abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133900898
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:40 schreef chansadres het volgende:
Nieuw concert aangekondigd :D
godver
Tap tap tap
pi_133900925
Ja, ik ga niet twee keer bijna 100 euro neertellen, ben gekke henkie niet.
Tap tap tap
pi_133901128
Ik heb ook nog steeds geen bevestigingsmail gehad -O-
Tap tap tap
pi_133901364
Heb kaarten. Wou pit kopen, vooral omdat een vriendin van mij groot fan is, maar helaas waren die al uitverkocht? (zelfs voor die tweede meteen) en verder heeft niemand die inner pit kaarten zooi zo te zien, dus staanplaatsen hier.
pi_133902927
Wij gaan zitten. Wat een drama dat Ticketmaster
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_133903058
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan zitten. Wat een drama dat Ticketmaster
Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikken -O-
Als die stomme foutmelding er nou niet geweest was ;(
Tap tap tap
  woensdag 4 december 2013 @ 11:40:33 #205
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_133903416
Ik heb inner pit-kaarten besteld (en afgerekend) voor de tweede show, maar vervolgens kreeg ik een melding dat door een technische fout de bestelling niet was afgehandeld. Ticketmaster gebeld, gegevens doorgestuurd, en nu maar duimen dat 't alsnog is doorgekomen... :(
pi_133904115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:40 schreef remco1993 het volgende:
Ik heb inner pit-kaarten besteld (en afgerekend) voor de tweede show, maar vervolgens kreeg ik een melding dat door een technische fout de bestelling niet was afgehandeld. Ticketmaster gebeld, gegevens doorgestuurd, en nu maar duimen dat 't alsnog is doorgekomen... :(
oeh ik duim met je mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_133904129
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikken -O-
Als die stomme foutmelding er nou niet geweest was ;(
ik kreeg alleen maar staanplaatsen te zien. Geen zitplaatsen.
Wij waren met z'n 4-en bezig.. uiteindleijk kreeg een van ons de zitplaatsen. Vak 108.. had liever een ander vak gehad.. maar het is niet anders. We zijn erbij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 december 2013 @ 14:48:29 #208
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_133909124
Zo, tickets voor Berlijn in de pocket :D Ook een poging gedaan voor Amsterdam, maar dat was zoals gebruikelijk weer een drama :')
pi_133996743
Nu op BBC1 one night at the paladium
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_133997507
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef Vicky het volgende:
Nu op BBC1 one night at the paladium
Wat een entertainer is het toch ook he? Zit echt te genieten met de tv keihard.
pi_133998028
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Wat een entertainer is het toch ook he? Zit echt te genieten met de tv keihard.
ik geniet van elke seconde
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_134004511
Het was inderdaad erg leuk :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_134010128
Oudejaarsavond wordt het op sbs6 uitgezonden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:44:31 #214
134538 chansadres
Black & White
pi_134018001
Als ik dan zie wat hij zal spelen tijdens de tour dan ben ik blij dat ik toch geen kaartjes heb gehaald. Verwacht geen enkele Robbie hit en dus enkel Swingklassiekers en eigen swing nummers. En Swing Supreme als goedmakertje natuurlijk ;) Dan kijk ik met liefde terug aan de vorige tour ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_134020233
Ik weet nu al dat ik spijt zou krijgen als ik toch niet ga.
Tap tap tap
pi_134042327
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 06:38 schreef Vicky het volgende:
Oudejaarsavond wordt het op sbs6 uitgezonden
En gisteravond? was het op de Duitse tv. RTL o.i.d. dacht ik. Zag zoiets voorbij komen.

Mij niet gezien omdat te gaan zitten kijken. Is volgens mij een veredelde herhaling van eerdere optredens.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2013 11:13:43 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 20:47:30 #217
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_134998507
Ik zit nu voor het eerst "Swings both Ways" te beluisteren in de veronderstelling dat het zou lijken op Swing When You're Winning (dat ik geweldig vond), maar dat valt behoorlijk tegen.. het lijkt veel vlakker te zijn in zowel keuze van de nummers als in de uitvoering ervan.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:55:37 #218
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_139617774
Nog meer die er bij waren gisteren of zondag? Ik vond 't een leuke show, maar (zoals ik in sommige recensies ook al las) soms wel met een iets te hoog Toppers-gehalte...
pi_139618012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef remco1993 het volgende:
Nog meer die er bij waren gisteren of zondag? Ik vond 't een leuke show, maar (zoals ik in sommige recensies ook al las) soms wel met een iets te hoog Toppers-gehalte...
ik was er zondag en gisteren en ik vond het alles behalve Toppersgehalte. Vond het geweldig!

No one likes a Fat Popstar van 5-5[/url]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:21:36 #220
62419 CherryLips
chocoholic
pi_139618581
Ik was er zondag, vond alleen die inner circle waardeloos. Ik stond redelijk dicht bij de catwalk maar kon toch niets van het hoofdpodium zien.
Tap tap tap
pi_139618681
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was er zondag, vond alleen die inner circle waardeloos. Ik stond redelijk dicht bij de catwalk maar kon toch niets van het hoofdpodium zien.
ik stond gister Inner Pit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:43:36 #222
134538 chansadres
Black & White
pi_139619385
Van meerdere mensen gehoord dat ze het een waardeloos concert vonden. Dat krijg je als mensen alleen voor de hits komen. Het was zo vaak gemeld dat dit een swingconcert zou worden en dan nog denken dat hij alle hits zal doen. Ben blij dat ik het hebt geskipt. Amsterdam Arena zal hij toch niet kunnen toppen.
Steppin out tonight
  dinsdag 6 mei 2014 @ 15:43:50 #223
62419 CherryLips
chocoholic
pi_139621560
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik stond gister Inner Pit.
Oeh O+
Maar als je daar dus buiten stond was het vrij kut :')
Tap tap tap
pi_139622115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oeh O+
Maar als je daar dus buiten stond was het vrij kut :')
Vriendinnetje van me stond zondag erg goed.
Wij stonden aan de achterkant van de inner pit.

ik zta achter zijn linker (voor het zicht rechter been) zwart met wit shirtje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:19:11 #225
62419 CherryLips
chocoholic
pi_139622817
Ik had allemaal lange mensen voor me staan :( ben ik zelf zo aardig om een klein vrouwtje voor me te laten (dat deed iedereen, volgens mij stond ze uiteindelijk zowat vooraan), en zelf werd ik steeds weggedrukt achter lange kerels :(
Tap tap tap
pi_139688322
Zo leuk. Ik kom overal fotos en filmpjes tegen waar ik op sta :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139696234
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139699920
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

gaaf!!
En ik sta op jouw filmpjes
Waar sta je dan? :)
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_139699979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:02 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Waar sta je dan? :)
aan de ronde kant van het podium, Inner Pit

Bij de knie van de danser, zwart shirt met witte print
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:07:19 #231
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_139702205
Ik kreeg gisteren m'n downloadlink naar de live-cd binnen, dus ik ga nog maar eens luisteren dit weekend... :)
pi_139702906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef remco1993 het volgende:
Ik kreeg gisteren m'n downloadlink naar de live-cd binnen, dus ik ga nog maar eens luisteren dit weekend... :)
gaaf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139707099
Zou je het concert van 4 mei nog kunnen bestellen ergens? M'n zus wil hem ineens voor haar verjaardag hebben. Komt ze nu mee.
Tap tap tap
pi_139708385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Zou je het concert van 4 mei nog kunnen bestellen ergens? M'n zus wil hem ineens voor haar verjaardag hebben. Komt ze nu mee.
lijkt mij wel. Vorig jaar heb ik m ook later besteld. Ben al aan het zoeken maar kan zo 1 2 3 niks vinden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139708587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

lijkt mij wel. Vorig jaar heb ik m ook later besteld. Ben al aan het zoeken maar kan zo 1 2 3 niks vinden
Op de officiele website staat hij wel, maar er staat niet bij dat je hem naar het buitenland kunt laten sturen.
Tap tap tap
pi_139708661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Op de officiele website staat hij wel, maar er staat niet bij dat je hem naar het buitenland kunt laten sturen.
http://www.robbiewilliams(...)order-live-album-now

https://robbiewilliams.si(...)Live+%28Double+CD%29
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139708857
Oja, als ik m'n adres invul kan ik Nederland aangeven, verzendkosten blijven gelijk :)
Tap tap tap
pi_139708938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, als ik m'n adres invul kan ik Nederland aangeven, verzendkosten blijven gelijk :)
23,94 pond.. omgerekend 31 euro.. duur cdtje :@
en eigenlijk wil ik zowel 4 als 5 mei...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139709132
Wel een dubbel-cd he :7
Tap tap tap
pi_139709155
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Wel een dubbel-cd he :7
das waar :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:24:03 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_154563962
KICK :D

Ga hem over een week of twee zien op Spirit of Burgas :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_165584870
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_165584953
Straks heeft die gast al bijna 15 jaar geen fatsoenlijke nummers uitgebracht. Las een verslag van dat concert van gisteren. Komen eigenlijk alleen oude nummers in voor. Toch wel beetje pijnlijk.
pi_165586277
Ik vind het nieuwe nummer wel tof.
Tap tap tap
pi_165586682

Wel aardig inderdaad.

Mijn favo album blijft "Sing When You're Winning"
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_165587043
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.

Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 september 2016 @ 22:13:02 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165588662
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 20:31 schreef MCH het volgende:
Straks heeft die gast al bijna 15 jaar geen fatsoenlijke nummers uitgebracht. Las een verslag van dat concert van gisteren. Komen eigenlijk alleen oude nummers in voor. Toch wel beetje pijnlijk.
Toch nog steeds 1 van de meest entertainende live artiesten. Concerten zijn echt een feestje en hij verkoopt alles uit. Best knap voor iemand die nauwelijks kan zingen en zoals jij zegt al 15 jaar geen nieuwe nummers maakt (wat bullshit is).

Of zoals de recentie van pinkpop 2015

quote:
HET OORDEEL:

Robbie Williams op Pinkpop 2015

Dit is de grote Robbie Wiliams mega musical revue en we gaan er van genieten ook, verdomme. Foo Fighters heeft afgezegd, maar de zaterdag headliner Robbie stelt ons niet teleur. Hij maakt meisjes het hof, laat drie vertrekkende mensen door de rest van het veld uitjouwen en scheurt al voor de helft voor de show uit zijn broek. Het is lang niet altijd even zuiver en er staat een autocue vooraan het podium, maar oh jazeker, dat mag allemaal. Robbie Williams weet hoe je mensen van 7 tot 77 een briljante avond bezorgt. En hij levert het met gemak.
Of deze

quote:
Puristen vroegen zich af of Robbie Williams nu wel zo'n geschikte headliner was voor op Pinkpop, maar de ex-Take That-zanger bewijst de perfecte hoofdact te zijn.
Fans van Robbie Williams wisten dat natuurlijk al lang, want de zanger bespeelde eerder al moeiteloos een volgepakte Amsterdam Arena. Maar popacts van dit kaliber op dat van nature wat 'alternatieve' Pinkpop, valt dat wel goed? Na deze tweede Pinkpop-dag kunnen we die vraag net een volmondig 'ja' beantwoorden.

Het antwoord schuilt al in de propositie Let Me Entertain You, niet alleen de titel van het openingsnummer, maar ook de naam van deze tournee. Wanneer Williams na Rock DJ een medley inzet van Queens We Will Rock You en Joan Jetts I Love Rock 'N' Roll gaan de handen tot achter op het veld de lucht in.

Op dat moment is het eigenlijk al duidelijk: Robbie Williams heeft Pinkpop in zijn zak. Gecombineerd met zijn droge Britse humor, scherpe zelfspot en ondeugende jongensachtige charme kan Williams niks fout doen, lijkt het. Zelfs al heeft zijn optreden soms het karakter van een karaokeshow.

Effectbejag
De superster heeft voldoende hits om zijn ruim tweeënhalf uur durende show mee te vullen en een groot deel komt daar ook van voorbij, maar meer dan eens bedient hij zich van beproefde popklassiekers om het veld aan het zingen of klappen te krijgen. Misschien goedkoop effectbejag, maar hij doet het heel slim.

Zo plakt hij I Still Haven't Found What I'm Looking For van U2 vast aan zijn eigen Come Undone, Led Zeppelins Whole Lotta Love dient als intro van Kids en de James Bond-parodiesong Millennium wordt voorafgegaan door Royals van Lorde en voorzien van een fragment uit 99 Problems van Jay Z.

Maar het kan gekker, laat dat maar aan Robbie Williams over. Zo maakt hij een even geslaagde als grappige acappella barbershopversie van de R&B-hit Ignition van R. Kelly. Ook zingt hij Bohemian Rhapsody over de originele backingtrack van Queen, waarbij hij de stem van Freddie Mercury vervangt.

Beveiliging
Op een gegeven moment merkt hij op dat een jongedame flauw lijkt te vallen. "Beveiliging, volgens mij heeft zij hulp nodig", zegt Williams ietwat bezorgd. Maar dan komt toch weer de grappenmaker in hem naar boven: "Ze heeft iets teveel entertainment gehad, dus ze is van haar stokje gegaan."

Iedereen kent Robbie Williams en zijn liedjes, maar dit concert op Pinkpop is een introductie van 'Robbie de showman' bij een publiek dat er misschien niet zo snel voor zou kiezen om naar een van zijn eigen optredens te gaan. Na afloop van Angels bekent zelfs festivalbaas Jan Smeets kippenvel te hebben.
bron
De man is een ras entertainer.
pi_165588838
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Toch nog steeds 1 van de meest entertainende live artiesten. Concerten zijn echt een feestje en hij verkoopt alles uit. Best knap voor iemand die nauwelijks kan zingen en zoals jij zegt al 15 jaar geen nieuwe nummers maakt (wat bullshit is).

Of zoals de recentie van pinkpop 2015

[..]

Of deze

[..]

De man is een ras entertainer.
Kun jij wel lezen? Ik zeg fatsoenlijke nummers. Dat hij nieuwe muziek maakt weet ik ook wel maar dat is muziek die niet blijft hangen, fillers voor de set en zeker geen klassiekers. Als je dat door jou aangehaalde verslag leest zie je dat ook. Come Undone, zijn laatste hit komt ergens uit 2002. En zo'n autocue gebruiken is gewoon chanant.
pi_165588978
Zelfs de b-kantjes van vroeger zijn tien keer beter dan het huidige werk.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 september 2016 @ 22:22:55 #250
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165588988
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Kun jij wel lezen? Ik zeg fatsoenlijke nummers. Dat hij nieuwe muziek maakt weet ik ook wel maar dat is muziek die niet blijft hangen, fillers voor de set en zeker geen klassiekers. Als je dat door jou aangehaalde verslag leest zie je dat ook. Come Undone, zijn laatste hit komt ergens uit 2002. En zo'n autocue gebruiken is gewoon chanant.
Kan jij wel lezen, Ik beweer niet dat hij aan de lopende band hits produceert, hoewel Candy toch een behoorlijke hit was in 2012. Maar hij is een ras entertainer. En die auto cue boeit geen hond.

pi_165589020
Die autocue is gemakzucht.
pi_165668779
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.

https://open.spotify.com/album/50A0VnY1ZihwIJNbfYQZO4
pi_165668799
Welke huisvrouw zou eventueel met mij naar de Arena willen gaan volgend jaar juni/juli? :@ :@ :@
pi_165668823
Ik zag Robbie voor het eerst 15 jaar geleden. Tijd vliegt snel hoor. -O-
pi_165669087
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:54 schreef MCH het volgende:
Ik zag Robbie voor het eerst 15 jaar geleden. Tijd vliegt snel hoor. -O-
1994 O+
Tap tap tap
pi_165669105
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

1994 O+
Ik heb altijd zo'n idee bij jou dat jij eeuwig 23 blijft.
pi_165669153
Er was zo rond 2000 ook zo'n Nederlands clubje die Robbie overal achtervolgde. Zelfs tot 200 kmph op de snelweg. Hoorde jij daar soms bij? :P
  vrijdag 30 september 2016 @ 14:16:05 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_165669184
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:53 schreef MCH het volgende:
Welke huisvrouw zou eventueel met mij naar de Arena willen gaan volgend jaar juni/juli? :@ :@ :@
Is er dan al een tour aangekondigd??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_165669229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:12 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik heb altijd zo'n idee bij jou dat jij eeuwig 23 blijft.
Zo voel ik me ook altijd maar helaas ;(
Tap tap tap
pi_165669231
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:16 schreef E.T. het volgende:

[..]

Is er dan al een tour aangekondigd??
1+1=3 Hans, dat snap je zelf toch ook wel.
pi_165669236
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:14 schreef MCH het volgende:
Er was zo rond 2000 ook zo'n Nederlands clubje die Robbie overal achtervolgde. Zelfs tot 200 kmph op de snelweg. Hoorde jij daar soms bij? :P
Nee, dat kliekje hoorde ik niet bij :P
Tap tap tap
pi_165672233
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:

Vet nummer, inderdaad. Party Like A Russian ook. Eigenzinnig, verfrissend en.... eigenlijk compleet ongeschikt voor de hitlijsten. Althans: de nummers zijn niet bepaald een krampachtige poging om de huidige hitsound zo goed mogelijk te benaderen. Verre, verre van....

En dat is er juist zo leuk / goed aan.
pi_166108916
Love my life nieuwe single.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_166111923
pi_166120841
Ik hoorde het. Dat wordt weer stressen deze week. En vroeg opstaan.
Tap tap tap
pi_166128326
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
Love my life nieuwe single.
Vrij generiek nummer. Lang niet zo leuk en boeiend als Heavy Entertainment Show.
pi_166130590
Staat ook nog op mijn lijstje om een concert van te bezoeken. Is me vorige keer niet gelukt. ;(
Zonder wrijving geen glans
pi_166165892
Ik ga even stuk hier, luister al twee uur Q, Robbie op de radio, ik bellen. Heb net nieuwe telefoon dus eerst ging Siri aan, toen herkende dat kutding m'n vingerafdruk niet, vervolgens blijkt dat ik geen 0909-nummers mag bellen met m'n nummer.
Had even zin om de telefoon weer uit het raam te keilen en m'n oude Nokia uit 1999 te pakken.
Heb nu wat dingen in de instellingen gewijzigd dus hopelijk vanmiddag meer succes. Heb nu al hoofdpijn.
Tap tap tap
pi_166168434
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even stuk hier, luister al twee uur Q, Robbie op de radio, ik bellen. Heb net nieuwe telefoon dus eerst ging Siri aan, toen herkende dat kutding m'n vingerafdruk niet, vervolgens blijkt dat ik geen 0909-nummers mag bellen met m'n nummer.
Had even zin om de telefoon weer uit het raam te keilen en m'n oude Nokia uit 1999 te pakken.
Heb nu wat dingen in de instellingen gewijzigd dus hopelijk vanmiddag meer succes. Heb nu al hoofdpijn.
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_166168585
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..
Zover kom ik niet eens :'(
Tap tap tap
pi_166168595
Heb sindsdien ook geen Robbie meer gehoord trouwens.
Tap tap tap
  ESF Reporter maandag 24 oktober 2016 @ 13:22:20 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_166170058
Ik begin er niet eens aan, van die belspellen, scheelt stress op werk en slapeloze nachten. :P
pi_166170112
Ik durf niet naar de wc :'(
Tap tap tap
  ESF Reporter maandag 24 oktober 2016 @ 13:55:56 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_166170671
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet naar de wc :'(
Gewoon een luier om doen.
pi_166171109
Weer gebeld, kreeg nu zowaar het bandje dus ik kan in ieder geval weer 0909-nummers bellen, maar daar hield het dan ook mee op :')
Nu eindelijk weer aan het werk.
Tap tap tap
pi_166172915
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld, kreeg nu zowaar het bandje dus ik kan in ieder geval weer 0909-nummers bellen, maar daar hield het dan ook mee op :')
Nu eindelijk weer aan het werk.
werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooid
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_166173235
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooid
Ik was al blij als ik het bandje kreeg, meestal kon ie niet eens verbinding maken :D
Tap tap tap
pi_166175413
Het is wel een kansloze actie hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_166179607
Ik heb het al opgegeven.
Tap tap tap
pi_166180082
Sowieso gaat het overgrote deel altijd naar de 'belangrijke mensen' :')
pi_166405003
Nieuwe album staat op m'n iPhone.
"Party like a Russian"
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_166405085
Die knop bij Humberto was wel chanant, net als dat moment met Verstappen.
pi_166405148
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:39 schreef MCH het volgende:
Die knop bij Humberto was wel chanant, net als dat moment met Verstappen.
De wat?
Ik kijk geen TV sinds 2001 ofzo.

"Mixed Signals" is erg lekker!
Je hoort er echt The Killers in terug.
pi_166405202
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:41 schreef CoExist het volgende:

[..]

De wat?
Ik kijk geen TV sinds 2001 ofzo.

"Mixed Signals" is erg lekker!
Ok,

Gr. gr.
Verstuurd vanaf mijn iPhone
pi_166407787
Luister nu op Spotify. O+
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_166409143
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:36 schreef Megalomaniac het volgende:
Luister nu op Spotify. O+
Hier ook, luistert lekker weg :)
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:52:39 #287
134538 chansadres
Black & White
pi_166413902
Cd gepreordered bij Mediamarkt. Hebben ze hem niet. Zal twee weken duren terwijl andere vestigingen hem gewoon in de winkel hebben... juist!
Steppin out tonight
pi_166416194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef chansadres het volgende:
Cd gepreordered bij Mediamarkt. Hebben ze hem niet. Zal twee weken duren terwijl andere vestigingen hem gewoon in de winkel hebben... juist!
Bol gereserveerd, vandaag in huis :)
Tap tap tap
  vrijdag 4 november 2016 @ 17:02:13 #289
134538 chansadres
Black & White
pi_166416261
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook ergens anders besteld :')
Maar het is gewoon belachelijk dat dit kan...
Steppin out tonight
pi_166416355
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:02 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook ergens anders besteld :')
Maar het is gewoon belachelijk dat dit kan...
Volgens mij stond ie ook gewoon in de folder van de MM dat hij vandaag uitkwam.
Tap tap tap
pi_166416733
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

me too

En code ook binnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 4 november 2016 @ 21:03:46 #292
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_166421416
Nu het concert in de Qube bij KPN Presenteert :)

De stream op de laptop ligt er uit, op m'n telefoon doet ie 't nog wel

edit: als de reclame eindelijk eens voorbij is dan..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_166450097
Wat een heerlijke cd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 6 november 2016 @ 14:06:16 #294
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_166452191
Heb de CD ook in de pre-order besteld bij bol.com en nu erg benieuwd naar de voorverkoop dinsdag. Ik wil graag -net als vorige keer- in de 'inner pit'. Dan hoef je niet vroeg aanwezig te zijn en heb je het beste zicht..

Gelekte datum voor het concert is 29 juli in de Ziggo Dome trouwens :)

[ Bericht 23% gewijzigd door detulp050 op 06-11-2016 14:14:27 ]
pi_166453049
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:06 schreef detulp050 het volgende:
Heb de CD ook in de pre-order besteld bij bol.com en nu erg benieuwd naar de voorverkoop dinsdag. Ik wil graag -net als vorige keer- in de 'inner pit'. Dan hoef je niet vroeg aanwezig te zijn en heb je het beste zicht..

Gelekte datum voor het concert is 29 juli in de Ziggo Dome trouwens :)
Wordt gewoon Arena lijkt me?!
pi_166453965
Inner circle gaat me toch niet lukken, ik durf het niet eens meer te proberen ;) vooral niet als er maar 1 datum is in de ziggo. Dat wordt knokken.
Tap tap tap
pi_166456215
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 14:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Wordt gewoon Arena lijkt me?!
volgens mij Ziggo..

En kdd de 29e juli.

Ik ga gezondheidstechnisch voor 1e rand
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')