Maar dan is het plan toch enkel gewijzigd?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er zouden 6 vrienden komen, alleen nu kunnen er 2 niet, waardoor hun evenhelften ook niet komen, dus blijven er maar 2 overook wel leuk, maar een stuk minder gezellig natuurlijk!
Alleen maar meer te zuipenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er zouden 6 vrienden komen, alleen nu kunnen er 2 niet, waardoor hun evenhelften ook niet komen, dus blijven er maar 2 overook wel leuk, maar een stuk minder gezellig natuurlijk!
hmmm da;s wel zonde jaquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
donequote:Op woensdag 16 december 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Lief allemaal!
Ik denk dat het 5minuten gaat duren. Willen jullie je emailadres PMen?
Wil je nu een andere of niet, pleur hem anders voor de gein in V&Aquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik hoef m niet perse kwijt.
Ja, maar het originele plan om met zijn allen op stap te gaan gaat dus niet doorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar dan is het plan toch enkel gewijzigd?
zit wat inquote:
vast welquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm da;s wel zonde jana klein groepje is ook leuk
ik ga denk ik gewoon thuis zitten met Noes. ik kijk wel of er iemand zin heeft om langs te komen. misschien vraag ikwel offie komt batsen ofzo
Logisch een cabrio wie wil dat nuquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
niet echt gekeken eigenlijk, maar zie zelden een aziatische cabrio rijden
Batsend het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm da;s wel zonde jana klein groepje is ook leuk
ik ga denk ik gewoon thuis zitten met Noes. ik kijk wel of er iemand zin heeft om langs te komen. misschien vraag ikwel offie komt batsen ofzo
ik wil wel een andere, maar hoeft niet perse.. want ik moet sowieso even sparen nog voor mn sleeve.. en anders geef ik weer dik geld uit aan een laptopquote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Thrust het volgende:
[..]
Wil je nu een andere of niet, pleur hem anders voor de gein in V&A
ik wil niks anders meerquote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch een cabrio wie wil dat nu
Succes met je volgende franse "auto"quote:
Jij met je sleeve, weet je al wat je wil? foto'?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil wel een andere, maar hoeft niet perse.. want ik moet sowieso even sparen nog voor mn sleeve.. en anders geef ik weer dik geld uit aan een laptop
Ja wou net zeggen, sleeve dit, sleeve dat.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij met je sleeve, weet je al wat je wil? foto'?
Ik had me ook al aangeboden...quote:
Ja, vandaar het meervoud.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had me ook al aangeboden...
quote:
Ja! Wil je je mailadres per PM sturen?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had me ook al aangeboden...
Aubquote:
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie hahaquote:
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij met je sleeve, weet je al wat je wil? foto'?
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I amquote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie haha
Wel even laten zien he.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenen
Ik vond het ook een vreemde situatie, hbo-er hierquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I am
leuk dat jij het weetquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenen
laat je wel even weten wanneer je dat gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ingevuld en teruggestuurdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie haha
Leuke situatie tochquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I am
Hehe. Weet je wat het is; je bent dan zo intensief bezig met die lijsten & vorig jaar heb ik er onwijs veel in moeten vullen, dat je bepaalde dingen niet meer ziet / over heen gaat kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vreemde situatie, hbo-er hier
Niet zo zeer vreemd, met de weinige info is de situatie moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Weet je wat het is; je bent dan zo intensief bezig met die lijsten & vorig jaar heb ik er onwijs veel in moeten vullen, dat je bepaalde dingen niet meer ziet / over heen gaat kijken.
jeejquote:
de schedels en rozen in deze stijl :quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
leuk dat jij het weetmaar het help niet bij me nieuwsgierigheid als ik het niet weet
Klopt, maar als je met één A4 tekst komt, dan lezen mensen maar de helftquote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Niet zo zeer vreemd, met de weinige info is de situatie moeilijk in te schatten
het kruis hangend aan de tak van de roos? heb wel watquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de schedels en rozen in deze stijl :
[ afbeelding ]
en dan een kitsch katholiekkruis erin
doet ikquote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
laat je wel even weten wanneer je dat gaat doen
heb m al aangepast.. nee, meer een aureool achtig iets om dat kruis heen ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Thrust het volgende:
[..]
het kruis hangend aan de tak van de roos? heb wel wat
vicks sinexspray?quote:
Kom je hier even spieken?quote:
Heb je ook weer gelijk in, denk alleen dat het wel invloed heb op de juistheid van het onderzoek, word op zo'n manier meer gegoktquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met één A4 tekst komt, dan lezen mensen maar de helft
Waar laat je hem zetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doet ik![]()
[..]
heb m al aangepast.. nee, meer een aureool achtig iets om dat kruis heen ofzo
ff kijken wat meneer prikkert ervan zegt
waar als in plek of waar als in plaats?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de schedels en rozen in deze stijl :
[ afbeelding ]
en dan een kitsch katholiekkruis erin
| Forum Opties | |