wijook zoietsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:21 schreef DS4 het volgende:
Eerst maar eens rustig wat eten in het centrum op een terrasje... Om 20.30u ben ik er op zijn vroegst.
Maar veel plezier in de rij!
RW staat voor 21.00u gepland.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:02 schreef kRiZzZiZ het volgende:
Ik hoef het hele voorprogramma niet echt te zien vanavond, hoe laat kan ik er dan het beste zijn? Op het kaartje staat 19.00 maar dan begint Robbie natuurlijk never
Nee joh, lekker laten wachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:48 schreef chansadres het volgende:
Wat een wachtrijen! Vol plein! Gooi de tent maar open
With her beautiful teeth!quote:Oh en twee punten voor Anna from Torino.
het afhaalpunt stond bij de Heineken Music Hall.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:53 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand nou hoe het precies zat met die live registratie boxset? Ik heb die meteen besteld bij mijn kaartjes en gezegd dat ze hem mogen opsturen. Toen ik daar aankwam zag ik nergens eigenlijk een afhaalpunt. Als ik nu op de website kijk ervan kun je de cd niet direct meer afhalen. Is dat principe geannuleerd?
Ah! Waar 's ochtends die officiële Merch stond? Wat een prijzen daar alweer. Ik zag vrouwen weglopen met rekening van boven de 250 euri. Ook vrouwen die 8 t-shirtjes deden passen om dan met een plastic armbandje van een paar euro te vertrekken... Ik vond zelf de shirts niet echt mooi dus voor mij alleen het programmaboekje.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
het afhaalpunt stond bij de Heineken Music Hall.
Ik was te laat met bestellen bij Ticketservice. Heb m via een Engelse site gedaan. Hoop dat dat goed gaat.
ah okquote:Op zondag 14 juli 2013 09:07 schreef chansadres het volgende:
Dat is geen rouwband maar op zijn jasje genaaid. Heeft hij de hele tour al zoals hier te zien in Manchester:
[ afbeelding ]
Ik ben bij een lounge/bar nog wat gaan drinken, even bijkomen, dorst lessen, napraten. Rond half 1 een vrijwel lege P1 uit gereden, nergens opstoppingen. Gaan we volgende keer weer doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:46 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben een half uur in de auto gezeten en er zat geen beweging in. Zijn toen maar terug gelopen naar de Arena en zijn wat gaan drinken. Rond 1.00 uur zijn we naar de auto terug gelopen entoen konden er zonder problemen wegrijden
Dat voorste vak was inderdaad de Golden Circle. Sommige concerten kun je daar aparte (lees duurdere) kaarten voor kopen. Hier was hij gratis toegankelijk tot hij vol was. Het is er voor bedoeld dat mensen vooraan niet geplet worden door de massale toeloop tijdens de hoofdact. Daarnaast kunnen beveiligers beter ingrijpen bij situaties in het publiek.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:14 schreef Cee het volgende:
Ik snap alleen dat Golden Circle principe niet, was dat nog een vak vóór het voorste vak, of was het voorste vak de Golden Circle?
Aha, duidelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat voorste vak was inderdaad de Golden Circle. Sommige concerten kun je daar aparte (lees duurdere) kaarten voor kopen. Hier was hij gratis toegankelijk tot hij vol was. Het is er voor bedoeld dat mensen vooraan niet geplet worden door de massale toeloop tijdens de hoofdact. Daarnaast kunnen beveiligers beter ingrijpen bij situaties in het publiek.
Vind ik leuk!!quote:
gaaaafquote:
Daar moet ik bijna op te zien zijn op de achtergrondquote:
Understatement.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef remco1993 het volgende:
Mijn foto's van gisteravond zijn behoorlijk goed uitgevallen:
Weet je dat ik gewoon aan jou moest denken toen die twee voorbij kwamen. "Hey, themauster's favorieten!"quote:Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef themauster het volgende:
Wat een showErg genoten en gelukkig zong hij mijn favorieten Monsoon en Hot Fudge ook
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je dat ik gewoon aan jou moest denken toen die twee voorbij kwamen. "Hey, themauster's favorieten!"
Gave foto's!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef remco1993 het volgende:
Hahaha, thanks allemaalBen met deze ook wel erg blij:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
tja dat is toch hoe Rob al een paar jaar is hoor..quote:Op maandag 15 juli 2013 01:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Ben best wel een groot Robbie fan, en was er zaterdagavond ook bij, maar vond het zeer tegenvallen. Allereerst vond ik dat ie vrij kort optrad, echt 2 uur op de klok af. Het was wel een mooi spektakel met al die beelden enz., maar wat is die vent arrogant geworden zeg! Echt way up his own ass. Ik kan wel tegen een beetje gevloek, maar het was ook continu Robbie fucking Williams etc. Ik dacht echt: dit is niet de Robbie die ik leuk vondHij raffelde veel liedjes af, zong veel stukken niet, en was echt continu met zichzelf en de grote tieten van die Italiaanse bezig. Ik kan me van 2006 herinneren dat het publiek echt ecstatic werd en dat je de muziek nauwelijks kon horen door al het gegil enz., maar dat gebeurde nu totaal niet. Robbie kreeg het niet van de grond vond ik. Ik vond het echt niet zo'n goed concert, ik vind het leuk dat ik hem weer heb gezien, maar de volgende keer ga ik niet meer denk ik. Te veel toeters en bellen, te weinig echte Robbie. En zijn nieuwe muziek vind ik ook veel minder leuk.
Naja.
Ah ja dat verklaard een hoopquote:Op maandag 15 juli 2013 18:40 schreef Suusje79 het volgende:
Denk dat dit de reden is van de rouwband....
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2348903/Robbie-Williams-pays-tribute-stage-designer-Mark-Fisher-dies-aged-66.html
Waarom had ie een rouwband aan?quote:Op zondag 14 juli 2013 08:53 schreef remco1993 het volgende:
Aan die foto te zien stond ik bijna naast je Cee!
Back in black. Ja, dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:15 schreef iAvani het volgende:
Speelde (de band) trouwens ook niet een stukje AC/DC voor een nummer waar Robbie dan over heen zong?
ben je erbij? ?quote:
Wat was je vraag dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef remco1993 het volgende:
Was leuk! Heb m'n vraag helaas niet mogen stellen, maar het wordt wel een toffe uitzending
Ow Modebedrijf Robbie Williams faillietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Is hij morgen ook in de Bijenkorf?
De swingtour. Ik gok Ziggo dome in 2014.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef Hankster het volgende:
Ben benieuwd naar de aankondiging as maandag
quote:Full details of Robbie's upcoming Swings Both Ways Live arena tour of the UK and Europe will be announced on RobbieWilliams.com on Monday 18th November 2013 so stay tuned for further information next week.
Read more at http://www.robbiewilliams(...)#i6zZD53HklS3zEBu.99
ik ook!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:13 schreef Hankster het volgende:
Ja, daarom juist. Ik wil plaatsen, datums en prijzen weten!
Weet het wel zeker eigenlijk, vanavond met Robbie een interview in Boulevard, misschien verklapt hij al wat...quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
De swingtour. Ik gok Ziggo dome in 2014.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |