oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I amquote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie haha
Wel even laten zien he.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenen
Ik vond het ook een vreemde situatie, hbo-er hierquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I am
leuk dat jij het weetquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet wat ik wil. maar ga binnenkort naar de tattooprikker om te laten tekenen
laat je wel even weten wanneer je dat gaat doenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ingevuld en teruggestuurdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Thnx! En het ging inderdaad over die situatie haha
Leuke situatie tochquote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. k vond t n beetje vreemd.. mbo-er as I am
Hehe. Weet je wat het is; je bent dan zo intensief bezig met die lijsten & vorig jaar heb ik er onwijs veel in moeten vullen, dat je bepaalde dingen niet meer ziet / over heen gaat kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vreemde situatie, hbo-er hier
Niet zo zeer vreemd, met de weinige info is de situatie moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Weet je wat het is; je bent dan zo intensief bezig met die lijsten & vorig jaar heb ik er onwijs veel in moeten vullen, dat je bepaalde dingen niet meer ziet / over heen gaat kijken.
jeejquote:
de schedels en rozen in deze stijl :quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
leuk dat jij het weetmaar het help niet bij me nieuwsgierigheid als ik het niet weet
Klopt, maar als je met één A4 tekst komt, dan lezen mensen maar de helftquote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Niet zo zeer vreemd, met de weinige info is de situatie moeilijk in te schatten
het kruis hangend aan de tak van de roos? heb wel watquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de schedels en rozen in deze stijl :
[ afbeelding ]
en dan een kitsch katholiekkruis erin
doet ikquote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
laat je wel even weten wanneer je dat gaat doen
heb m al aangepast.. nee, meer een aureool achtig iets om dat kruis heen ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Thrust het volgende:
[..]
het kruis hangend aan de tak van de roos? heb wel wat
vicks sinexspray?quote:
Kom je hier even spieken?quote:
Heb je ook weer gelijk in, denk alleen dat het wel invloed heb op de juistheid van het onderzoek, word op zo'n manier meer gegoktquote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met één A4 tekst komt, dan lezen mensen maar de helft
Waar laat je hem zetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doet ik![]()
[..]
heb m al aangepast.. nee, meer een aureool achtig iets om dat kruis heen ofzo
ff kijken wat meneer prikkert ervan zegt
waar als in plek of waar als in plaats?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de schedels en rozen in deze stijl :
[ afbeelding ]
en dan een kitsch katholiekkruis erin
| Forum Opties | |