Dat postte je 2 weken geleden ook alquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik hoorde vandaag weer eens die slappe cover van 'She's the one' van hem, in een winkel. Het origineel is zoveel beter wat mij betreft:
vak 119, rij 14quote:Op donderdag 29 november 2012 11:02 schreef MaLo het volgende:
Welke plaatsen hebben jullie trouwens gekozen, mensen die al een kaartje gekocht hebben?
ik vond het gister een drama.. het duurde zo lang..quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef Kn0x het volgende:
hmm kaarten via Brussel ging verdacht snel. Hopen dat het ook daadwerkelijk gelukt is.
Hoe verliep de kaartverkoop voor A'dam? Weer stroef?
Ok ik zal ze vertellen vast een verrekijker aan te schaffenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:04 schreef Vicky het volgende:
als het goed is daar waar podium staat...
links dus...
[ afbeelding ]
dit is het uitzicht
er hangen vast we; weer 2 hele grote schermenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:26 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ok ik zal ze vertellen vast een verrekijker aan te schaffen
Moet zeggen ik heb wel meer problemen gehad met bestellen dan jullie, ik ging om 9:58 naar die site en kreeg een pagina met een balkje die zei dat ik niet moest verversen, en 15 à 20 minuten later kon ik pas bestellen. En op dat moment kon ik alleen tickets naast elkaar in vak 430 krijgen :xquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
er hangen vast we; weer 2 hele grote schermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |