Jouw onderschriften ook?quote:
Nog lang nietquote:
Ik zeik meer om de kou en de gladheid die het met zich meebrengt.. ik wil niet koud worden buiten en ook nog eens kans tot uitglijdenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje sneeuw en gelijk het hele land zeikt.
VerNederland
Boefje.quote:
Ja, jij bent er even niet.quote:
V for Vendettaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boefje.
De eerste van mij is van V for Vendetta (TOPfilm!), de 2e is van Torero en de 3e van Henri Osewoudt uit NWS. Die ik eerst had, was ook van Torero
Haiquote:
Heerlijke kou!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeik meer om de kou en de gladheid die het met zich meebrengt.. ik wil niet koud worden buiten en ook nog eens kans tot uitglijden
en gelijk verzwakt het tempoquote:
Hey kloon, verzorg jij de volgende punTTjes? Ik ga zo es pitten. Mag wel na 3 nachten 3:30 achter elkaar...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en gelijk verzwakt het tempo
Er is iets mis met mij en m'n doorbloeding denk ik.. want ik heb het zowat altijd koudquote:Op woensdag 16 december 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijke kou!Lekker dik inpakken, dan merk je er niks van.
Sommige singles hebben een levenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, eten en digitale televisie installeren voor m'n pa. En uiteraard alles uitleggen terwijl ik er zelf geen verstand van had, de ouderen van tegenwoordig moet je alles voorkauwen als het ook maar iets met techniek te maken heeft.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zeiken..quote:Op woensdag 16 december 2009 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey kloon, verzorg jij de volgende punTTjes? Ik ga zo es pitten. Mag wel na 3 nachten 3:30 achter elkaar...
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige singles hebben een leven
jij nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige singles hebben een leven
I know.. heb mama net op mn laptop gelatenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, eten en digitale televisie installeren voor m'n pa. En uiteraard alles uitleggen terwijl ik er zelf geen verstand van had, de ouderen van tegenwoordig moet je alles voorkauwen als het ook maar iets met techniek te maken heeft.
Alleen had ik net de laatste post.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zeiken..
ik heb je gister neit eens gezien...
buiten dat pak ik de laatste tijd alle punTTjes, en jij nog maar vrij weinig..
Helaas welquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij niet![]()
[..]
I know.. heb mama net op mn laptop gelaten
Oef, ik deel je smart.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I know.. heb mama net op mn laptop gelaten
Gisteren had ik een TT. En gisteravond heb je me niet gezien nee. Knuffelmeisje was hier. Truste!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zeiken..
ik heb je gister neit eens gezien...
buiten dat pak ik de laatste tijd alle punTTjes, en jij nog maar vrij weinig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |