan begint Robbie natuurlijk never
Nee joh, lekker laten wachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:48 schreef chansadres het volgende:
Wat een wachtrijen! Vol plein! Gooi de tent maar open
With her beautiful teeth!quote:Oh en twee punten voor Anna from Torino.
het afhaalpunt stond bij de Heineken Music Hall.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:53 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand nou hoe het precies zat met die live registratie boxset? Ik heb die meteen besteld bij mijn kaartjes en gezegd dat ze hem mogen opsturen. Toen ik daar aankwam zag ik nergens eigenlijk een afhaalpunt. Als ik nu op de website kijk ervan kun je de cd niet direct meer afhalen. Is dat principe geannuleerd?
Ah! Waar 's ochtends die officiële Merch stond? Wat een prijzen daar alweer. Ik zag vrouwen weglopen met rekening van boven de 250 euri. Ook vrouwen die 8 t-shirtjes deden passen om dan met een plastic armbandje van een paar euro te vertrekken... Ik vond zelf de shirts niet echt mooi dus voor mij alleen het programmaboekje.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
het afhaalpunt stond bij de Heineken Music Hall.
Ik was te laat met bestellen bij Ticketservice. Heb m via een Engelse site gedaan. Hoop dat dat goed gaat.
ah okquote:Op zondag 14 juli 2013 09:07 schreef chansadres het volgende:
Dat is geen rouwband maar op zijn jasje genaaid. Heeft hij de hele tour al zoals hier te zien in Manchester:
[ afbeelding ]
Ik ben bij een lounge/bar nog wat gaan drinken, even bijkomen, dorst lessen, napraten. Rond half 1 een vrijwel lege P1 uit gereden, nergens opstoppingen. Gaan we volgende keer weer doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:46 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben een half uur in de auto gezeten en er zat geen beweging in. Zijn toen maar terug gelopen naar de Arena en zijn wat gaan drinken. Rond 1.00 uur zijn we naar de auto terug gelopen entoen konden er zonder problemen wegrijden
Dat voorste vak was inderdaad de Golden Circle. Sommige concerten kun je daar aparte (lees duurdere) kaarten voor kopen. Hier was hij gratis toegankelijk tot hij vol was. Het is er voor bedoeld dat mensen vooraan niet geplet worden door de massale toeloop tijdens de hoofdact. Daarnaast kunnen beveiligers beter ingrijpen bij situaties in het publiek.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:14 schreef Cee het volgende:
Ik snap alleen dat Golden Circle principe niet, was dat nog een vak vóór het voorste vak, of was het voorste vak de Golden Circle?
Aha, duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat voorste vak was inderdaad de Golden Circle. Sommige concerten kun je daar aparte (lees duurdere) kaarten voor kopen. Hier was hij gratis toegankelijk tot hij vol was. Het is er voor bedoeld dat mensen vooraan niet geplet worden door de massale toeloop tijdens de hoofdact. Daarnaast kunnen beveiligers beter ingrijpen bij situaties in het publiek.
Vind ik leuk!!quote:
gaaaafquote:
Daar moet ik bijna op te zien zijn op de achtergrondquote:
Understatement.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef remco1993 het volgende:
Mijn foto's van gisteravond zijn behoorlijk goed uitgevallen:
Weet je dat ik gewoon aan jou moest denken toen die twee voorbij kwamen. "Hey, themauster's favorieten!"quote:Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef themauster het volgende:
Wat een showErg genoten en gelukkig zong hij mijn favorieten Monsoon en Hot Fudge ook
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je dat ik gewoon aan jou moest denken toen die twee voorbij kwamen. "Hey, themauster's favorieten!"
Gave foto's!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef remco1993 het volgende:
Hahaha, thanks allemaalBen met deze ook wel erg blij:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
tja dat is toch hoe Rob al een paar jaar is hoor..quote:Op maandag 15 juli 2013 01:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Ben best wel een groot Robbie fan, en was er zaterdagavond ook bij, maar vond het zeer tegenvallen. Allereerst vond ik dat ie vrij kort optrad, echt 2 uur op de klok af. Het was wel een mooi spektakel met al die beelden enz., maar wat is die vent arrogant geworden zeg! Echt way up his own ass. Ik kan wel tegen een beetje gevloek, maar het was ook continu Robbie fucking Williams etc. Ik dacht echt: dit is niet de Robbie die ik leuk vondHij raffelde veel liedjes af, zong veel stukken niet, en was echt continu met zichzelf en de grote tieten van die Italiaanse bezig. Ik kan me van 2006 herinneren dat het publiek echt ecstatic werd en dat je de muziek nauwelijks kon horen door al het gegil enz., maar dat gebeurde nu totaal niet. Robbie kreeg het niet van de grond vond ik. Ik vond het echt niet zo'n goed concert, ik vind het leuk dat ik hem weer heb gezien, maar de volgende keer ga ik niet meer denk ik. Te veel toeters en bellen, te weinig echte Robbie. En zijn nieuwe muziek vind ik ook veel minder leuk.
Naja.
Ah ja dat verklaard een hoopquote:Op maandag 15 juli 2013 18:40 schreef Suusje79 het volgende:
Denk dat dit de reden is van de rouwband....
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2348903/Robbie-Williams-pays-tribute-stage-designer-Mark-Fisher-dies-aged-66.html
Waarom had ie een rouwband aan?quote:Op zondag 14 juli 2013 08:53 schreef remco1993 het volgende:
Aan die foto te zien stond ik bijna naast je Cee!
Back in black. Ja, dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:15 schreef iAvani het volgende:
Speelde (de band) trouwens ook niet een stukje AC/DC voor een nummer waar Robbie dan over heen zong?
ben je erbij? ?quote:
Wat was je vraag dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef remco1993 het volgende:
Was leuk! Heb m'n vraag helaas niet mogen stellen, maar het wordt wel een toffe uitzending
Ow Modebedrijf Robbie Williams faillietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Is hij morgen ook in de Bijenkorf?
De swingtour. Ik gok Ziggo dome in 2014.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef Hankster het volgende:
Ben benieuwd naar de aankondiging as maandag
quote:Full details of Robbie's upcoming Swings Both Ways Live arena tour of the UK and Europe will be announced on RobbieWilliams.com on Monday 18th November 2013 so stay tuned for further information next week.
Read more at http://www.robbiewilliams(...)#i6zZD53HklS3zEBu.99
ik ook!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:13 schreef Hankster het volgende:
Ja, daarom juist. Ik wil plaatsen, datums en prijzen weten!
Weet het wel zeker eigenlijk, vanavond met Robbie een interview in Boulevard, misschien verklapt hij al wat...quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
De swingtour. Ik gok Ziggo dome in 2014.
[..]
Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikkenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan zitten. Wat een drama dat Ticketmaster
oeh ik duim met je meequote:Op woensdag 4 december 2013 11:40 schreef remco1993 het volgende:
Ik heb inner pit-kaarten besteld (en afgerekend) voor de tweede show, maar vervolgens kreeg ik een melding dat door een technische fout de bestelling niet was afgehandeld. Ticketmaster gebeld, gegevens doorgestuurd, en nu maar duimen dat 't alsnog is doorgekomen...
ik kreeg alleen maar staanplaatsen te zien. Geen zitplaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikken
Als die stomme foutmelding er nou niet geweest was
ik geniet van elke secondequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een entertainer is het toch ook he? Zit echt te genieten met de tv keihard.
En gisteravond? was het op de Duitse tv. RTL o.i.d. dacht ik. Zag zoiets voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:38 schreef Vicky het volgende:
Oudejaarsavond wordt het op sbs6 uitgezonden
ik was er zondag en gisteren en ik vond het alles behalve Toppersgehalte. Vond het geweldig!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef remco1993 het volgende:
Nog meer die er bij waren gisteren of zondag? Ik vond 't een leuke show, maar (zoals ik in sommige recensies ook al las) soms wel met een iets te hoog Toppers-gehalte...
ik stond gister Inner Pit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was er zondag, vond alleen die inner circle waardeloos. Ik stond redelijk dicht bij de catwalk maar kon toch niets van het hoofdpodium zien.
Vriendinnetje van me stond zondag erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh
Maar als je daar dus buiten stond was het vrij kut
gaaf!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Voor de mensen die het hebben moeten missen of gewoon willen nagenieten.
gaaf!quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef remco1993 het volgende:
Ik kreeg gisteren m'n downloadlink naar de live-cd binnen, dus ik ga nog maar eens luisteren dit weekend...
lijkt mij wel. Vorig jaar heb ik m ook later besteld. Ben al aan het zoeken maar kan zo 1 2 3 niks vindenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Zou je het concert van 4 mei nog kunnen bestellen ergens? M'n zus wil hem ineens voor haar verjaardag hebben. Komt ze nu mee.
Op de officiele website staat hij wel, maar er staat niet bij dat je hem naar het buitenland kunt laten sturen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
lijkt mij wel. Vorig jaar heb ik m ook later besteld. Ben al aan het zoeken maar kan zo 1 2 3 niks vinden
http://www.robbiewilliams(...)order-live-album-nowquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de officiele website staat hij wel, maar er staat niet bij dat je hem naar het buitenland kunt laten sturen.
23,94 pond.. omgerekend 31 euro.. duur cdtjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, als ik m'n adres invul kan ik Nederland aangeven, verzendkosten blijven gelijk
das waarquote:
Toch nog steeds 1 van de meest entertainende live artiesten. Concerten zijn echt een feestje en hij verkoopt alles uit. Best knap voor iemand die nauwelijks kan zingen en zoals jij zegt al 15 jaar geen nieuwe nummers maakt (wat bullshit is).quote:Op maandag 26 september 2016 20:31 schreef MCH het volgende:
Straks heeft die gast al bijna 15 jaar geen fatsoenlijke nummers uitgebracht. Las een verslag van dat concert van gisteren. Komen eigenlijk alleen oude nummers in voor. Toch wel beetje pijnlijk.
Of dezequote:HET OORDEEL:
Robbie Williams op Pinkpop 2015
Dit is de grote Robbie Wiliams mega musical revue en we gaan er van genieten ook, verdomme. Foo Fighters heeft afgezegd, maar de zaterdag headliner Robbie stelt ons niet teleur. Hij maakt meisjes het hof, laat drie vertrekkende mensen door de rest van het veld uitjouwen en scheurt al voor de helft voor de show uit zijn broek. Het is lang niet altijd even zuiver en er staat een autocue vooraan het podium, maar oh jazeker, dat mag allemaal. Robbie Williams weet hoe je mensen van 7 tot 77 een briljante avond bezorgt. En hij levert het met gemak.
De man is een ras entertainer.quote:Puristen vroegen zich af of Robbie Williams nu wel zo'n geschikte headliner was voor op Pinkpop, maar de ex-Take That-zanger bewijst de perfecte hoofdact te zijn.
Fans van Robbie Williams wisten dat natuurlijk al lang, want de zanger bespeelde eerder al moeiteloos een volgepakte Amsterdam Arena. Maar popacts van dit kaliber op dat van nature wat 'alternatieve' Pinkpop, valt dat wel goed? Na deze tweede Pinkpop-dag kunnen we die vraag net een volmondig 'ja' beantwoorden.
Het antwoord schuilt al in de propositie Let Me Entertain You, niet alleen de titel van het openingsnummer, maar ook de naam van deze tournee. Wanneer Williams na Rock DJ een medley inzet van Queens We Will Rock You en Joan Jetts I Love Rock 'N' Roll gaan de handen tot achter op het veld de lucht in.
Op dat moment is het eigenlijk al duidelijk: Robbie Williams heeft Pinkpop in zijn zak. Gecombineerd met zijn droge Britse humor, scherpe zelfspot en ondeugende jongensachtige charme kan Williams niks fout doen, lijkt het. Zelfs al heeft zijn optreden soms het karakter van een karaokeshow.
Effectbejag
De superster heeft voldoende hits om zijn ruim tweeënhalf uur durende show mee te vullen en een groot deel komt daar ook van voorbij, maar meer dan eens bedient hij zich van beproefde popklassiekers om het veld aan het zingen of klappen te krijgen. Misschien goedkoop effectbejag, maar hij doet het heel slim.
Zo plakt hij I Still Haven't Found What I'm Looking For van U2 vast aan zijn eigen Come Undone, Led Zeppelins Whole Lotta Love dient als intro van Kids en de James Bond-parodiesong Millennium wordt voorafgegaan door Royals van Lorde en voorzien van een fragment uit 99 Problems van Jay Z.
Maar het kan gekker, laat dat maar aan Robbie Williams over. Zo maakt hij een even geslaagde als grappige acappella barbershopversie van de R&B-hit Ignition van R. Kelly. Ook zingt hij Bohemian Rhapsody over de originele backingtrack van Queen, waarbij hij de stem van Freddie Mercury vervangt.
Beveiliging
Op een gegeven moment merkt hij op dat een jongedame flauw lijkt te vallen. "Beveiliging, volgens mij heeft zij hulp nodig", zegt Williams ietwat bezorgd. Maar dan komt toch weer de grappenmaker in hem naar boven: "Ze heeft iets teveel entertainment gehad, dus ze is van haar stokje gegaan."
Iedereen kent Robbie Williams en zijn liedjes, maar dit concert op Pinkpop is een introductie van 'Robbie de showman' bij een publiek dat er misschien niet zo snel voor zou kiezen om naar een van zijn eigen optredens te gaan. Na afloop van Angels bekent zelfs festivalbaas Jan Smeets kippenvel te hebben.
bron
Kun jij wel lezen? Ik zeg fatsoenlijke nummers. Dat hij nieuwe muziek maakt weet ik ook wel maar dat is muziek die niet blijft hangen, fillers voor de set en zeker geen klassiekers. Als je dat door jou aangehaalde verslag leest zie je dat ook. Come Undone, zijn laatste hit komt ergens uit 2002. En zo'n autocue gebruiken is gewoon chanant.quote:Op maandag 26 september 2016 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toch nog steeds 1 van de meest entertainende live artiesten. Concerten zijn echt een feestje en hij verkoopt alles uit. Best knap voor iemand die nauwelijks kan zingen en zoals jij zegt al 15 jaar geen nieuwe nummers maakt (wat bullshit is).
Of zoals de recentie van pinkpop 2015
[..]
Of deze
[..]
De man is een ras entertainer.
Kan jij wel lezen, Ik beweer niet dat hij aan de lopende band hits produceert, hoewel Candy toch een behoorlijke hit was in 2012. Maar hij is een ras entertainer. En die auto cue boeit geen hond.quote:Op maandag 26 september 2016 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun jij wel lezen? Ik zeg fatsoenlijke nummers. Dat hij nieuwe muziek maakt weet ik ook wel maar dat is muziek die niet blijft hangen, fillers voor de set en zeker geen klassiekers. Als je dat door jou aangehaalde verslag leest zie je dat ook. Come Undone, zijn laatste hit komt ergens uit 2002. En zo'n autocue gebruiken is gewoon chanant.
https://open.spotify.com/album/50A0VnY1ZihwIJNbfYQZO4quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
1994quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:54 schreef MCH het volgende:
Ik zag Robbie voor het eerst 15 jaar geleden. Tijd vliegt snel hoor.
Is er dan al een tour aangekondigd??quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:53 schreef MCH het volgende:
Welke huisvrouw zou eventueel met mij naar de Arena willen gaan volgend jaar juni/juli?![]()
![]()
Zo voel ik me ook altijd maar helaasquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n idee bij jou dat jij eeuwig 23 blijft.
1+1=3 Hans, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is er dan al een tour aangekondigd??
Nee, dat kliekje hoorde ik niet bijquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:14 schreef MCH het volgende:
Er was zo rond 2000 ook zo'n Nederlands clubje die Robbie overal achtervolgde. Zelfs tot 200 kmph op de snelweg. Hoorde jij daar soms bij?
Vet nummer, inderdaad. Party Like A Russian ook. Eigenzinnig, verfrissend en.... eigenlijk compleet ongeschikt voor de hitlijsten. Althans: de nummers zijn niet bepaald een krampachtige poging om de huidige hitsound zo goed mogelijk te benaderen. Verre, verre van....quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even stuk hier, luister al twee uur Q, Robbie op de radio, ik bellen. Heb net nieuwe telefoon dus eerst ging Siri aan, toen herkende dat kutding m'n vingerafdruk niet, vervolgens blijkt dat ik geen 0909-nummers mag bellen met m'n nummer.
Had even zin om de telefoon weer uit het raam te keilen en m'n oude Nokia uit 1999 te pakken.
Heb nu wat dingen in de instellingen gewijzigd dus hopelijk vanmiddag meer succes. Heb nu al hoofdpijn.
Zover kom ik niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..
werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooidquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld, kreeg nu zowaar het bandje dus ik kan in ieder geval weer 0909-nummers bellen, maar daar hield het dan ook mee op
Nu eindelijk weer aan het werk.
Ik was al blij als ik het bandje kreeg, meestal kon ie niet eens verbinding makenquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooid
De wat?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:39 schreef MCH het volgende:
Die knop bij Humberto was wel chanant, net als dat moment met Verstappen.
Ok,quote:Op donderdag 3 november 2016 23:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
De wat?
Ik kijk geen TV sinds 2001 ofzo.
"Mixed Signals" is erg lekker!
Bol gereserveerd, vandaag in huisquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef chansadres het volgende:
Cd gepreordered bij Mediamarkt. Hebben ze hem niet. Zal twee weken duren terwijl andere vestigingen hem gewoon in de winkel hebben... juist!
Ik heb hem nu ook ergens anders besteldquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol gereserveerd, vandaag in huis
Volgens mij stond ie ook gewoon in de folder van de MM dat hij vandaag uitkwam.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook ergens anders besteld
Maar het is gewoon belachelijk dat dit kan...
me tooquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol gereserveerd, vandaag in huis
Wordt gewoon Arena lijkt me?!quote:Op zondag 6 november 2016 14:06 schreef detulp050 het volgende:
Heb de CD ook in de pre-order besteld bij bol.com en nu erg benieuwd naar de voorverkoop dinsdag. Ik wil graag -net als vorige keer- in de 'inner pit'. Dan hoef je niet vroeg aanwezig te zijn en heb je het beste zicht..
Gelekte datum voor het concert is 29 juli in de Ziggo Dome trouwens
volgens mij Ziggo..quote:
die is er zekerquote:Op zondag 6 november 2016 19:34 schreef MCH het volgende:
Kom eens met links ofzo voordat jullie iets zeggen dan draag je ook nog bij aan het topic. Er is vast een tourgeruchtenlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |