Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikkenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan zitten. Wat een drama dat Ticketmaster
oeh ik duim met je meequote:Op woensdag 4 december 2013 11:40 schreef remco1993 het volgende:
Ik heb inner pit-kaarten besteld (en afgerekend) voor de tweede show, maar vervolgens kreeg ik een melding dat door een technische fout de bestelling niet was afgehandeld. Ticketmaster gebeld, gegevens doorgestuurd, en nu maar duimen dat 't alsnog is doorgekomen...
ik kreeg alleen maar staanplaatsen te zien. Geen zitplaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikken
Als die stomme foutmelding er nou niet geweest was
ik geniet van elke secondequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een entertainer is het toch ook he? Zit echt te genieten met de tv keihard.
En gisteravond? was het op de Duitse tv. RTL o.i.d. dacht ik. Zag zoiets voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:38 schreef Vicky het volgende:
Oudejaarsavond wordt het op sbs6 uitgezonden
ik was er zondag en gisteren en ik vond het alles behalve Toppersgehalte. Vond het geweldig!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef remco1993 het volgende:
Nog meer die er bij waren gisteren of zondag? Ik vond 't een leuke show, maar (zoals ik in sommige recensies ook al las) soms wel met een iets te hoog Toppers-gehalte...
ik stond gister Inner Pit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was er zondag, vond alleen die inner circle waardeloos. Ik stond redelijk dicht bij de catwalk maar kon toch niets van het hoofdpodium zien.
Vriendinnetje van me stond zondag erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh
Maar als je daar dus buiten stond was het vrij kut
gaaf!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Voor de mensen die het hebben moeten missen of gewoon willen nagenieten.
gaaf!quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef remco1993 het volgende:
Ik kreeg gisteren m'n downloadlink naar de live-cd binnen, dus ik ga nog maar eens luisteren dit weekend...
lijkt mij wel. Vorig jaar heb ik m ook later besteld. Ben al aan het zoeken maar kan zo 1 2 3 niks vindenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Zou je het concert van 4 mei nog kunnen bestellen ergens? M'n zus wil hem ineens voor haar verjaardag hebben. Komt ze nu mee.
Op de officiele website staat hij wel, maar er staat niet bij dat je hem naar het buitenland kunt laten sturen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
lijkt mij wel. Vorig jaar heb ik m ook later besteld. Ben al aan het zoeken maar kan zo 1 2 3 niks vinden
http://www.robbiewilliams(...)order-live-album-nowquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de officiele website staat hij wel, maar er staat niet bij dat je hem naar het buitenland kunt laten sturen.
23,94 pond.. omgerekend 31 euro.. duur cdtjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, als ik m'n adres invul kan ik Nederland aangeven, verzendkosten blijven gelijk
das waarquote:
Toch nog steeds 1 van de meest entertainende live artiesten. Concerten zijn echt een feestje en hij verkoopt alles uit. Best knap voor iemand die nauwelijks kan zingen en zoals jij zegt al 15 jaar geen nieuwe nummers maakt (wat bullshit is).quote:Op maandag 26 september 2016 20:31 schreef MCH het volgende:
Straks heeft die gast al bijna 15 jaar geen fatsoenlijke nummers uitgebracht. Las een verslag van dat concert van gisteren. Komen eigenlijk alleen oude nummers in voor. Toch wel beetje pijnlijk.
Of dezequote:HET OORDEEL:
Robbie Williams op Pinkpop 2015
Dit is de grote Robbie Wiliams mega musical revue en we gaan er van genieten ook, verdomme. Foo Fighters heeft afgezegd, maar de zaterdag headliner Robbie stelt ons niet teleur. Hij maakt meisjes het hof, laat drie vertrekkende mensen door de rest van het veld uitjouwen en scheurt al voor de helft voor de show uit zijn broek. Het is lang niet altijd even zuiver en er staat een autocue vooraan het podium, maar oh jazeker, dat mag allemaal. Robbie Williams weet hoe je mensen van 7 tot 77 een briljante avond bezorgt. En hij levert het met gemak.
De man is een ras entertainer.quote:Puristen vroegen zich af of Robbie Williams nu wel zo'n geschikte headliner was voor op Pinkpop, maar de ex-Take That-zanger bewijst de perfecte hoofdact te zijn.
Fans van Robbie Williams wisten dat natuurlijk al lang, want de zanger bespeelde eerder al moeiteloos een volgepakte Amsterdam Arena. Maar popacts van dit kaliber op dat van nature wat 'alternatieve' Pinkpop, valt dat wel goed? Na deze tweede Pinkpop-dag kunnen we die vraag net een volmondig 'ja' beantwoorden.
Het antwoord schuilt al in de propositie Let Me Entertain You, niet alleen de titel van het openingsnummer, maar ook de naam van deze tournee. Wanneer Williams na Rock DJ een medley inzet van Queens We Will Rock You en Joan Jetts I Love Rock 'N' Roll gaan de handen tot achter op het veld de lucht in.
Op dat moment is het eigenlijk al duidelijk: Robbie Williams heeft Pinkpop in zijn zak. Gecombineerd met zijn droge Britse humor, scherpe zelfspot en ondeugende jongensachtige charme kan Williams niks fout doen, lijkt het. Zelfs al heeft zijn optreden soms het karakter van een karaokeshow.
Effectbejag
De superster heeft voldoende hits om zijn ruim tweeënhalf uur durende show mee te vullen en een groot deel komt daar ook van voorbij, maar meer dan eens bedient hij zich van beproefde popklassiekers om het veld aan het zingen of klappen te krijgen. Misschien goedkoop effectbejag, maar hij doet het heel slim.
Zo plakt hij I Still Haven't Found What I'm Looking For van U2 vast aan zijn eigen Come Undone, Led Zeppelins Whole Lotta Love dient als intro van Kids en de James Bond-parodiesong Millennium wordt voorafgegaan door Royals van Lorde en voorzien van een fragment uit 99 Problems van Jay Z.
Maar het kan gekker, laat dat maar aan Robbie Williams over. Zo maakt hij een even geslaagde als grappige acappella barbershopversie van de R&B-hit Ignition van R. Kelly. Ook zingt hij Bohemian Rhapsody over de originele backingtrack van Queen, waarbij hij de stem van Freddie Mercury vervangt.
Beveiliging
Op een gegeven moment merkt hij op dat een jongedame flauw lijkt te vallen. "Beveiliging, volgens mij heeft zij hulp nodig", zegt Williams ietwat bezorgd. Maar dan komt toch weer de grappenmaker in hem naar boven: "Ze heeft iets teveel entertainment gehad, dus ze is van haar stokje gegaan."
Iedereen kent Robbie Williams en zijn liedjes, maar dit concert op Pinkpop is een introductie van 'Robbie de showman' bij een publiek dat er misschien niet zo snel voor zou kiezen om naar een van zijn eigen optredens te gaan. Na afloop van Angels bekent zelfs festivalbaas Jan Smeets kippenvel te hebben.
bron
Kun jij wel lezen? Ik zeg fatsoenlijke nummers. Dat hij nieuwe muziek maakt weet ik ook wel maar dat is muziek die niet blijft hangen, fillers voor de set en zeker geen klassiekers. Als je dat door jou aangehaalde verslag leest zie je dat ook. Come Undone, zijn laatste hit komt ergens uit 2002. En zo'n autocue gebruiken is gewoon chanant.quote:Op maandag 26 september 2016 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toch nog steeds 1 van de meest entertainende live artiesten. Concerten zijn echt een feestje en hij verkoopt alles uit. Best knap voor iemand die nauwelijks kan zingen en zoals jij zegt al 15 jaar geen nieuwe nummers maakt (wat bullshit is).
Of zoals de recentie van pinkpop 2015
[..]
Of deze
[..]
De man is een ras entertainer.
Kan jij wel lezen, Ik beweer niet dat hij aan de lopende band hits produceert, hoewel Candy toch een behoorlijke hit was in 2012. Maar hij is een ras entertainer. En die auto cue boeit geen hond.quote:Op maandag 26 september 2016 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun jij wel lezen? Ik zeg fatsoenlijke nummers. Dat hij nieuwe muziek maakt weet ik ook wel maar dat is muziek die niet blijft hangen, fillers voor de set en zeker geen klassiekers. Als je dat door jou aangehaalde verslag leest zie je dat ook. Come Undone, zijn laatste hit komt ergens uit 2002. En zo'n autocue gebruiken is gewoon chanant.
https://open.spotify.com/album/50A0VnY1ZihwIJNbfYQZO4quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
1994quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:54 schreef MCH het volgende:
Ik zag Robbie voor het eerst 15 jaar geleden. Tijd vliegt snel hoor.
Is er dan al een tour aangekondigd??quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:53 schreef MCH het volgende:
Welke huisvrouw zou eventueel met mij naar de Arena willen gaan volgend jaar juni/juli?![]()
![]()
Zo voel ik me ook altijd maar helaasquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n idee bij jou dat jij eeuwig 23 blijft.
1+1=3 Hans, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is er dan al een tour aangekondigd??
Nee, dat kliekje hoorde ik niet bijquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:14 schreef MCH het volgende:
Er was zo rond 2000 ook zo'n Nederlands clubje die Robbie overal achtervolgde. Zelfs tot 200 kmph op de snelweg. Hoorde jij daar soms bij?
Vet nummer, inderdaad. Party Like A Russian ook. Eigenzinnig, verfrissend en.... eigenlijk compleet ongeschikt voor de hitlijsten. Althans: de nummers zijn niet bepaald een krampachtige poging om de huidige hitsound zo goed mogelijk te benaderen. Verre, verre van....quote:Op maandag 26 september 2016 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vind de "Heavy Entertainment Show" wel tof, er zit van alles in qua sound. Niet typisch top40 pop meuk.
Ben benieuwd naar de eerste single vrijdag.
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even stuk hier, luister al twee uur Q, Robbie op de radio, ik bellen. Heb net nieuwe telefoon dus eerst ging Siri aan, toen herkende dat kutding m'n vingerafdruk niet, vervolgens blijkt dat ik geen 0909-nummers mag bellen met m'n nummer.
Had even zin om de telefoon weer uit het raam te keilen en m'n oude Nokia uit 1999 te pakken.
Heb nu wat dingen in de instellingen gewijzigd dus hopelijk vanmiddag meer succes. Heb nu al hoofdpijn.
Zover kom ik niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
tot 3x toe was ik er door en toen werd ik eruit gegooid..
werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooidquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Weer gebeld, kreeg nu zowaar het bandje dus ik kan in ieder geval weer 0909-nummers bellen, maar daar hield het dan ook mee op
Nu eindelijk weer aan het werk.
Ik was al blij als ik het bandje kreeg, meestal kon ie niet eens verbinding makenquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
werd doorverbonden naar de studio. Ging 10x over en werd er toen uitgegooid
De wat?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:39 schreef MCH het volgende:
Die knop bij Humberto was wel chanant, net als dat moment met Verstappen.
Ok,quote:Op donderdag 3 november 2016 23:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
De wat?
Ik kijk geen TV sinds 2001 ofzo.
"Mixed Signals" is erg lekker!
Bol gereserveerd, vandaag in huisquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:52 schreef chansadres het volgende:
Cd gepreordered bij Mediamarkt. Hebben ze hem niet. Zal twee weken duren terwijl andere vestigingen hem gewoon in de winkel hebben... juist!
Ik heb hem nu ook ergens anders besteldquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol gereserveerd, vandaag in huis
Volgens mij stond ie ook gewoon in de folder van de MM dat hij vandaag uitkwam.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook ergens anders besteld
Maar het is gewoon belachelijk dat dit kan...
me tooquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol gereserveerd, vandaag in huis
Wordt gewoon Arena lijkt me?!quote:Op zondag 6 november 2016 14:06 schreef detulp050 het volgende:
Heb de CD ook in de pre-order besteld bij bol.com en nu erg benieuwd naar de voorverkoop dinsdag. Ik wil graag -net als vorige keer- in de 'inner pit'. Dan hoef je niet vroeg aanwezig te zijn en heb je het beste zicht..
Gelekte datum voor het concert is 29 juli in de Ziggo Dome trouwens
volgens mij Ziggo..quote:
die is er zekerquote:Op zondag 6 november 2016 19:34 schreef MCH het volgende:
Kom eens met links ofzo voordat jullie iets zeggen dan draag je ook nog bij aan het topic. Er is vast een tourgeruchtenlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |