https://open.spotify.com/album/50A0VnY1ZihwIJNbfYQZO4quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
1994quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:54 schreef MCH het volgende:
Ik zag Robbie voor het eerst 15 jaar geleden. Tijd vliegt snel hoor.
Is er dan al een tour aangekondigd??quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:53 schreef MCH het volgende:
Welke huisvrouw zou eventueel met mij naar de Arena willen gaan volgend jaar juni/juli?![]()
![]()
Zo voel ik me ook altijd maar helaasquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n idee bij jou dat jij eeuwig 23 blijft.
1+1=3 Hans, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is er dan al een tour aangekondigd??
Nee, dat kliekje hoorde ik niet bijquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:14 schreef MCH het volgende:
Er was zo rond 2000 ook zo'n Nederlands clubje die Robbie overal achtervolgde. Zelfs tot 200 kmph op de snelweg. Hoorde jij daar soms bij?
Vet nummer, inderdaad. Party Like A Russian ook. Eigenzinnig, verfrissend en.... eigenlijk compleet ongeschikt voor de hitlijsten. Althans: de nummers zijn niet bepaald een krampachtige poging om de huidige hitsound zo goed mogelijk te benaderen. Verre, verre van....quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even stuk hier, luister al twee uur Q, Robbie op de radio, ik bellen. Heb net nieuwe telefoon dus eerst ging Siri aan, toen herkende dat kutding m'n vingerafdruk niet, vervolgens blijkt dat ik geen 0909-nummers mag bellen met m'n nummer.
Had even zin om de telefoon weer uit het raam te keilen en m'n oude Nokia uit 1999 te pakken.
Heb nu wat dingen in de instellingen gewijzigd dus hopelijk vanmiddag meer succes. Heb nu al hoofdpijn.
Zover kom ik niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..
werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooidquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld, kreeg nu zowaar het bandje dus ik kan in ieder geval weer 0909-nummers bellen, maar daar hield het dan ook mee op
Nu eindelijk weer aan het werk.
Ik was al blij als ik het bandje kreeg, meestal kon ie niet eens verbinding makenquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooid
De wat?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:39 schreef MCH het volgende:
Die knop bij Humberto was wel chanant, net als dat moment met Verstappen.
Ok,quote:Op donderdag 3 november 2016 23:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
De wat?
Ik kijk geen TV sinds 2001 ofzo.
"Mixed Signals" is erg lekker!
Bol gereserveerd, vandaag in huisquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef chansadres het volgende:
Cd gepreordered bij Mediamarkt. Hebben ze hem niet. Zal twee weken duren terwijl andere vestigingen hem gewoon in de winkel hebben... juist!
Ik heb hem nu ook ergens anders besteldquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol gereserveerd, vandaag in huis
Volgens mij stond ie ook gewoon in de folder van de MM dat hij vandaag uitkwam.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook ergens anders besteld
Maar het is gewoon belachelijk dat dit kan...
me tooquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol gereserveerd, vandaag in huis
Wordt gewoon Arena lijkt me?!quote:Op zondag 6 november 2016 14:06 schreef detulp050 het volgende:
Heb de CD ook in de pre-order besteld bij bol.com en nu erg benieuwd naar de voorverkoop dinsdag. Ik wil graag -net als vorige keer- in de 'inner pit'. Dan hoef je niet vroeg aanwezig te zijn en heb je het beste zicht..
Gelekte datum voor het concert is 29 juli in de Ziggo Dome trouwens
volgens mij Ziggo..quote:
die is er zekerquote:Op zondag 6 november 2016 19:34 schreef MCH het volgende:
Kom eens met links ofzo voordat jullie iets zeggen dan draag je ook nog bij aan het topic. Er is vast een tourgeruchtenlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |