omdat ik m je gundequote:
wat.. jij hebt geen levenquote:
mams wou mijn laptop overkopen samen met mn zus, maar mn zus wou nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oef, ik deel je smart.
Ik heb kriebels om een netbook aan te schaffen.
Koop iets met een dak.quote:
goodnight kloonquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren had ik een TT. En gisteravond heb je me niet gezien nee. Knuffelmeisje was hier. Truste!
Heujquote:
9.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige singles hebben een leven
koukleumquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is iets mis met mij en m'n doorbloeding denk ik.. want ik heb het zowat altijd koud
Op het werk bevries ik altijd, terwijl de rest het gewoon warm heeft
en jij ook maar een klein beetjequote:
Trustequote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren had ik een TT. En gisteravond heb je me niet gezien nee. Knuffelmeisje was hier. Truste!
Haiquote:
Heb steeds meer problemen met dezequote:
een ding is zeker, het word een cabrioquote:
Wat liefquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik m je gunde![]()
![]()
[..]
wat.. jij hebt geen leven![]()
[..]
mams wou mijn laptop overkopen samen met mn zus, maar mn zus wou niet
Ik ben de laatste tijd erg stabielquote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
en Cue: ben je teveel aan de lijn? als je te dun bent krijg je het ook koud
nah maar koud hebben is kut. ik heb er de laatste tijd weinig last meer van, handige bijwerking van mn medicijnenben benieuwd of ik in de zomer spijt ga krijgen
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg stabiel
hehe.. hoop dat je geen spijt krijg
Je kende mij vanaf februariquote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jammer! maar je had het eerst nooit koud toch? of toen ook al? of kende ik jou vooral in de zomer?
Dat klopt dat ik geen leven heb. Daarom zit ik ook hierquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik m je gunde![]()
![]()
[..]
wat.. jij hebt geen leven![]()
[..]
mams wou mijn laptop overkopen samen met mn zus, maar mn zus wou niet
Koop dan ook een echte auto. En niet dat ding dat je nu hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb steeds meer problemen met deze
het lag niet aan de prijs ze mogen hem juist voor vrij weinig hebben, en ze denkt dat er wat mis mee is.. terwijl het gewoon een goede is, maar ik meer ruimte zou willen... Maakt niet uit verder.. ik redt me nog wel met deze, maar ik dacht hun een plezier te doen, omdat ik toch wel weet wat ze wel en niet nodig hebben .. maar ze wou perse een Dell, met KLEURTJEquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wat lief![]()
De volgende keren ook?![]()
Dan trek je toch wat af van de prijs, het is immers familie.
Ja, dat is de bedoeling! maar ik heb nogal wat eisenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koop dan ook een echte auto. En niet dat ding dat je nu hebt
Het loopt wel over van het vertrouwen zeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lag niet aan de prijs ze mogen hem juist voor vrij weinig hebben, en ze denkt dat er wat mis mee is.. terwijl het gewoon een goede is, maar ik meer ruimte zou willen... Maakt niet uit verder.. ik redt me nog wel met deze, maar ik dacht hun een plezier te doen, omdat ik toch wel weet wat ze wel en niet nodig hebben .. maar ze wou perse een Dell, met KLEURTJE![]()
mijn moeder zegt nu dat ze niet meer met mn zus samen een laptop gaat kopen, wat ik dan wel weer prachtig vind
En heb je hem al verkocht? -edit- zat een pagina of tig achterquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij niet![]()
[..]
I know.. heb mama net op mn laptop gelaten
Dus geen renault meer. Maar iets degenlijks als een volkswagen of opel ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat is de bedoeling! maar ik heb nogal wat eisen
Nja, ze moeten het helemaal zelf weten, voorlopig kan ik op deze nog wel vooruit, en als ik een nieuwe wil, komt ie er toch welquote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het loopt wel over van het vertrouwen zeg.Ik neem aan dat jij nog het meeste verstand ervan hebt gezien je werk. En Dell, de naam al.
Kleurtjes zijn wel leuk, als ik een MSI koop dan word het uiteraard de rode.
![]()
[ afbeelding ]
Nope... mama wil m wel.. mn zus is alleen weer het kieskeurige kreng aan t uithangenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
En heb je hem al verkocht? -edit- zat een pagina of tig achter![]()
Als mensen problemen met mij hebben moeten ze dat namelijk bij mij melden en niet ergens anders. Gezien de poster van dit bericht kan het haast niet anders dan iemand van hier zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen van wie ik het heb gehoord, maar ik heb dus weleens gehoord dat je naarmate de avond vorderde vrouwen hoeren ging noemen en zei dat ze allemaal hetzelfde waren en je niet waardeerden oid.
ik weet van niks, ben nooit op een meet geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
Ik ben over de tong gegaan en ik wil graag weten wie dit verzonnen heeft:
[..]
Als mensen problemen met mij hebben moeten ze dat namelijk bij mij melden en niet ergens anders. Gezien de poster van dit bericht kan het haast niet anders dan iemand van hier zijn.
Ik kan mij niet herinneren dat ik op een FOK!meet vrouwen een hoer noemde namelijk.
Dat komt omdat je toen dronken wasquote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
[..]
Als mensen problemen met mij hebben moeten ze dat namelijk bij mij melden en niet ergens anders. Gezien de poster van dit bericht kan het haast niet anders dan iemand van hier zijn.
Ik kan mij niet herinneren dat ik op een FOK!meet vrouwen een hoer noemde namelijk.
Dronken op een meet? Is een ebetje lastig als je met de auto bent.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt omdat je toen dronken was![]()
Hier op Fok! kraak je regelmatige vrouwen af met kort haar. En als vrouwen niet aan alle eisen die jij hebt voldoen wijs jij ze al bijvoorbaat af.
Ik heb geen renaultquote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen renault meer. Maar iets degenlijks als een volkswagen of opel ofzo
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ze moeten het helemaal zelf weten, voorlopig kan ik op deze nog wel vooruit, en als ik een nieuwe wil, komt ie er toch wel
Dronken mensen spreken de waarheid!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef RealZeus het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
[..]
ok, it never hurts to help!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er iemand die een vragenlijst (nu) zou willen invullen over Sociale Situaties?
Het is voor een onderzoek wat ik doe met groepsgenoten.
nog een beetje werken aan je verkooptechniek?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope... mama wil m wel.. mn zus is alleen weer het kieskeurige kreng aan t uithangen
Zou je misschien even je mailadres willen PMen?quote:
als ie te vol is..quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Als het eenmaal flink gaat kriebelen.
Mijn verkooptechnieken zijn altijd goed geweest.. maar ik draai er zelf verlies op dus ik ga niet aandringen.. ze mogen m hebben, maar als ze niet willen ga ik niet aandringenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
nog een beetje werken aan je verkooptechniek?
pm maar door hoor.. wil best kijken of ik iets voor jek an betekenenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou je misschien even je mailadres willen PMen?
ik doe het ook wel als je wilquote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
hoeveel tijd kost het?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Door naar de volgende klant, misschien kan je hem op je werk aan iemand slijtenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ie te vol is..![]()
[..]
Mijn verkooptechnieken zijn altijd goed geweest.. maar ik draai er zelf verlies op dus ik ga niet aandringen.. ze mogen m hebben, maar als ze niet willen ga ik niet aandringen
why?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
mijn plannen voor oud en nieuw naar de kloten![]()
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dronken op een meet? Is een ebetje lastig als je met de auto bent.
Maar ik noem ze niet gelijk hoeren en dat wil zeker niet zeggen dat ik ze irl niet met respect behandel zoals gesuggereerd werd. En ik m,ag ze niet afwijzen ? Waarom niet?
Succes, Een aziatisch merk geen leuke cabrio's?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb geen renaultIk heb een peugeot
Mijn eisen:
Cabriolet
Leren bekleding
Brandstof: LPG
Geen VW of Opel want die cabrio's zijn lelijk![]()
Zit te denken aan een volvo C70 alleen zijn die wat duurder
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er iemand die een vragenlijst (nu) zou willen invullen over Sociale Situaties?
Het is voor een onderzoek wat ik doe met groepsgenoten.
Stuur maar doorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ruim je dan ook je troep op!quote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef djayzz het volgende:
mijn plannen voor oud en nieuw naar de kloten![]()
Nja, ik hoef m niet perse kwijt.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Door naar de volgende klant, misschien kan je hem op je werk aan iemand slijten
Er zouden 6 vrienden komen, alleen nu kunnen er 2 niet, waardoor hun evenhelften ook niet komen, dus blijven er maar 2 overquote:
Nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes, Een aziatisch merk geen leuke cabrio's?
Maar dan is het plan toch enkel gewijzigd?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er zouden 6 vrienden komen, alleen nu kunnen er 2 niet, waardoor hun evenhelften ook niet komen, dus blijven er maar 2 overook wel leuk, maar een stuk minder gezellig natuurlijk!
Alleen maar meer te zuipenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er zouden 6 vrienden komen, alleen nu kunnen er 2 niet, waardoor hun evenhelften ook niet komen, dus blijven er maar 2 overook wel leuk, maar een stuk minder gezellig natuurlijk!
hmmm da;s wel zonde jaquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
donequote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Lief allemaal!
Ik denk dat het 5minuten gaat duren. Willen jullie je emailadres PMen?
Wil je nu een andere of niet, pleur hem anders voor de gein in V&Aquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik hoef m niet perse kwijt.
Ja, maar het originele plan om met zijn allen op stap te gaan gaat dus niet doorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar dan is het plan toch enkel gewijzigd?
zit wat inquote:
vast welquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm da;s wel zonde jana klein groepje is ook leuk
ik ga denk ik gewoon thuis zitten met Noes. ik kijk wel of er iemand zin heeft om langs te komen. misschien vraag ikwel offie komt batsen ofzo
Logisch een cabrio wie wil dat nuquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
niet echt gekeken eigenlijk, maar zie zelden een aziatische cabrio rijden
Batsend het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm da;s wel zonde jana klein groepje is ook leuk
ik ga denk ik gewoon thuis zitten met Noes. ik kijk wel of er iemand zin heeft om langs te komen. misschien vraag ikwel offie komt batsen ofzo
ik wil wel een andere, maar hoeft niet perse.. want ik moet sowieso even sparen nog voor mn sleeve.. en anders geef ik weer dik geld uit aan een laptopquote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wil je nu een andere of niet, pleur hem anders voor de gein in V&A
ik wil niks anders meerquote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch een cabrio wie wil dat nu
Succes met je volgende franse "auto"quote:
Jij met je sleeve, weet je al wat je wil? foto'?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil wel een andere, maar hoeft niet perse.. want ik moet sowieso even sparen nog voor mn sleeve.. en anders geef ik weer dik geld uit aan een laptop
Ja wou net zeggen, sleeve dit, sleeve dat.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij met je sleeve, weet je al wat je wil? foto'?
Ik had me ook al aangeboden...quote:
Ja, vandaar het meervoud.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had me ook al aangeboden...
quote:
Ja! Wil je je mailadres per PM sturen?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had me ook al aangeboden...
Aubquote:
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie hahaquote:
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij met je sleeve, weet je al wat je wil? foto'?
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I amquote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie haha
Wel even laten zien he.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenen
Ik vond het ook een vreemde situatie, hbo-er hierquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I am
leuk dat jij het weetquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenen
laat je wel even weten wanneer je dat gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ingevuld en teruggestuurdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie haha
Leuke situatie tochquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I am
Hehe. Weet je wat het is; je bent dan zo intensief bezig met die lijsten & vorig jaar heb ik er onwijs veel in moeten vullen, dat je bepaalde dingen niet meer ziet / over heen gaat kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vreemde situatie, hbo-er hier
Niet zo zeer vreemd, met de weinige info is de situatie moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Weet je wat het is; je bent dan zo intensief bezig met die lijsten & vorig jaar heb ik er onwijs veel in moeten vullen, dat je bepaalde dingen niet meer ziet / over heen gaat kijken.
jeejquote:
de schedels en rozen in deze stijl :quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
leuk dat jij het weetmaar het help niet bij me nieuwsgierigheid als ik het niet weet
Klopt, maar als je met één A4 tekst komt, dan lezen mensen maar de helftquote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Niet zo zeer vreemd, met de weinige info is de situatie moeilijk in te schatten
het kruis hangend aan de tak van de roos? heb wel watquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de schedels en rozen in deze stijl :
[ afbeelding ]
en dan een kitsch katholiekkruis erin
doet ikquote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
laat je wel even weten wanneer je dat gaat doen
heb m al aangepast.. nee, meer een aureool achtig iets om dat kruis heen ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Thrust het volgende:
[..]
het kruis hangend aan de tak van de roos? heb wel wat
vicks sinexspray?quote:
Kom je hier even spieken?quote:
Heb je ook weer gelijk in, denk alleen dat het wel invloed heb op de juistheid van het onderzoek, word op zo'n manier meer gegoktquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met één A4 tekst komt, dan lezen mensen maar de helft
Waar laat je hem zetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doet ik![]()
[..]
heb m al aangepast.. nee, meer een aureool achtig iets om dat kruis heen ofzo
ff kijken wat meneer prikkert ervan zegt
waar als in plek of waar als in plaats?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de schedels en rozen in deze stijl :
[ afbeelding ]
en dan een kitsch katholiekkruis erin
| Forum Opties | |