Zoals ik van de week al opmerktequote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef DJWeisz het volgende:
Voor het concert in de ArenA zijn inmiddels al geen kaarten meer te krijgen via LiveNation.
Brussel zijn nog genoeg kaarten.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:35 schreef Braddie het volgende:
Balen zeg.. had graag m`n ma hier mee naartoe willen nemen.
Mee eens, toch maakt hij op elk album wel 2 of 3 goede nummers. Maar een album zoals Sing when you're winning heb ik niet meer meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Robbie Williams is toch echt veel minder sinds hij Guy Chambers niet meer als songwriter gebruikt.
Simpele, commerciele popmuziek heeft veel te danken aan de sterkte van 'het liedje'.
En... guy chambers was een muzikant in de band van Karl Wallinger, genaamd 'world party': een band die uiteindelijk veel beter was dan wat Robbie Williams ooit heeft opgenomen.
True, vind zijn latere albums ook niet meer je van het. Sing when you're winning blijft toch de meest geniale.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Robbie Williams is toch echt veel minder sinds hij Guy Chambers niet meer als songwriter gebruikt.
Simpele, commerciele popmuziek heeft veel te danken aan de sterkte van 'het liedje'.
En... guy chambers was een muzikant in de band van Karl Wallinger, genaamd 'world party': een band die uiteindelijk veel beter was dan wat Robbie Williams ooit heeft opgenomen.
logisch.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Uurtje of twee. Het wordt best warm en ik heb geen zin om al tegen vijf uur tegen de vlakte te gaan.
Ik heb kaarten gekregen, dus ik dacht... Laat ik maar eens gaan. Was het eigenlijk vergeten, had ze al heel lang geleden gekregen.quote:
ik zal m zoekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:57 schreef Cee het volgende:
Oh ja verrek, morgen.Ik sta met m'n vlaggetje in de arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |